Ξεκίνησε η παραγωγή του Mazda MX-30
27.05.2020
14:00
Στην γραμμή παραγωγής βρίσκονται ήδη τα πρώτα αντίτυπα του MX-30, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Mazda.
Το ηλεκτρικό crossover της Mazda θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ujina στη Χιροσίμα και έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί για την ευρωπαϊκή αγορά με την ιαπωνική καταγωγή ωστόσο να θεωρείται από πολλούς σαν ένα σημαντικό προσόν για την εμπορική του καριέρα.
Ωστόσο το Mazda MX-30 παραθέτει πολλά ακόμα πλεονεκτήματα στην αντιπαράθεση που ξεκινά στο νέο ηλεκτρικό πεδίο καθώς έχει αρκετά στοιχεία του καινοτόμου πνεύματος της Mazda. Μονάδα ισχύος αποτελεί ο ηλεκτροκινητήρας e-Skyactiv με 145 ίππους ο οποίος είναι τοποθετημένος εμπρός και δίνει κίνηση στους αντίστοιχους τροχούς.
Η τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα γίνεται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 35,5 kWh η οποία στον κύκλο WLTP προσφέρει μια αυτονομία της τάξης των 200 χιλιομέτρων. Αν και το νούμερο δεν φαίνεται μεγάλο η Mazda ισχυρίζεται πως πρόκειται για κάτι απόλυτα ανταγωνιστικό και προσαρμοσμένο στις ανάγκες της αστικής μετακίνησης. Σύμφωνα με έρευνες που έχει διεξάγει ο μέσος όρος της απόστασης που διανύει ένας μέσος ευρωπαίος οδηγός καθημερινά είναι τα 50 χιλιόμετρα.
Η μπαταρία με χρήση ταχυφορτιστή μπορεί να φθάσει στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας σε μόλις 40 λεπτά. Πάντως η εταιρία έχει ανακοινώσει πως μέσα στο 2021 θα παρουσιάσει και μια έκδοση του MX-30 με range-extender το ρόλο του οποίου θα παίζει πιθανότατα ένας μικρός περιστροφικός κινητήρας.
Ωστόσο το Mazda MX-30 παραθέτει πολλά ακόμα πλεονεκτήματα στην αντιπαράθεση που ξεκινά στο νέο ηλεκτρικό πεδίο καθώς έχει αρκετά στοιχεία του καινοτόμου πνεύματος της Mazda. Μονάδα ισχύος αποτελεί ο ηλεκτροκινητήρας e-Skyactiv με 145 ίππους ο οποίος είναι τοποθετημένος εμπρός και δίνει κίνηση στους αντίστοιχους τροχούς.
Η τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα γίνεται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 35,5 kWh η οποία στον κύκλο WLTP προσφέρει μια αυτονομία της τάξης των 200 χιλιομέτρων. Αν και το νούμερο δεν φαίνεται μεγάλο η Mazda ισχυρίζεται πως πρόκειται για κάτι απόλυτα ανταγωνιστικό και προσαρμοσμένο στις ανάγκες της αστικής μετακίνησης. Σύμφωνα με έρευνες που έχει διεξάγει ο μέσος όρος της απόστασης που διανύει ένας μέσος ευρωπαίος οδηγός καθημερινά είναι τα 50 χιλιόμετρα.
Η μπαταρία με χρήση ταχυφορτιστή μπορεί να φθάσει στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας σε μόλις 40 λεπτά. Πάντως η εταιρία έχει ανακοινώσει πως μέσα στο 2021 θα παρουσιάσει και μια έκδοση του MX-30 με range-extender το ρόλο του οποίου θα παίζει πιθανότατα ένας μικρός περιστροφικός κινητήρας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr