Toyota: Επιβεβαιώνει τον διάδοχο του Aygo στην Ευρώπη
05.03.2021
15:00
Η Toyota επιβεβαίωσε ότι σχεδιάζει να συνεχίσει την παρουσία της στα αυτοκίνητα πόλης στην Ευρώπη, αν και δεν αποκαλύπτει εάν θα διατηρήσει το όνομα “Aygo”.
Το νέο μοντέλο θα μειώσει το κόστος παραγωγής χρησιμοποιώντας μια παραλλαγή της πλατφόρμας GA-B του Yaris προκειμένου να διατηρήσει τη χαμηλή τιμή αγοράς.
Θα δώσει επίσης προτεραιότητα στον εσωτερικό χώρο και τη χρηστικότητα, ως μέρος της εστίασής του στην αγορά αστικής κινητικότητας. Μια πρόσφατη απόδοση του νέου μοντέλου προσφέρει λίγες ενδείξεις ως προς την τελική του μορφή, αλλά όπως όλα υποδηλώνουν το στυλ του θα βασιστεί σε μεγάλο βαθμό στο Yaris, διατηρώντας παράλληλα μερικά χαρακτηριστικά στοιχεία από το γνωστό μας Aygo.
Το νέο Aygo θα ευθυγραμμιστεί σχεδιαστικά με το Yaris υιοθετώντας πρησμένους θόλους στους πίσω τροχούς και μια μεγάλη μπροστινή μάσκα. Το σήμα θα αλλάξει θέση, ενώ θα υπάρξουν επίσης όρθια φώτα στο πίσω τμήμα και τροχοί που ωθούνται στις γωνίες του αμαξώματος. Ωστόσο, φαίνεται ότι η επόμενη γενιά Aygo θα έχει μια ανεπαίσθητη αύξηση ύψους – και πιθανότατα ένα προστατευτικό κιτ αμαξώματος – σε μια προσπάθεια να κλέψει πωλήσεις από την εξαιρετικά δημοφιλή κατηγορία των compact crossover.
Η Hyundai αποκάλυψε πρόσφατα το νέο Bayon και η Audi έχει ήδη στη γκάμα της το A1 Citycarver. Λαμβάνοντας υπόψη τις περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις και το προσιτό κόστος κτήσης, το νέο μωρό της Toyota είναι απίθανο να ακολουθήσει τα βήματα του Yaris Cross προσφέροντας προαιρετικά τετρακίνηση.
Ο ατμοσφαιρικός 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,0 λίτρου του Yaris είναι πιθανό να χρησιμοποιηθεί και θα συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων ή ένα αυτόματο CVT. Το αφεντικό της Toyota Europe Johan van Zyl επιβεβαίωσε το 2019 ότι το νέο Aygo εξελίσσεται στο Βέλγιο και θα συναρμολογηθεί στο ίδιο εργοστάσιο με το τρέχον αυτοκίνητο στην Τσεχία. Η Toyota είναι ένας από τους λίγους κατασκευαστές που δεσμεύονται σε αυτοκίνητα πόλης με θερμικούς κινητήρες.
Οι αντίπαλοι της όπως είναι η Volkswagen και η Ford αποσύρουν αντίστοιχες προτάσεις στο segment A, υπό το φως της όλο και πιο αυστηρής νομοθεσίας για τις εκπομπές. Τα κλωνοποιημένα Citroën C1 και Peugeot 108, δεν θα τα δούμε σε μια νέα γενιά δίπλα στο Aygo.
Είναι γεγονός πως η δημοτικότητα των υβριδικών μοντέλων της Toyota της έδωσε τη δυνατότητα να επιτύγχει τους στόχους εκπομπών της ΕΕ, έτσι, μπορεί να έχει στη γκάμα της τόσο μίνι μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, όσο και καυτές σπορ εκδόσεις όπως είναι το GR Yaris. Η ιαπωνική μάρκα θα αναλάβει τον πλήρη έλεγχο των εγκαταστάσεων παραγωγής στο Kolín της Τσεχίας.
Θα δώσει επίσης προτεραιότητα στον εσωτερικό χώρο και τη χρηστικότητα, ως μέρος της εστίασής του στην αγορά αστικής κινητικότητας. Μια πρόσφατη απόδοση του νέου μοντέλου προσφέρει λίγες ενδείξεις ως προς την τελική του μορφή, αλλά όπως όλα υποδηλώνουν το στυλ του θα βασιστεί σε μεγάλο βαθμό στο Yaris, διατηρώντας παράλληλα μερικά χαρακτηριστικά στοιχεία από το γνωστό μας Aygo.
Το νέο Aygo θα ευθυγραμμιστεί σχεδιαστικά με το Yaris υιοθετώντας πρησμένους θόλους στους πίσω τροχούς και μια μεγάλη μπροστινή μάσκα. Το σήμα θα αλλάξει θέση, ενώ θα υπάρξουν επίσης όρθια φώτα στο πίσω τμήμα και τροχοί που ωθούνται στις γωνίες του αμαξώματος. Ωστόσο, φαίνεται ότι η επόμενη γενιά Aygo θα έχει μια ανεπαίσθητη αύξηση ύψους – και πιθανότατα ένα προστατευτικό κιτ αμαξώματος – σε μια προσπάθεια να κλέψει πωλήσεις από την εξαιρετικά δημοφιλή κατηγορία των compact crossover.
Η Hyundai αποκάλυψε πρόσφατα το νέο Bayon και η Audi έχει ήδη στη γκάμα της το A1 Citycarver. Λαμβάνοντας υπόψη τις περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις και το προσιτό κόστος κτήσης, το νέο μωρό της Toyota είναι απίθανο να ακολουθήσει τα βήματα του Yaris Cross προσφέροντας προαιρετικά τετρακίνηση.
Ο ατμοσφαιρικός 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,0 λίτρου του Yaris είναι πιθανό να χρησιμοποιηθεί και θα συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων ή ένα αυτόματο CVT. Το αφεντικό της Toyota Europe Johan van Zyl επιβεβαίωσε το 2019 ότι το νέο Aygo εξελίσσεται στο Βέλγιο και θα συναρμολογηθεί στο ίδιο εργοστάσιο με το τρέχον αυτοκίνητο στην Τσεχία. Η Toyota είναι ένας από τους λίγους κατασκευαστές που δεσμεύονται σε αυτοκίνητα πόλης με θερμικούς κινητήρες.
Οι αντίπαλοι της όπως είναι η Volkswagen και η Ford αποσύρουν αντίστοιχες προτάσεις στο segment A, υπό το φως της όλο και πιο αυστηρής νομοθεσίας για τις εκπομπές. Τα κλωνοποιημένα Citroën C1 και Peugeot 108, δεν θα τα δούμε σε μια νέα γενιά δίπλα στο Aygo.
Είναι γεγονός πως η δημοτικότητα των υβριδικών μοντέλων της Toyota της έδωσε τη δυνατότητα να επιτύγχει τους στόχους εκπομπών της ΕΕ, έτσι, μπορεί να έχει στη γκάμα της τόσο μίνι μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, όσο και καυτές σπορ εκδόσεις όπως είναι το GR Yaris. Η ιαπωνική μάρκα θα αναλάβει τον πλήρη έλεγχο των εγκαταστάσεων παραγωγής στο Kolín της Τσεχίας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr