Με μια ιστορία που εκτείνεται σε τρεις αιώνες, η Nestlé συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της με μια ευρεία γκάμα προϊόντων και εφαρμόζοντας υπεύθυνες εταιρικές πρακτικές για το περιβάλλον και την κοινωνία
Το εντυπωσιακό Subaru WRX STi του νέου Gymkhana
Το εντυπωσιακό Subaru WRX STi του νέου Gymkhana
Το Subaru WRX STi που πρωταγωνιστεί στο νέο video Gymkhana με οδηγό τον Travis Pastrana είναι φτιαγμένο για να εκτελεί με απόλυτη ακρίβεια δύσκολες δοκιμασίες αλλά και για να μαγνητίζει το βλέμμα.
UPD:
Ίσως πρόκειται για ένα από τα πιο ακραία σε όψη και μηχανικές αναβαθμίσεις Subaru WRX STI που υπάρχουν αυτή τη στιγμή και αυτό δεν πρέπει να παραξενεύει καθώς μιλάμε για το αυτοκίνητο του Travis Pastrana και της ομάδας Hoonigan που θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο σε κάποιο video Gymkhana.
Το αυτοκίνητο έχει φτιαχτεί από την Subaru Motorsports Αμερικής και την Vermont SportsCar. Τα περισσότερα μηχανικά μέρη είναι φυσικά ειδικά αναβαθμισμένα για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των δοκιμασιών στις οποίες καλείται να ανταποκριθεί το συγκεκριμένο WRX STI. Έτσι για παράδειγμα ο κινητήρας boxer έχει ανέβει στα 2.3 lt με ενισχυμένο μπλοκ σφυρήλατα έμβολα και στρόφαλο από το αγωνιστικό Subaru WRX του RallyCross. Φυσικά μεταξύ των αναβαθμίσεών του είναι και ο πολύ μεγαλύτερος υπερτροφοδότης καθώς και η διαφορετική εξαγωγή με την εξάτμιση να βγαίνει πλέον απευθείας από το καπό.
Το σύνολο όλων των παραπάνω έχει οδηγήσει σε μια απόδοση της τάξης των 870 ίππων.
Η μετάδοση φιλοξενεί ένα αγωνιστικού τύπου σειριακό εξάρι κιβώτιο της Sadev ενώ κατάλληλα ενισχυμένη και ρυθμισμένη είναι η τετρακίνηση. Τέλος όλο το πλαίσιο έχει ενισχυθεί με ρολμπαρ το οποίο προσφέρει και την απαραίτητη ασφάλεια. Εξωτερικά το αυτοκίνητο φορά ένα ειδικά σχεδιασμένο bodykit από την Vermont SportsCar το οποίο χαρίζει μια άκρως επιθετική εμφάνιση αλλά εξυπηρετεί και λειτουργικές παραμέτρους. Η τεράστια πίσω αεροτομή για παράδειγμα αλλάζει γωνία μέσω ενός διακόπτη μέσα από το κόκπιτ επιτρέποντας έτσι στον Pastrana να την ρυθμίζει ανάλογα όταν πραγματοποιεί με το Subaru άλματα μεγάλης διάρκειας.
Το αυτοκίνητο έχει φτιαχτεί από την Subaru Motorsports Αμερικής και την Vermont SportsCar. Τα περισσότερα μηχανικά μέρη είναι φυσικά ειδικά αναβαθμισμένα για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των δοκιμασιών στις οποίες καλείται να ανταποκριθεί το συγκεκριμένο WRX STI. Έτσι για παράδειγμα ο κινητήρας boxer έχει ανέβει στα 2.3 lt με ενισχυμένο μπλοκ σφυρήλατα έμβολα και στρόφαλο από το αγωνιστικό Subaru WRX του RallyCross. Φυσικά μεταξύ των αναβαθμίσεών του είναι και ο πολύ μεγαλύτερος υπερτροφοδότης καθώς και η διαφορετική εξαγωγή με την εξάτμιση να βγαίνει πλέον απευθείας από το καπό.
Το σύνολο όλων των παραπάνω έχει οδηγήσει σε μια απόδοση της τάξης των 870 ίππων.
Η μετάδοση φιλοξενεί ένα αγωνιστικού τύπου σειριακό εξάρι κιβώτιο της Sadev ενώ κατάλληλα ενισχυμένη και ρυθμισμένη είναι η τετρακίνηση. Τέλος όλο το πλαίσιο έχει ενισχυθεί με ρολμπαρ το οποίο προσφέρει και την απαραίτητη ασφάλεια. Εξωτερικά το αυτοκίνητο φορά ένα ειδικά σχεδιασμένο bodykit από την Vermont SportsCar το οποίο χαρίζει μια άκρως επιθετική εμφάνιση αλλά εξυπηρετεί και λειτουργικές παραμέτρους. Η τεράστια πίσω αεροτομή για παράδειγμα αλλάζει γωνία μέσω ενός διακόπτη μέσα από το κόκπιτ επιτρέποντας έτσι στον Pastrana να την ρυθμίζει ανάλογα όταν πραγματοποιεί με το Subaru άλματα μεγάλης διάρκειας.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα