Η Bentley τερματίζει την παραγωγή του αειθαλούς V8 κινητήρα
09.06.2020
14:00
Ο θρυλικός V8 των 6,75 λίτρων κινητήρας της Bentley μετά από υπηρεσία 60 και πλέον ετών, βγαίνει στη σύνταξη.
Ο τελευταίος χειροποίητος 6.75 V8 κινητήρας βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου του Crewe αυτή την εβδομάδα. Ο εικονικός κινητήρας της Bentley βρίσκεται για περισσότερα από 60 χρόνια εν ενεργεία καθώς παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1959 και από τότε έχει παραμείνει στο δυναμικό της βρετανικής εταιρίας διατηρώντας την ίδια αρχιτεκτονική.
Ο τελευταίος κινητήρας που θα έχει 530 ίππους και ξεπερνά τα 110 χλγμ. ροπής θα τοποθετηθεί στην τελευταία Mulsanne της σειράς περιορισμένης παραγωγής 6.75 Edition by Mulliner που θα έχει μόλις 30 αντίτυπα. Στη διάρκεια των 60 ετών έχουν κατασκευαστεί περισσότεροι από 36.000 κινητήρες της σειράς L και στην τελευταία του μορφή ο εξολοκλήρου χειροποίητος κινητήρας χρειαζόταν 15 ώρες για να συναρμολογηθεί ώστε στη συνέχεια να δοκιμαστεί και να δοθεί για τοποθέτηση έχοντας επάνω του τα ονόματα των μηχανικών που τον έχουν κατασκευάσει.
Ο V8 ήταν δημιουργία του μηχανικού Jack Phillips και αρχικά είχε χωρητικότητα 6.2 λίτρων ενώ η πρεμιέρα του έγινε το 1959 στην Benltey S2. To 1965 έγινε μερικός ανασχεδιασμός του ώστε να χωρέσει στην T-Series ενώ το 1971 η χωρητικότητά του ανέβηκε στα 6,75 λίτρα. Η συνταξιοδότηση του θρυλικού V8 θα σημάνει και το τέλος της Mulsanne η οποία θα δώσει να σκήπτρα της ναυαρχίδας της Bentley στην Flying Spur.
Ο τελευταίος κινητήρας που θα έχει 530 ίππους και ξεπερνά τα 110 χλγμ. ροπής θα τοποθετηθεί στην τελευταία Mulsanne της σειράς περιορισμένης παραγωγής 6.75 Edition by Mulliner που θα έχει μόλις 30 αντίτυπα. Στη διάρκεια των 60 ετών έχουν κατασκευαστεί περισσότεροι από 36.000 κινητήρες της σειράς L και στην τελευταία του μορφή ο εξολοκλήρου χειροποίητος κινητήρας χρειαζόταν 15 ώρες για να συναρμολογηθεί ώστε στη συνέχεια να δοκιμαστεί και να δοθεί για τοποθέτηση έχοντας επάνω του τα ονόματα των μηχανικών που τον έχουν κατασκευάσει.
Ο V8 ήταν δημιουργία του μηχανικού Jack Phillips και αρχικά είχε χωρητικότητα 6.2 λίτρων ενώ η πρεμιέρα του έγινε το 1959 στην Benltey S2. To 1965 έγινε μερικός ανασχεδιασμός του ώστε να χωρέσει στην T-Series ενώ το 1971 η χωρητικότητά του ανέβηκε στα 6,75 λίτρα. Η συνταξιοδότηση του θρυλικού V8 θα σημάνει και το τέλος της Mulsanne η οποία θα δώσει να σκήπτρα της ναυαρχίδας της Bentley στην Flying Spur.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr