Έτοιμο το Land Rover Defender V8
26.02.2021
15:30
Ένας υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας 5.0 λίτρων με 525 ίππους θα βρίσκεται πλέον κάτω από το καπό της κορυφαίας έκδοσης του Land Rover Defender
Η είδηση σχετικά με την εξέλιξη της κορυφαίας έκδοσης του Defender με κινητήρα V8 ήταν γνωστή εδώ και αρκετό διάστημα και πλέον ήρθε η ώρα της επίσημης πρεμιέρας του μοντέλου παραγωγής το οποίο φαίνεται πως στέκεται στο ύψος των προσδοκιών.
Μεγάλος πρωταγωνιστής είναι ο V8 υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 5.0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 525 ίππους και 625 Nm ροπής που περνούν και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Μια τόσο υψηλή απόδοση είναι δεδομένο πως θα προσφέρει και αντίστοιχου επιπέδου επιδόσεις με το Defender 90 να επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2’’ έχοντας τελική ταχύτητα 240 χλμ./ώρα ενώ πολύ κοντά σε αυτές τις τιμές είναι και οι επιδόσεις του Defender 110 V8.
Κατάλληλες ρυθμίσεις έχουν γίνει στην ανάρτηση η οποία έχει πιο σφικτές ρυθμίσεις και παχύτερες αντιστρεπτικές. Παράλληλα το προαιρετικό ενεργό πίσω διαφορικό είναι κομμάτι του βασικού εξοπλισμού ενώ υπάρχει και μονάδα ελέγχου της γωνίας περιστροφής για περεταίρω βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών και επιπλέον το σύστημα Terrain Response περιλαμβάνει και το πρόγραμμα Dynamic που προσφέρεται αποκλειστικά στην έκδοση V8. Το συνολικό πακέτο αναβάθμισης των δυνατοτήτων του Defender συμπληρώνουν τα μεγάλα φρένα με τις εξαπίστονες δαγκάνες που είναι βαμμένες σε μπλε απόχρωση. Αυτή η λεπτομέρεια σε συνδυασμό με την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης είναι μερικά από τα αισθητικά στοιχεία διαφοροποίησης του V8 από τις απλές εκδόσεις του Defender.
Μεγάλος πρωταγωνιστής είναι ο V8 υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 5.0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 525 ίππους και 625 Nm ροπής που περνούν και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Μια τόσο υψηλή απόδοση είναι δεδομένο πως θα προσφέρει και αντίστοιχου επιπέδου επιδόσεις με το Defender 90 να επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2’’ έχοντας τελική ταχύτητα 240 χλμ./ώρα ενώ πολύ κοντά σε αυτές τις τιμές είναι και οι επιδόσεις του Defender 110 V8.
Κατάλληλες ρυθμίσεις έχουν γίνει στην ανάρτηση η οποία έχει πιο σφικτές ρυθμίσεις και παχύτερες αντιστρεπτικές. Παράλληλα το προαιρετικό ενεργό πίσω διαφορικό είναι κομμάτι του βασικού εξοπλισμού ενώ υπάρχει και μονάδα ελέγχου της γωνίας περιστροφής για περεταίρω βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών και επιπλέον το σύστημα Terrain Response περιλαμβάνει και το πρόγραμμα Dynamic που προσφέρεται αποκλειστικά στην έκδοση V8. Το συνολικό πακέτο αναβάθμισης των δυνατοτήτων του Defender συμπληρώνουν τα μεγάλα φρένα με τις εξαπίστονες δαγκάνες που είναι βαμμένες σε μπλε απόχρωση. Αυτή η λεπτομέρεια σε συνδυασμό με την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης είναι μερικά από τα αισθητικά στοιχεία διαφοροποίησης του V8 από τις απλές εκδόσεις του Defender.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr