Οσονούπω το ηλεκτρικό Audi Q4 e-tron
16.09.2020
16:00
Το νέο Audi Q4 e-tron περνάει τα τελευταία τεστ, λίγο πριν την επίσημη παρουσίασή του, η οποία αναμένεται μέσα στους επόμενους μήνες.
Μετά τα e-tron, e-tron Sportback και της ηλεκτρικής έκδοσης του Q2, ειδικά για την κινεζική αγορά, η Audi εμπλουτίζει τη γκάμα των EV crossover μοντέλων της, με την ένταξη του νέου Q4 e-tron, που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον. Το Q4 e-tron θα έχει ως αφετηρία την νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική του ομίλου VW, MEB, ενώ θα μοιράζεται τα ίδια μηχανολογικά στοιχεία (μοτέρ και μπαταρίες) με το νέο ID.4 όπου στην κορυφαία του έκδοση θα διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου απόδοσης 82kWh και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες με συνδυαστική απόδοση 306 ίππους.
Χάρη στα παραπάνω, για το 0-100 χλμ/ώρα το Q4 e-tron θα χρειάζεται μόλις 6,0 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα και μέγιστη αυτονομία 450 χλμ. βάση των νέων μετρήσεων WLTP.
Να αναφέρουμε ότι η πλατφόρμα MEB δίνει την ευκαιρία στους μηχανικούς της Audi να τοποθετήσουν και μικρότερης απόδοσης κινητήρες και μπαταρίες, κάτι που αναμένεται να γίνει αρχικά με το VW ID.4, το οποίο θα διαθέτει έκδοση με έναν κινητήρα 204 ίππων που θα προσφέρει αυτονομία 500 χλμ. Επίσης, η VW είναι έτοιμη να λανσάρει νέες εκδόσεις του ID.3 με μπαταρίες ενεργειακής απόδοσης μεταξύ 45 και 77kWh.
Εμφανισιακά το Audi Q4 e-tron διαθέτει αρκετές ομοιότητες με το πρωτότυπο μοντέλο που είχε κάνει την εμφάνισή του στην Έκθεση της Γενεύης το 2019. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η μάσκα με τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα, η «κλειστή» γρίλια και οι μεγάλες εισαγωγές αέρα. Κατά τα άλλα, δεν λείπουν ο εντυπωσιακός διαχύτης και τα φωτιστικά σώματα που ενώνονται με μία λεπτή λωρίδα καλύπτοντας ολόκληρο το πλάτος του μοντέλου.
Στην καμπίνα, ο οδηγός θα έχει στη διάθεσή του ένα flat-bottom τιμόνι, τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων, όπως και την οθόνη των 12,3 ιντσών του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Προαιρετικά, θα μπορούν να τοποθετηθούν premium στοιχεία, όπως η πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός ή τα καθίσματα με λειτουργία μασάζ.
Χάρη στα παραπάνω, για το 0-100 χλμ/ώρα το Q4 e-tron θα χρειάζεται μόλις 6,0 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα και μέγιστη αυτονομία 450 χλμ. βάση των νέων μετρήσεων WLTP.
Να αναφέρουμε ότι η πλατφόρμα MEB δίνει την ευκαιρία στους μηχανικούς της Audi να τοποθετήσουν και μικρότερης απόδοσης κινητήρες και μπαταρίες, κάτι που αναμένεται να γίνει αρχικά με το VW ID.4, το οποίο θα διαθέτει έκδοση με έναν κινητήρα 204 ίππων που θα προσφέρει αυτονομία 500 χλμ. Επίσης, η VW είναι έτοιμη να λανσάρει νέες εκδόσεις του ID.3 με μπαταρίες ενεργειακής απόδοσης μεταξύ 45 και 77kWh.
Εμφανισιακά το Audi Q4 e-tron διαθέτει αρκετές ομοιότητες με το πρωτότυπο μοντέλο που είχε κάνει την εμφάνισή του στην Έκθεση της Γενεύης το 2019. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η μάσκα με τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα, η «κλειστή» γρίλια και οι μεγάλες εισαγωγές αέρα. Κατά τα άλλα, δεν λείπουν ο εντυπωσιακός διαχύτης και τα φωτιστικά σώματα που ενώνονται με μία λεπτή λωρίδα καλύπτοντας ολόκληρο το πλάτος του μοντέλου.
Στην καμπίνα, ο οδηγός θα έχει στη διάθεσή του ένα flat-bottom τιμόνι, τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων, όπως και την οθόνη των 12,3 ιντσών του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Προαιρετικά, θα μπορούν να τοποθετηθούν premium στοιχεία, όπως η πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός ή τα καθίσματα με λειτουργία μασάζ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr