Έκδοση hard top αποκτά το νέο Land Rover Defender
21.08.2020
14:30
Τη διείσδυση και στο χώρο των επαγγελματιών φαίνεται πως θέλει η Land Rover η οποία παρουσίασε μια ειδικά διαμορφωμένη έκδοση hard top με μεγάλο χώρο φόρτωσης του νέου Defender.
Το πρωτότυπο κλασσικό Defender είχε υπηρετήσει για δεκαετίες χιλιάδες επαγγελματίες που είχαν την ανάγκη ενός σκληροτράχηλου τετρακίνητου οχήματος κα αυτή ακριβώς την παράδοση φαίνεται πως θα συνεχίσει και η νέα γενιά του βρετανικού 4x4.
Η Land Rover παρουσίασε λοιπόν πρόσφατα μια νέα έκδοση που θα προστεθεί στη γκάμα του Defender και μάλιστα θα προσφέρεται και στις δύο εκδόσεις με κοντό και μακρύ μεταξόνιο 90 και 110 αντίστοιχα. Πρόκειται για την επαγγελματική έκδοση hard top η οποία είναι διθέσια καθώς η δεύτερη και τρίτη σειρά καθισμάτων (στο 110) έχουν αφαιρεθεί ώστε να δημιουργηθεί ένας μεγάλος χώρος φόρτωσης ο οποίος μάλιστα θα είναι καλυμμένος με ανθεκτικό υλικό ώστε να αποφεύγονται οι φθορές στο αυτοκίνητο. Η ελκτική ικανότητα θα φθάνει τα 3.500 kg ενώ το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με ειδικά συστήματα που διευκολύνουν την ρυμούλκηση και την οπισθοπορεία με ρυμουλκούμενο.
Το Defender Hard Top θα είναι εξοπλισμένο επίσης με το προηγμένο σύστημα πολυμέσων Pivi Pro της Land Rover το οποίο μεταξύ άλλων θα επιτρέπει στον ιδιοκτήτη να επιβλέπει μέσω εφαρμογής στο κινητό την τοποθεσία και το επίπεδο καυσίμου του αυτοκινήτου. Πάντως θα πρέπει να τονίσουμε πως η ονομασία Hard Top είναι κυρίως κάτι που έχει χρησιμοποιηθεί ως παραπομπή στο κλασσικό Defender το οποίο διέθετε έκδοση χωρίς οροφή στη θέση της οποίας υπήρχε ένα πραγματικό hard top. Αυτό δεν συμβαίνει με το νέο Defender καθώς δεν υπάρχει τουλάχιστον ακόμα έκδοση χωρίς οροφή και έτσι ο χαρακτηρισμός hard top αναφέρεται ουσιαστικά στην λευκή απόχρωση την οποία θα έχει η εν λόγο επαγγελματική έκδοση.
Η Land Rover παρουσίασε λοιπόν πρόσφατα μια νέα έκδοση που θα προστεθεί στη γκάμα του Defender και μάλιστα θα προσφέρεται και στις δύο εκδόσεις με κοντό και μακρύ μεταξόνιο 90 και 110 αντίστοιχα. Πρόκειται για την επαγγελματική έκδοση hard top η οποία είναι διθέσια καθώς η δεύτερη και τρίτη σειρά καθισμάτων (στο 110) έχουν αφαιρεθεί ώστε να δημιουργηθεί ένας μεγάλος χώρος φόρτωσης ο οποίος μάλιστα θα είναι καλυμμένος με ανθεκτικό υλικό ώστε να αποφεύγονται οι φθορές στο αυτοκίνητο. Η ελκτική ικανότητα θα φθάνει τα 3.500 kg ενώ το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με ειδικά συστήματα που διευκολύνουν την ρυμούλκηση και την οπισθοπορεία με ρυμουλκούμενο.
Το Defender Hard Top θα είναι εξοπλισμένο επίσης με το προηγμένο σύστημα πολυμέσων Pivi Pro της Land Rover το οποίο μεταξύ άλλων θα επιτρέπει στον ιδιοκτήτη να επιβλέπει μέσω εφαρμογής στο κινητό την τοποθεσία και το επίπεδο καυσίμου του αυτοκινήτου. Πάντως θα πρέπει να τονίσουμε πως η ονομασία Hard Top είναι κυρίως κάτι που έχει χρησιμοποιηθεί ως παραπομπή στο κλασσικό Defender το οποίο διέθετε έκδοση χωρίς οροφή στη θέση της οποίας υπήρχε ένα πραγματικό hard top. Αυτό δεν συμβαίνει με το νέο Defender καθώς δεν υπάρχει τουλάχιστον ακόμα έκδοση χωρίς οροφή και έτσι ο χαρακτηρισμός hard top αναφέρεται ουσιαστικά στην λευκή απόχρωση την οποία θα έχει η εν λόγο επαγγελματική έκδοση.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr