Καμπάνια για τη σίτιση παιδιών που πλήττονται λόγω κορωνοϊού
Καμπάνια για τη σίτιση παιδιών που πλήττονται λόγω κορωνοϊού
Η κοινότητα της υψηλής κοσμηματοποιίας στις ΗΠΑ ενώνει τις δυνάμεις της για την online καμπάνια #Linked
Στόχος τους η κάλυψη των επισιτιστικών αναγκών νεαρών Αμερικανών, που πλήττονται από το κλείσιμο σχολείων και πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.
«Περίπου 22 εκατομμύρια παιδιά χαμηλού εισοδήματος από κοινότητες σε ολόκληρη τη χώρα εξαρτώνται από τα δωρεάν και μειωμένων τιμών γεύματα που λαμβάνουν στο σχολείο», σύμφωνα με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό «Share The Force», που υλοποιεί δράσεις για την καταπολέμηση της πείνας και της φτώχειας στον κόσμο. Η οργάνωση υλοποιεί το πρόγραμμα «No Kid Hungry» σε όλη τη χώρα, επικεντρωμένο στη σίτιση των παιδιών που έχουν ανάγκη.
Διαβάστε περισσότερα στο Olivemagazine.gr
«Περίπου 22 εκατομμύρια παιδιά χαμηλού εισοδήματος από κοινότητες σε ολόκληρη τη χώρα εξαρτώνται από τα δωρεάν και μειωμένων τιμών γεύματα που λαμβάνουν στο σχολείο», σύμφωνα με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό «Share The Force», που υλοποιεί δράσεις για την καταπολέμηση της πείνας και της φτώχειας στον κόσμο. Η οργάνωση υλοποιεί το πρόγραμμα «No Kid Hungry» σε όλη τη χώρα, επικεντρωμένο στη σίτιση των παιδιών που έχουν ανάγκη.
Διαβάστε περισσότερα στο Olivemagazine.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα