Ένα Tesla για το Le Mans
22.10.2020
18:00
Δεν πρόκειται για κάποιο επίσημο σχέδιο της Tesla αλλά για πρόταση δύο σχεδιαστών οι οποίοι οραματίστηκαν την εμπλοκή της πρωτοπόρου εταιρίας στον διάσημο αγώνα αντοχής του Le Mans με ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο
Το πρωτότυπο με την ονομασία Tesla PMPE 2030 είναι μια δημιουργία που προέκυψε από τη συνεργασία δύο ταλαντούχων Βέλγων σχεδιαστών, του Fabian Brees και του Jeroen Claus οι οποίοι οραματίστηκαν την συμμετοχή της Tesla στο Le Mans στην αρχή της επόμενης δεκαετίας.
Με βάση και άλλες προτάσεις αγωνιστικών πρωτοτύπων για τον διάσημο αγώνα η εικόνα της δημιουργίας των δύο σχεδιαστών είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή χωρίς όμως να διαφοροποιείται τις βασικές αρχές που αναγκαστικά επιβάλουν οι αεροδυναμικές ανάγκες ενός τέτοιου μοντέλου. Πρακτικά λοιπόν η σιλουέτα είναι διαμορφωμένη ώστε σε μεγάλες ταχύτητες να λειτουργεί ως μια μεγάλη πτέρυγα η οποία δημιουργεί κάθετη αεροδυναμική δύναμη η οποία πιέζει το αυτοκίνητο στο δρόμο βελτιώνοντας την δυναμική συμπεριφορά του.
Το πραγματικά ενδιαφέρον έχει να κάνει με ορισμένες από τις τεχνολογίες που προτείνονται αν και κάποιες δείχνουν αρκετά φιλόδοξες ακόμα και για το 2030. Έτσι λοιπόν το πρωτότυπο Tesla δεν έχει παρπρίζ καθώς ο οδηγός που κάθεται μέσα στο κόκπιτ βλέπει γύρω του μέσα από οθόνες οι οποίες προβάλουν την εικόνα του περιβάλλοντος που καταγράφεται από κάμερες περιμετρικά του αυτοκινήτου. Επίσης το γεγονός πως πρόκειται για Tesla υπονοεί πως μιλάμε για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο. Το Le Mans είναι όμως αγώνας αντοχής οπότε χρειάζεται μια λύση για την φόρτιση των μπαταριών. Αυτή έρχεται μέσα από την επαγωγική φόρτιση η οποία επιτυγχάνεται όταν το αυτοκίνητο θα κινείται σε μια ειδικά διαμορφωμένη λωρίδα κατά μήκος της πίστας. Είναι λοιπόν σαφές πως πρόκειται για μια αρκετά φιλόδοξη πρόταση η οποία όμως δεν παύει να είναι άκρως ενδιαφέρουσα και σίγουρα εντυπωσιακή σε κάθε της πτυχή.
Με βάση και άλλες προτάσεις αγωνιστικών πρωτοτύπων για τον διάσημο αγώνα η εικόνα της δημιουργίας των δύο σχεδιαστών είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή χωρίς όμως να διαφοροποιείται τις βασικές αρχές που αναγκαστικά επιβάλουν οι αεροδυναμικές ανάγκες ενός τέτοιου μοντέλου. Πρακτικά λοιπόν η σιλουέτα είναι διαμορφωμένη ώστε σε μεγάλες ταχύτητες να λειτουργεί ως μια μεγάλη πτέρυγα η οποία δημιουργεί κάθετη αεροδυναμική δύναμη η οποία πιέζει το αυτοκίνητο στο δρόμο βελτιώνοντας την δυναμική συμπεριφορά του.
Το πραγματικά ενδιαφέρον έχει να κάνει με ορισμένες από τις τεχνολογίες που προτείνονται αν και κάποιες δείχνουν αρκετά φιλόδοξες ακόμα και για το 2030. Έτσι λοιπόν το πρωτότυπο Tesla δεν έχει παρπρίζ καθώς ο οδηγός που κάθεται μέσα στο κόκπιτ βλέπει γύρω του μέσα από οθόνες οι οποίες προβάλουν την εικόνα του περιβάλλοντος που καταγράφεται από κάμερες περιμετρικά του αυτοκινήτου. Επίσης το γεγονός πως πρόκειται για Tesla υπονοεί πως μιλάμε για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο. Το Le Mans είναι όμως αγώνας αντοχής οπότε χρειάζεται μια λύση για την φόρτιση των μπαταριών. Αυτή έρχεται μέσα από την επαγωγική φόρτιση η οποία επιτυγχάνεται όταν το αυτοκίνητο θα κινείται σε μια ειδικά διαμορφωμένη λωρίδα κατά μήκος της πίστας. Είναι λοιπόν σαφές πως πρόκειται για μια αρκετά φιλόδοξη πρόταση η οποία όμως δεν παύει να είναι άκρως ενδιαφέρουσα και σίγουρα εντυπωσιακή σε κάθε της πτυχή.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr