H Skoda Octavia αποκτά ήπια υβριδική έκδοση 1.0 TSI e-TEC
22.09.2020
10:00
Ο 1.000άρης TSI κινητήρας σε συνδυασμό με ήπιο υβριδικό σύστημα 48-volt αποτελεί πλέον τη βάση της εξηλεκτρισμένης γκάμας της νέας Skoda Octavia
Η νέα έκδοση Octavia 1.0 TSI e-TEC έρχεται να ενισχύσει το περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένο προφίλ του τσέχικου μοντέλου διευρύνοντας την γκάμα των εξηλεκτρισμένων εκδόσεών του.
Η νέα έκδοση χρησιμοποιεί ένα 48-volt ήπιο υβριδικό σύστημα το οποίο αποτελείται από τον τρικύλινδρο 1.0 TSI κινητήρα με υπερτροφοδότη μεταβλητής γεωμετρίας και αλουμινένιο μπλοκ και από έναν ηλεκτροκινητήρα μίζα/γεννήτρια ο οποίος τροφοδοτείται από 48-volt μπαταρία ιόντων λιθίου η οποία με την σειρά της φορτίζεται κατά την κίνηση του αυτοκινήτου από το ενσωματωμένο σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας. Το υβριδικό σύστημα επιτρέπει τη διεύρυνση των σεναρίων λειτουργίας του συστήματος Start/Stop αυξάνοντας έτσι τα διαστήματα που ο θερμικός κινητήρας βρίσκεται εκτός λειτουργίας προς όφελος της κατανάλωσης.
Η απόδοση του 1.0 TSI e-TEC φθάνει τους 110 PS ενώ συνεργάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG επτά σχέσεων. Η συγκεκριμένη έκδοση θα αποτελεί την βάση της ηλεκτροποιημένης γκάμας της νέας Octavia η οποία εκτός από τις ήπια υβριδικές εκδόσεις θα έχει και plug-in υβριδικές εκδόσεις με κορυφαία της σπορτίφ Octavia vRS IV η οποία θα διαθέτει τον 1.4 TSI και ηλεκτροκινητήρα με συνολική απόδοση 245 ίππων και 40,8 χλγμ. ροπής.
Η νέα έκδοση χρησιμοποιεί ένα 48-volt ήπιο υβριδικό σύστημα το οποίο αποτελείται από τον τρικύλινδρο 1.0 TSI κινητήρα με υπερτροφοδότη μεταβλητής γεωμετρίας και αλουμινένιο μπλοκ και από έναν ηλεκτροκινητήρα μίζα/γεννήτρια ο οποίος τροφοδοτείται από 48-volt μπαταρία ιόντων λιθίου η οποία με την σειρά της φορτίζεται κατά την κίνηση του αυτοκινήτου από το ενσωματωμένο σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας. Το υβριδικό σύστημα επιτρέπει τη διεύρυνση των σεναρίων λειτουργίας του συστήματος Start/Stop αυξάνοντας έτσι τα διαστήματα που ο θερμικός κινητήρας βρίσκεται εκτός λειτουργίας προς όφελος της κατανάλωσης.
Η απόδοση του 1.0 TSI e-TEC φθάνει τους 110 PS ενώ συνεργάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG επτά σχέσεων. Η συγκεκριμένη έκδοση θα αποτελεί την βάση της ηλεκτροποιημένης γκάμας της νέας Octavia η οποία εκτός από τις ήπια υβριδικές εκδόσεις θα έχει και plug-in υβριδικές εκδόσεις με κορυφαία της σπορτίφ Octavia vRS IV η οποία θα διαθέτει τον 1.4 TSI και ηλεκτροκινητήρα με συνολική απόδοση 245 ίππων και 40,8 χλγμ. ροπής.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr