Ο Nick Heidfeld στο τιμόνι του Pininfarina Battista

Ο Nick Heidfeld στο τιμόνι του Pininfarina Battista

Την εμπειρία του Nick Heidfeld, από την Formula 1 και την Formula E, θα εκμεταλλευτεί ο οίκος Pininfarina για την εξέλιξη των δυναμικών χαρακτηριστικών του Battista, του ηλεκτρικού supercar των 1.900 ίππων

Ο Nick Heidfeld στο τιμόνι του Pininfarina Battista
Ένα supercar με ισχύ που αγγίζει τα όρια του παρανοϊκού πρέπει να έχει τις ανάλογες οδηγικές ικανότητες και γι’αυτό το λόγο ο οίκος Pininfarina στρατολόγησε τον Nick Heidfeld ώστε να προσφέρει την εμπειρία του στην εξέλιξη των δυναμικών χαρακτηριστικών του ηλεκτρικού supercar Battista.
Ο γερμανός οδηγός που συμμετείχε για 12 χρόνια στην Formula 1 για να συνεχίσει στην Formula E είναι ένας από τους πιο κατάλληλους για να συμβάλει στην εξέλιξη του Battista στο δρόμο. Η εμπλοκή του προσμετρά ήδη αρκετούς μήνες καθώς ξεκίνησε από την φάση της μελέτης και εξέλιξης του αυτοκινήτου σε εξομοιωτή. Πρόσφατα όμως ο Heidfeld είχε την ευκαιρία να βρεθεί για πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι του πραγματικού πρωτοτύπου του Battista και να το οδηγήσει στην πίστα δοκιμών Nardo.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Heidfeld ο οίκος Pininfarina δεν δημιούργησε το Battista σαν ένα απόλυτο όπλο για την πίστα αλλά σαν ένα hyper GT. Ωστόσο αν και από αυτό καταλαβαίνουμε πως η φιλοσοφία του δεν είναι σκληροπυρηνική φαίνεται πως το Battista τα καταφέρνει περίφημα και σε μια απαιτητική πίστα όπως το Nardo. Στις δηλώσεις του ο Heidfeld τονίζει πως το αυτοκίνητο βρίσκεται σε αρκετά προχωρημένο στάδιο εξέλιξης και παρά το γεγονός πως το πρωτότυπο είναι ρυθμισμένο να λειτουργεί περίπου στο 80% της απόδοσής του οι επιδόσεις και η ταχύτητά του είναι κάτι που εντυπωσιάζει ακόμα και έναν οδηγό με βιώματα από μονοθέσιο της F1. Μάλιστα δεν παρέλειψε να σημειώσει πως ακόμα και με μειωμένη επεμβατικότητα από τα συστήματα ελέγχου και ενεργητικής ασφάλειας το Battista έχει εξαιρετική πρόσφυση και ισορροπία. Θυμίζουμε πως το Pininfarina Battista έχει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες και συνολική απόδοση 1.900 ίππων και 2.300 Nm ροπής κάτι που το καθιστά το πιο δυνατό αυτοκίνητο παραγωγής με ιταλική καταγωγή.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης