Η τεχνολογία της MC20 στα νέα μοντέλα της Maserati
17.02.2021
13:00
Πολλές από τις προηγμένες τεχνολογίες και ειδικά αυτές του νέου V6 twin-turbo κινητήρα της εντυπωσιακής MC20 θα περάσουν και στα μελλοντικά μοντέλα της Maserati.
Η έλευση της MC20 είναι ένα από τα πιο σημαντικά γεγονότα στην σύγχρονη ιστορία της Maserati όχι μόνο επειδή μιλάμε για ένα καθαρόαιμο κεντρομήχανο supercar αλλά επειδή πρόκειται για ένα φορέα νέων τεχνολογιών που ανοίγουν ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της εταιρίας ξεκινώντας μια άκρως δημιουργική περίοδο.
Μια από τις πιο σημαντικές καινοτομίες της MC20 είναι ο νέος V6 3.0 twin-turbo κινητήρας με την ονομασία Nettuno ο οποίος είναι ο πρώτος που κατασκευάζεται in-house από την Maserati μετά από 20 χρόνια. Ο χειροποίητος κινητήρας των 630 ίππων εκτός από την διπλή υπετροφοδότηση συνδυάζει αρκετές καινοτομίες μεταξύ των οποίων ο διπλός άμεσος ψεκασμός αλλά και το σύστημα προανάφλεξης όπως και αυτό της συμπίεσης δύο σταδίων που έχουν τις ρίζες τους στην Formula 1.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής κινητήρων της Maserati, Matteo Valentini, ο Nettuno θα συνοδεύει αποκλειστικά την MC20 ωστόσο πολλές από τις τεχνολογικές του καινοτομίες που έχουν σαν στόχο την αναβάθμιση της απόδοσης αλλά και τη βελτίωση της ενεργειακής διαχείρισης θα υιοθετηθούν στους μελλοντικούς κινητήρες της εταιρίας.
Στα άμεσα πλάνα της Maserati περιλαμβάνεται η Grecale που θα είναι το μικρό SUV της καθώς και οι νέες Granturismo και Grancabrio που θα προσφέρονται με τη νέα γκάμα κινητήρων οι οποίοι θα έχουν και εξηλεκτρισμένες εκδόσεις. Σε αντίθεση με τον Nettuno που θα είναι αποκλειστικότητα της MC20 αυτοί οι κινητήρες είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιηθούν και από άλλες μάρκες του ομίλου Stellantis.
Μια από τις πιο σημαντικές καινοτομίες της MC20 είναι ο νέος V6 3.0 twin-turbo κινητήρας με την ονομασία Nettuno ο οποίος είναι ο πρώτος που κατασκευάζεται in-house από την Maserati μετά από 20 χρόνια. Ο χειροποίητος κινητήρας των 630 ίππων εκτός από την διπλή υπετροφοδότηση συνδυάζει αρκετές καινοτομίες μεταξύ των οποίων ο διπλός άμεσος ψεκασμός αλλά και το σύστημα προανάφλεξης όπως και αυτό της συμπίεσης δύο σταδίων που έχουν τις ρίζες τους στην Formula 1.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής κινητήρων της Maserati, Matteo Valentini, ο Nettuno θα συνοδεύει αποκλειστικά την MC20 ωστόσο πολλές από τις τεχνολογικές του καινοτομίες που έχουν σαν στόχο την αναβάθμιση της απόδοσης αλλά και τη βελτίωση της ενεργειακής διαχείρισης θα υιοθετηθούν στους μελλοντικούς κινητήρες της εταιρίας.
Στα άμεσα πλάνα της Maserati περιλαμβάνεται η Grecale που θα είναι το μικρό SUV της καθώς και οι νέες Granturismo και Grancabrio που θα προσφέρονται με τη νέα γκάμα κινητήρων οι οποίοι θα έχουν και εξηλεκτρισμένες εκδόσεις. Σε αντίθεση με τον Nettuno που θα είναι αποκλειστικότητα της MC20 αυτοί οι κινητήρες είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιηθούν και από άλλες μάρκες του ομίλου Stellantis.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr