Έτσι θα είναι η Porsche Taycan Cross Turismo
09.11.2020
17:00
Η γκάμα της Porsche Taycan σύντομα θα διευρυνθεί με την πιο πρακτική έκδοση Cross Turismo η οποία απαθανατίστηκε χωρίς καμουφλάζ στην τελική της μορφή.
Η πρεμιέρα της Taycan Cross Turismo αναμένεται στις αρχές της επόμενης χρονιάς με την Porsche να προσδοκά πως το πιο πρακτικό αμάξωμα θα κάνει το ηλεκτρικό της μοντέλο ακόμα ελκυστικό για περισσότερο κοινό.
Όπως φαίνεται από τις πρώτες φωτογραφίες χωρίς καμουφλάζ η Cross Turismo θα μοιράζεται ουσιαστικά την ίδια σχεδίαση με την saloon Taycan στο εμπρός μέρος με τις όποιες διαφορές να ξεκινούν μετά την μεσαία κολώνα. Σε αντίθεση με το αρχικό πρωτότυπο Mission E Cross Turismo το μοντέλο παραγωγής δεν θα έχει crossover λογική αλλά θα ακολουθεί πρακτικά το δρόμο της μεγαλύτερης πρακτικότητας και των επιπλέον χώρων που προσφέρει ένα shooting brake όπως ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση της Panamera Sport Turismo με αντίστοιχο αμάξωμα.
Με αυτό τον τρόπο η Porsche θα γίνει η πρώτη εταιρία που θα προσφέρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό estate υψηλών επιδόσεων που θα κοντράρει συμβατικά μοντέλα όπως το Audi RS6 Avant και η Mercedes-AMG E 63 estate. Η διατήρηση μιας ψηλής γραμμής στο τελείωμα της οροφής αναμένεται να επιφέρει σημαντική βελτίωση στον αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών και κυρίως στον διαθέσιμο χώρο αποσκευών ο οποίος θα κυμαίνεται κοντά τα 500 λίτρα, δηλαδή περισσότερα από 50 λίτρα επιπλέον από την κανονική Taycan. Πάντως πέραν των διαφορών στο αμάξωμα οι δύο εκδόσεις της Taycan θα μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη . Η εισαγωγική έκδοση 4S θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες με την μέγιστη απόδοση να φθάνει τους 530 ίππους σε λειτουργία overboost, ενώ η τροφοδοσία θα γίνεται από μπαταρία 79 kWh. Οι εκδόσεις Turbo και Turbo S θα έχουν μεγαλύτερη μπαταρία 91 kWh ενώ η μέγιστη ισχύς θα φθάνει τους 680 και 760 ίππους αντίστοιχα.
Όπως φαίνεται από τις πρώτες φωτογραφίες χωρίς καμουφλάζ η Cross Turismo θα μοιράζεται ουσιαστικά την ίδια σχεδίαση με την saloon Taycan στο εμπρός μέρος με τις όποιες διαφορές να ξεκινούν μετά την μεσαία κολώνα. Σε αντίθεση με το αρχικό πρωτότυπο Mission E Cross Turismo το μοντέλο παραγωγής δεν θα έχει crossover λογική αλλά θα ακολουθεί πρακτικά το δρόμο της μεγαλύτερης πρακτικότητας και των επιπλέον χώρων που προσφέρει ένα shooting brake όπως ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση της Panamera Sport Turismo με αντίστοιχο αμάξωμα.
Με αυτό τον τρόπο η Porsche θα γίνει η πρώτη εταιρία που θα προσφέρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό estate υψηλών επιδόσεων που θα κοντράρει συμβατικά μοντέλα όπως το Audi RS6 Avant και η Mercedes-AMG E 63 estate. Η διατήρηση μιας ψηλής γραμμής στο τελείωμα της οροφής αναμένεται να επιφέρει σημαντική βελτίωση στον αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών και κυρίως στον διαθέσιμο χώρο αποσκευών ο οποίος θα κυμαίνεται κοντά τα 500 λίτρα, δηλαδή περισσότερα από 50 λίτρα επιπλέον από την κανονική Taycan. Πάντως πέραν των διαφορών στο αμάξωμα οι δύο εκδόσεις της Taycan θα μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη . Η εισαγωγική έκδοση 4S θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες με την μέγιστη απόδοση να φθάνει τους 530 ίππους σε λειτουργία overboost, ενώ η τροφοδοσία θα γίνεται από μπαταρία 79 kWh. Οι εκδόσεις Turbo και Turbo S θα έχουν μεγαλύτερη μπαταρία 91 kWh ενώ η μέγιστη ισχύς θα φθάνει τους 680 και 760 ίππους αντίστοιχα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr