Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
To Range Rover γίνεται θωρακισμένη λιμουζίνα
To Range Rover γίνεται θωρακισμένη λιμουζίνα
Το πολυτελές Range Rover SVAutobiography δέχεται τη φροντίδα της γερμανικής εταιρίας Klassen και μεταμορφώνεται σε μια πανάκριβη θωρακισμένη λιμουζίνα για λίγους
UPD:
Το τόσο διαφορετικό Range Rover SVAutobiography βρίσκεται αυτή τη στιγμή στις σελίδες της δημοφιλούς πλατφόρμας αυτοκινητικών αγγελιών mobile.de με αναγραφόμενη τιμή που αγγίζει τα 1.1 εκατομμύρια ευρώ. Κάτι σχεδόν εξωφρενικό αν σκεφτούμε πως η τιμή του Range Rover στη Γερμανία, απ’όπου προέρχεται και η αγγελία, κυμαίνεται στα 200.000 ευρώ. Τι είναι λοιπόν αυτό που κάνει το συγκεκριμένο μοντέλο αντίστοιχα ακριβό με ένα σπάνιο hypercar; Πρακτικά τα πάντα καθώς μιλάμε για ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο από αυτό που βγήκε από την γραμμή παραγωγής. Η πιο εμφανής διαφορά είναι βέβαια και επιμήκυνση του μεταξονίου προκειμένου το ήδη μεγάλο Range Rover να γίνει μια κανονική limo. Άλλωστε και ο εξοπλισμός που έχει προστεθεί στο εσωτερικό για την ευκολία των προνομιούχων επιβατών που θα φιλοξενούνται στις πίσω θέσεις περιλαμβάνει από κανονικό ψυγείο και ενισχυμένη ηχομόνωση έως ειδικό συρόμενο διαχωριστικό μεταξύ οδηγού και επιβατών για απόλυτη διακριτικότητα.
Το σημαντικότερο όμως είναι πως το αυτοκίνητο έχει εξοπλιστεί με αλεξίσφαιρη επένδυση τόσο στο αμάξωμα όσο και στα τζάμια η οποία εγγυάται πλήρως την ασφάλεια των επιβατών σε περίπτωση κακόβουλων ενεργειών. Παράλληλα με όλα τα παραπάνω έχουν γίνει φυσικά και οι κατάλληλες μηχανικές αναβαθμίσεις μεταξύ των οποίων η τοποθέτηση ενισχυμένων αναρτήσεων και φρένων προκειμένου να αντισταθμιστεί το σημαντικά αυξημένο βάρος. Το μόνο στοιχείο που δεν έχει αναβαθμιστεί είναι ο κινητήρας καθώς ο εργοστασιακός 5.0λιτρος V8 των 560 ίππων και 700 Nm ροπής είναι παραπάνω από ικανός να ανταπεξέλθει στις αυξημένες απαιτήσεις.
Το σημαντικότερο όμως είναι πως το αυτοκίνητο έχει εξοπλιστεί με αλεξίσφαιρη επένδυση τόσο στο αμάξωμα όσο και στα τζάμια η οποία εγγυάται πλήρως την ασφάλεια των επιβατών σε περίπτωση κακόβουλων ενεργειών. Παράλληλα με όλα τα παραπάνω έχουν γίνει φυσικά και οι κατάλληλες μηχανικές αναβαθμίσεις μεταξύ των οποίων η τοποθέτηση ενισχυμένων αναρτήσεων και φρένων προκειμένου να αντισταθμιστεί το σημαντικά αυξημένο βάρος. Το μόνο στοιχείο που δεν έχει αναβαθμιστεί είναι ο κινητήρας καθώς ο εργοστασιακός 5.0λιτρος V8 των 560 ίππων και 700 Nm ροπής είναι παραπάνω από ικανός να ανταπεξέλθει στις αυξημένες απαιτήσεις.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα