Με βασικό στόχο να συνδυάζει την εξέλιξη με τη βιωσιμότητα, η Schneider Electric δημιουργεί θετικό αντίκτυπο αξιοποιώντας στο μέγιστο την ενέργεια και τους διαθέσιμους πόρους.
Ο Gordon Murray δοκιμάζει για πρώτη φορά το Τ.50
Ο Gordon Murray δοκιμάζει για πρώτη φορά το Τ.50
Το πρωτότυπο του προηγμένου hypercar GMA T.50 δοκιμάστηκε για πρώτη φορά σε πραγματικές συνθήκες με τον ίδιο το δημιουργό του, τον Gordon Murray, στη θέση του οδηγού.
UPD:
Στην πίστα της διάσημης εκπομπής αυτοκινήτου Top Gear στο Dunsfold της Μ. Βρετανίας έγινε η πρώτη δοκιμή σε πραγματικές συνθήκες του εντυπωσιακού και τεχνολογικά πρωτοποριακού hypercar T.50 που έχει σχεδιάσει και θα κατασκευάζει ο Gordon Murray.
O ταλαντούχος σχεδιαστής και μηχανικός ήταν μάλιστα αυτός που βρέθηκε στην θέση του οδηγού του πρωτοτύπου με το οποίο πραγματοποιήθηκε η πρώτη δοκιμή του αυτοκινήτου. Παρά το γεγονός πως ο κινητήρας της Cosworth που βρίσκεται ακόμα σε φάση εξέλιξης είχε περιοριστή λειτουργίας στις 3.000 σ.α.λ. ο Murray μετά από την πρώτη του εμπειρία με το αυτοκίνητο σε πραγματικές συνθήκες δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος με όσα είχε την ευκαιρία να διαπιστώσει. «Μπορείς να καταλάβεις από την πρώτη στιγμή αν ένα αυτοκίνητο θα είναι καλό» τόνισε χαρακτηριστικά.
Η δοκιμή έγινε φυσικά με σχετικά χαμηλές ταχύτητες εξαιτίας του περιορισμένου εύρους λειτουργίας του ατμοσφαιρικού V12 κινητήρα των 3.9 λίτρων ο οποίος στην τελική του μορφή θα έχει κόφτη στις 12.100 σ.α.λ. και απόδοση 650 ίππων η οποία θα περνά στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων.
Μεταξύ άλλων μετά τη δοκιμή ο Murray σημείωσε πως «το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά άμεσο, ακριβές και οδηγικά ανταποδοτικό. Είναι φανταστική εμπειρία να βρίσκομαι και πάλι σε ένα αυτοκίνητο με την θέση οδήγησης στο κέντρο. Αυτή η διάταξη προσφέρει εξαιρετική ορατότητα και είμαι σίγουρος πως όσοι αποκτήσουν το T.50 θα το απολαύσουν».
Το τεχνολογικά και αεροδυναμικά πρωτοποριακό T.50 που στην έκδοση παραγωγής θα ζυγίζει μόλις 920 κιλά βρίσκεται πλέον στο τελικό στάδιο εξέλιξης. Η παραγωγή του είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2022 με το σχέδιο να προβλέπει την κατασκευή μόλις 100 αντιτύπων και 25 επιπλέον ειδικών εκδόσεων Niki Lauda για χρήση σε πίστα.
O ταλαντούχος σχεδιαστής και μηχανικός ήταν μάλιστα αυτός που βρέθηκε στην θέση του οδηγού του πρωτοτύπου με το οποίο πραγματοποιήθηκε η πρώτη δοκιμή του αυτοκινήτου. Παρά το γεγονός πως ο κινητήρας της Cosworth που βρίσκεται ακόμα σε φάση εξέλιξης είχε περιοριστή λειτουργίας στις 3.000 σ.α.λ. ο Murray μετά από την πρώτη του εμπειρία με το αυτοκίνητο σε πραγματικές συνθήκες δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος με όσα είχε την ευκαιρία να διαπιστώσει. «Μπορείς να καταλάβεις από την πρώτη στιγμή αν ένα αυτοκίνητο θα είναι καλό» τόνισε χαρακτηριστικά.
Η δοκιμή έγινε φυσικά με σχετικά χαμηλές ταχύτητες εξαιτίας του περιορισμένου εύρους λειτουργίας του ατμοσφαιρικού V12 κινητήρα των 3.9 λίτρων ο οποίος στην τελική του μορφή θα έχει κόφτη στις 12.100 σ.α.λ. και απόδοση 650 ίππων η οποία θα περνά στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων.
Μεταξύ άλλων μετά τη δοκιμή ο Murray σημείωσε πως «το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά άμεσο, ακριβές και οδηγικά ανταποδοτικό. Είναι φανταστική εμπειρία να βρίσκομαι και πάλι σε ένα αυτοκίνητο με την θέση οδήγησης στο κέντρο. Αυτή η διάταξη προσφέρει εξαιρετική ορατότητα και είμαι σίγουρος πως όσοι αποκτήσουν το T.50 θα το απολαύσουν».
Το τεχνολογικά και αεροδυναμικά πρωτοποριακό T.50 που στην έκδοση παραγωγής θα ζυγίζει μόλις 920 κιλά βρίσκεται πλέον στο τελικό στάδιο εξέλιξης. Η παραγωγή του είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2022 με το σχέδιο να προβλέπει την κατασκευή μόλις 100 αντιτύπων και 25 επιπλέον ειδικών εκδόσεων Niki Lauda για χρήση σε πίστα.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα