VW ID.6: Μεγάλο ηλεκτρικό SUV το 2021

Αυτό είναι το νέο οικογενειακό crossover Volkswagen ID.6, ο μεγάλος αδελφός των ID.4 και ID.3. Το Wolfsburg δείχνει να έχει πάρει πολύ σοβαρά την ηλεκτροκίνηση.

Πέντε χρόνια αφότου ξέσπασε το σκάνδαλο dieselgate, βλέπουμε τώρα τους καρπούς ενός μεγάλου σχεδίου αντιστροφής της εικόνας: Το νέο ID.6 θα είναι το τρίτο καθαρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα κυκλοφορήσει σε μόλις ένα χρόνο.

Θυμάστε το πρωτότυπο 7 θέσεων ID Roomzz; Αυτό βασικά βασίζεται στο ID.6 και είναι ένα SUV μεγάλων διαστάσεων που έχει σχεδιαστεί για να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες της οικογενειακής ζωής με βάση βέβαια την ηλεκτρική κινητικότητα. Οι πηγές μας μας λένε ότι είναι τεράστιο εσωτερικά, πατά σε τροχούς 21 ιντσών και υιοθετεί εντός οθόνη αφής 12 ιντσών που βασίζεται στο τελευταίο σύστημα ψυχαγωγίας του ομίλου VW.

Υπάρχουν τρεις σειρές καθισμάτων, διατεταγμένα σε κλασικό σχηματισμό 2-3-2, οπότε το νέο ηλεκτρικό VW μπορεί αναμφισβήτητα να ανταγωνίζεται με μοντέλα όπως το Tesla Model X, το οποίο πλησιάζει τώρα στα πέμπτα γενέθλιά του. Αυτό αποδεικνύει πόσο πολύ μπροστά από την εποχή ήταν ο ενοχλητικός κατασκευαστής αυτοκινήτων του Elon Musk – αλλά και πόσο καιρό έχουν δημιουργηθεί τα crossover.

Αναμένουμε ότι το VW ID.6 θα κυκλοφορήσει το 2021 και θα στοχεύει σε μεγάλες αναπτυγμένες αγορές συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ και της Κίνας περισσότερο από την Ευρώπη, αν και πρόκειται να φτάσει και στους εκθεσιακούς χώρους της ΕΕ. Ο διευθυντής σχεδίασης Klaus Bischoff μας είπε πρόσφατα ότι «το φως είναι το νέο χρώμιο», οπότε προσέξτε για έξυπνο φωτισμό και μοτίβα στα LED καθώς οι στυλίστες του προσπαθούν να δώσουν περισσότερο χαρακτήρα στα EV της μάρκας.

Κάτω από το νέο ID.6 εδρεύει η γνωστή πλατφόρμα MEB που υποστηρίζει όλη τη νέα γενιά ηλεκτρικών Volkswagen. Αυτή είναι η απόλυτη αρθρωτή πλατφόρμα plug-and-play, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι τα ζωτικά στατιστικά στοιχεία είναι αυτά που ήδη γνωρίζουμε από τα ID.3 και ID.4.

Αυτό σημαίνει μεγέθη μπαταρίας που κυμαίνονται μεταξύ 52kWh και 77kWh, κίνηση στους δυο ή σε όλους τους τροχούς και ηλεκτροκινητήρες με ισχύ από 150 έως 204 ίππους.

Οι φωτογράφοι μας το έπιασαν σε χειμερινές δοκιμές στις “άγριες” περιοχές της Σουηδίας, εκεί όπου υποβάλλονται σε δοκιμές αντοχής αυτοκίνητα σε θερμοκρασίες υπό το μηδέν. Φορούσε κάτι που έμοιαζε με ποδιά από Peugeot 5008, σε μια προσπάθεια να αποπροσανατολίσει τα βλέμματα. Το τρικ φυσικά αφορούσε άλλους αφού δεν έπιασε σε εμάς, ακόμη και στους -14C!

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr