Νέα Porsche Cayenne GTS
23.06.2020
14:00
Η γκάμα της Porsche Cayenne εμπλουτίζεται με την δυναμική έκδοση GTS στην οποία πρωταγωνιστικό ρόλο έχει ένας 4.0λιτρος V8 twin-turbo κινητήρας 460 ίππων.
Το σύμβολο GTS επιστρέφει στην γκάμα της Porsche Cayenne με μια σημαντική αλλαγή καθώς ο twin-turbo V6 κινητήρας που κινούσε την προηγούμενη έκδοση δίνει πλέον τη θέση του σε έναν πιο σύγχρονο, δυνατότερο και πιο καθαρό 4λιτρο V8 twin-turbo.
Εάν τα χαρακτηριστικά του σας θυμίζουν κάτι είναι γιατί πρόκειται για τον κινητήρα της Cayenne Turbo αλλά με χαμηλότερη απόδοση καθώς στην GTS αποδίδει 460 ίππους (20 περισσότερους από την παλιά GTS) και 63,2 χλγμ ροπής. Καταλαβαίνετε πως πρόκειται για μια από τις ταχύτερες εκδόσεις της Cayenne καθώς με τοποθετημένο το πακέτο Sport Chrono η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 4,5’’ ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 270 χλμ./ώρα.
Ο τονισμένος σπορ χαρακτήρας της GTS δηλώνεται εν μέρει από το χαμηλότερο κατά 20 χιλιοστά (30 χιλιοστά στις εκδόσεις με αερανάρτηση) σε σχέση με τις μικρότερες Cayenne. Επιπλέον η ενεργητική ανάρτηση έχει ειδική ρύθμιση αποκλειστικά για την GTS ενώ μέρος του εξοπλισμού είναι και το σύστημα Torque Vectoring Plus.
Εξωτερικά η GTS είναι εφοδιασμένη με το πακέτο Sport Design με πιο σπορτίφ διάκοσμο ενώ στο εσωτερικό κυριαρχούν οι επενδύσεις από αλκαντάρα και ο διάκοσμος από σκούρο ματ αλουμίνιο ενώ στάνταρ είναι τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα. Η έκδοση GTS είναι διαθέσιμη τόσο για την κανονική όσο και για την Coupe Cayenne.
Εάν τα χαρακτηριστικά του σας θυμίζουν κάτι είναι γιατί πρόκειται για τον κινητήρα της Cayenne Turbo αλλά με χαμηλότερη απόδοση καθώς στην GTS αποδίδει 460 ίππους (20 περισσότερους από την παλιά GTS) και 63,2 χλγμ ροπής. Καταλαβαίνετε πως πρόκειται για μια από τις ταχύτερες εκδόσεις της Cayenne καθώς με τοποθετημένο το πακέτο Sport Chrono η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 4,5’’ ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 270 χλμ./ώρα.
Ο τονισμένος σπορ χαρακτήρας της GTS δηλώνεται εν μέρει από το χαμηλότερο κατά 20 χιλιοστά (30 χιλιοστά στις εκδόσεις με αερανάρτηση) σε σχέση με τις μικρότερες Cayenne. Επιπλέον η ενεργητική ανάρτηση έχει ειδική ρύθμιση αποκλειστικά για την GTS ενώ μέρος του εξοπλισμού είναι και το σύστημα Torque Vectoring Plus.
Εξωτερικά η GTS είναι εφοδιασμένη με το πακέτο Sport Design με πιο σπορτίφ διάκοσμο ενώ στο εσωτερικό κυριαρχούν οι επενδύσεις από αλκαντάρα και ο διάκοσμος από σκούρο ματ αλουμίνιο ενώ στάνταρ είναι τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα. Η έκδοση GTS είναι διαθέσιμη τόσο για την κανονική όσο και για την Coupe Cayenne.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr