Τα μυστικά του κινητήρα των 720 PS του Nissan GT-R50 by Italdesign
05.05.2021
17:00
Τεχνολογία προερχόμενη από τους αγώνες έχει αξιοποιήσει η Nissan για να ανεβάσει την απόδοση του V6 twin-turbo κινητήρα του συλλεκτικού GT-R 50 by Italdesign στους 720 PS.
Η πρεμιέρα του ξεχωριστού Nissan GT-R50 που έχει επιμεληθεί αισθητικά η Italdesign έγινε το 2019 όμως χρειάστηκαν δύο χρόνια ώστε να πατήσει στο δρόμο το πρώτο από τα 50 αντίτυπα που θα παραχθούν.
Φυσικά το πρώτο πράγμα που κεντρίζει την προσοχή αφορά την διαφορετική αισθητική της συγκεκριμένης έκδοσης η οποία αποδίδει την βασική φιλοσοφία του GT-R μέσα από το πρίσμα του ξεχωριστού σχεδιαστικού στυλ της διάσημης Italdesign. Παράλληλα το εσωτερικό του GT-R50 έχει αναβαθμιστεί ποιοτικά χάρη στην ευρεία χρήση ανθρακονημάτων αλλά και δέρματος Alcantara υψηλής ποιότητας.
Ωστόσο η πραγματική ουσία του GT-R50 - που δικαιολογεί σε μεγάλο βαθμό την αστρονομική τιμή του ενός εκατομμυρίου ευρώ στην οποία πωλείται – έχει να κάνει με την απόδοση, τις δυνατότητες και την τεχνολογία που κρύβει. Μεγάλος πρωταγωνιστής στο συγκεκριμένο κομμάτι είναι ο 3.8 V6 twin-turbo κινητήρας ο οποίος είναι ο ισχυρότερος που είχε ποτέ το GT-R φθάνοντας τους 720 PS και τα 780 Nm ροπής.
Η επίτευξη μιας τέτοιας απόδοσης έγινε δυνατή χάρη στην χρήση τεχνολογίας αλλά και εξαρτημάτων, όπως ο υπερτροφοδότης, τα έμβολα, το σύστημα τροφοδοσίας, οι εκκεντροφόροι και πολλά ακόμα, που προέρχονται από το αγωνιστικό GT-R Nismo GT3. Η διαδικασία εξέλιξης του κινητήρα στο δυναμόμετρο μεταξύ άλλων περιελάμβανε την εξομοίωση κίνησης του αυτοκινήτου στην πίστα, όπως στο διάσημο Nurburgring. Αντίστοιχη αναβάθμιση έχει γίνει στον άξονα μετάδοσης ώστε να αντέχει τις μεγαλύτερες καταπονήσεις λόγω αυξημένης ισχύος ενώ μεγαλύτερα είναι τα φρένα της Brembo και στην ανάρτηση έχουν τοποθετηθεί ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Bilstein. Σύμφωνα με την Nissan το GT-R50 είναι 0,8’’ ταχύτερο από το GT-R Nismo στην επιτάχυνση από στάση έως τα 200 km/h. Οι παραδόσεις των πρώτων μοντέλων αναμένονται στα μέσα της χρονιάς.
Φυσικά το πρώτο πράγμα που κεντρίζει την προσοχή αφορά την διαφορετική αισθητική της συγκεκριμένης έκδοσης η οποία αποδίδει την βασική φιλοσοφία του GT-R μέσα από το πρίσμα του ξεχωριστού σχεδιαστικού στυλ της διάσημης Italdesign. Παράλληλα το εσωτερικό του GT-R50 έχει αναβαθμιστεί ποιοτικά χάρη στην ευρεία χρήση ανθρακονημάτων αλλά και δέρματος Alcantara υψηλής ποιότητας.
Ωστόσο η πραγματική ουσία του GT-R50 - που δικαιολογεί σε μεγάλο βαθμό την αστρονομική τιμή του ενός εκατομμυρίου ευρώ στην οποία πωλείται – έχει να κάνει με την απόδοση, τις δυνατότητες και την τεχνολογία που κρύβει. Μεγάλος πρωταγωνιστής στο συγκεκριμένο κομμάτι είναι ο 3.8 V6 twin-turbo κινητήρας ο οποίος είναι ο ισχυρότερος που είχε ποτέ το GT-R φθάνοντας τους 720 PS και τα 780 Nm ροπής.
Η επίτευξη μιας τέτοιας απόδοσης έγινε δυνατή χάρη στην χρήση τεχνολογίας αλλά και εξαρτημάτων, όπως ο υπερτροφοδότης, τα έμβολα, το σύστημα τροφοδοσίας, οι εκκεντροφόροι και πολλά ακόμα, που προέρχονται από το αγωνιστικό GT-R Nismo GT3. Η διαδικασία εξέλιξης του κινητήρα στο δυναμόμετρο μεταξύ άλλων περιελάμβανε την εξομοίωση κίνησης του αυτοκινήτου στην πίστα, όπως στο διάσημο Nurburgring. Αντίστοιχη αναβάθμιση έχει γίνει στον άξονα μετάδοσης ώστε να αντέχει τις μεγαλύτερες καταπονήσεις λόγω αυξημένης ισχύος ενώ μεγαλύτερα είναι τα φρένα της Brembo και στην ανάρτηση έχουν τοποθετηθεί ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Bilstein. Σύμφωνα με την Nissan το GT-R50 είναι 0,8’’ ταχύτερο από το GT-R Nismo στην επιτάχυνση από στάση έως τα 200 km/h. Οι παραδόσεις των πρώτων μοντέλων αναμένονται στα μέσα της χρονιάς.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr