Ψηφιακή αναβίωση της Ferrari Testarossa
17.12.2020
17:00
Εμπνευσμένη από την κλασσική Ferrari Testarossa είναι η ψηφιακή δημιουργία ενός ανεξάρτητου σχεδιαστή που οραματίστηκε την επιστροφή του θρυλικού μοντέλου
Το όνομα του ψηφιακού πρωτοτύπου που παρουσίασε ο σχεδιαστής Dejan Hristov είναι CascoRosso που σημαίνει «κόκκινο κράνος», κάτι δηλαδή που δείχνει να συνδέεται με το «κόκκινο κεφάλι» όπως μεταφράζεται το Testarossa.
Ο σχεδιαστής παρουσιάζει λοιπόν την δική του εκδοχή σχετικά με έναν μελλοντικό διάδοχο της θρυλικής Ferrari. Είναι ξεκάθαρο βέβαια πως ακολουθεί μια εντελώς διαφορετική σχεδιαστική φιλοσοφία η οποία στη θέση του εξευγενισμένου στυλ του κλασσικού μοντέλου έχει βάλει έναν άγριο και ατίθασο δυναμισμό.
Κάτι επίσης διαφορετικό είναι πως οι αναλογίες στο σχέδιο του Hristov μαρτυρούν πως πρόκειται για ένα μοντέλο με τον κινητήρα εμπρός και όχι στο κέντρο όπου βρισκόταν ο V12 της Testarossa.
Πάντως το βασικό σχήμα έχει ενσωματωμένα πολλά αεροδυναμικά στοιχεία όπως τις πλαϊνές ποδιές, τους μεγάλους αεραγωγούς στα πλαϊνά αλλά και στην οροφή ενώ εντυπωσιακή είναι και η όψη της πίσω αεροτομής που θα μπορούσε να έχει ενεργή ρύθμιση με βάση την ταχύτητα του αυτοκινήτου.
Χαρακτηριστικό του σχεδίου του Hristov είναι η απουσία λαβών στις πόρτες ενώ η σιλουέτα του αυτοκινήτου θα μπορούσαμε να πούμε πως ξεφεύγει αρκετά από την λογική των μοντέλων της Ferrari ενώ το εμπρός μέρος θα μπορούσε εύκολα να ανήκει σε κάποιο πρωτότυπο σχετικά με τον διάδοχο της Chevrolet Corvette.
Ο σχεδιαστής παρουσιάζει λοιπόν την δική του εκδοχή σχετικά με έναν μελλοντικό διάδοχο της θρυλικής Ferrari. Είναι ξεκάθαρο βέβαια πως ακολουθεί μια εντελώς διαφορετική σχεδιαστική φιλοσοφία η οποία στη θέση του εξευγενισμένου στυλ του κλασσικού μοντέλου έχει βάλει έναν άγριο και ατίθασο δυναμισμό.
Κάτι επίσης διαφορετικό είναι πως οι αναλογίες στο σχέδιο του Hristov μαρτυρούν πως πρόκειται για ένα μοντέλο με τον κινητήρα εμπρός και όχι στο κέντρο όπου βρισκόταν ο V12 της Testarossa.
Πάντως το βασικό σχήμα έχει ενσωματωμένα πολλά αεροδυναμικά στοιχεία όπως τις πλαϊνές ποδιές, τους μεγάλους αεραγωγούς στα πλαϊνά αλλά και στην οροφή ενώ εντυπωσιακή είναι και η όψη της πίσω αεροτομής που θα μπορούσε να έχει ενεργή ρύθμιση με βάση την ταχύτητα του αυτοκινήτου.
Χαρακτηριστικό του σχεδίου του Hristov είναι η απουσία λαβών στις πόρτες ενώ η σιλουέτα του αυτοκινήτου θα μπορούσαμε να πούμε πως ξεφεύγει αρκετά από την λογική των μοντέλων της Ferrari ενώ το εμπρός μέρος θα μπορούσε εύκολα να ανήκει σε κάποιο πρωτότυπο σχετικά με τον διάδοχο της Chevrolet Corvette.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr