H Mini προχωρά της εξέλιξη του ηλεκτρικό JCW GP με 300 ίππους
05.12.2020
17:00
Στη δημοσιότητα έδωσε η Mini φωτογραφίες με το πρωτότυπο εξέλιξης του ηλεκτρικού καυτού John Cooper Works GP επιβεβαιώνοντας έτσι τα σχέδιά της για συνδυασμό του ηλεκτρισμού με τις υψηλές επιδόσεις
Πριν λίγες εβδομάδες ο επικεφαλής της Mini, Bernd Korber, είχε δηλώσει σε συνέντευξή του πως η εταιρία εξετάζει τις δυνατότητες αξιοποίησης της ηλεκτρικής τεχνολογίας στις μελλοντικές εκδόσεις υψηλών επιδόσεων JCW και ήδη τα λεγόμενά του επιβεβαιώνονται από την κυκλοφορία των φωτογραφιών με το πρωτότυπο εξέλιξης του ηλεκτρικού Mini JCW.
Οι φωτογραφίες δόθηκαν στη δημοσιότητα από την ίδια την εταιρία και φυσικά το αυτοκίνητο είναι καλυμμένο με καμουφλάζ όμως διακρίνεται ξεκάθαρα πως φορά το αεροδυναμικό πακέτο της σκληροπυρηνικής έκδοσης GP. Αντίστοιχα ξεκάθαρη όμως είναι και η απουσία της κεντρικής εξάτμισης στον πίσω προφυλακτήρα, κάτι που μαρτυρά πως πρόκειται για αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Η επιλογή της Mini να δοκιμάσει τη δυναμική της ηλεκτρικής τεχνολογίας στην πιο ακραία σπορτίφ έκφραση της γκάμας της σίγουρα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό και στις προοπτικές που έδειξε πως έχει το ηλεκτρικό Mini ακόμα και στην απλή μορφή του η οποία διαθέτει ένα ανεπιτήδευτο σπορτίφ ύφος προσφέροντας έτσι μια πολύ καλή βάση. Αντίστοιχα δεν παραξενεύει η επιλογή της έκδοσης GP για την εξέλιξη του πρώτου μοντέλου υψηλών επιδόσεων καθώς θυμίζουμε πως το Mini JCW GP δεν διαθέτει πίσω καθίσματα κάτι που σίγουρα βολεύει για την φιλοξενία των μεγαλύτερων μπαταριών που σίγουρα θα απαιτηθούν. Προς το παρόν πέραν των φωτογραφιών η Mini δεν δώσει κανένα στοιχείο σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές όμως πιθανότατα το ηλεκτρικό JCW θα αγγίζει τους 300 ίππους ενώ η πρεμιέρα του αναμένεται στα τέλη του 2021.
Οι φωτογραφίες δόθηκαν στη δημοσιότητα από την ίδια την εταιρία και φυσικά το αυτοκίνητο είναι καλυμμένο με καμουφλάζ όμως διακρίνεται ξεκάθαρα πως φορά το αεροδυναμικό πακέτο της σκληροπυρηνικής έκδοσης GP. Αντίστοιχα ξεκάθαρη όμως είναι και η απουσία της κεντρικής εξάτμισης στον πίσω προφυλακτήρα, κάτι που μαρτυρά πως πρόκειται για αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Η επιλογή της Mini να δοκιμάσει τη δυναμική της ηλεκτρικής τεχνολογίας στην πιο ακραία σπορτίφ έκφραση της γκάμας της σίγουρα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό και στις προοπτικές που έδειξε πως έχει το ηλεκτρικό Mini ακόμα και στην απλή μορφή του η οποία διαθέτει ένα ανεπιτήδευτο σπορτίφ ύφος προσφέροντας έτσι μια πολύ καλή βάση. Αντίστοιχα δεν παραξενεύει η επιλογή της έκδοσης GP για την εξέλιξη του πρώτου μοντέλου υψηλών επιδόσεων καθώς θυμίζουμε πως το Mini JCW GP δεν διαθέτει πίσω καθίσματα κάτι που σίγουρα βολεύει για την φιλοξενία των μεγαλύτερων μπαταριών που σίγουρα θα απαιτηθούν. Προς το παρόν πέραν των φωτογραφιών η Mini δεν δώσει κανένα στοιχείο σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές όμως πιθανότατα το ηλεκτρικό JCW θα αγγίζει τους 300 ίππους ενώ η πρεμιέρα του αναμένεται στα τέλη του 2021.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr