Πώς να ενυδατωθούμε και παράλληλα να ζήσουμε μια συναρπαστική γευστική εμπειρία στα πρότυπα του υγιεινού τρόπου ζωής – Τα καλύτερα blends με φρούτα, βότανα και εσπεριδοειδή.
Η Bentley R-Type Continental ξαναζεί
Η Bentley R-Type Continental ξαναζεί
Η σειρά Continuation με ακριβή αντίγραφα ιστορικών μοντέλων της Bentley θα διευρυνθεί με την προσθήκη της κομψής R-Type Continental από την δεκαετία του 1950.
UPD:
Η κατασκευή της θρυλικής αγωνιστικής Bentley Blower που κέρδισε το Le Mans το 1930 αντιγράφοντας με απόλυτη ακρίβεια τα σχέδια και την τεχνολογία του αυθεντικού αυτοκινήτου ήταν το πρώτο τολμηρό βήμα του τμήματος Mulliner της Bentley.
Μετά από αρκετά χρόνια μελετών και προσπάθειας η πρώτη από τις 12 Blower Continuation που θα κατασκευαστούν έκανε τα πρώτα της χιλιόμετρα σε πραγματικές συνθήκες. Η θετική αντίδραση από το κοινό φαίνεται πως ώθησε την Bentley να εμπλουτίσει με περισσότερα μοντέλα την σειρά Continuation καθώς σε πρόσφατη συνέντευξή του ο επικεφαλής του τμήματος Mulliner αποκάλυψε πως η εταιρία βρίσκεται πολύ κοντά στην απόφαση για την κατασκευή και της R-Type Continental του 1952. Η επιλογή του μοντέλου δεν αποτελεί έκπληξη καθώς πρόκειται για ένα από τα πιο δημοφιλή μεταπολεμικά sports cars και αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για την σύγχρονη Continental GT. Η R-Type ήταν μια ειδική έκδοση που εξελίχθηκε από τον οίκο Mulliner πολύ πριν αυτός ενσωματωθεί στην Bentley. Για την εξοικονόμηση βάρους, τα εξωτερικά τμήματα του αμαξώματος, τα πλαίσια των παραθύρων, ακόμα και ο σκελετός των καθισμάτων κατασκευάστηκαν από αλουμίνιο ενώ η σιλουέτα του αυτοκινήτου διαμορφώθηκε στο αεροδυναμικό τούνελ του αεροπορικού τμήματος της Rolls Royce, στην οποία άνηκε τότε η Bentley.
Ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 4.6 lt. αναβαθμίστηκε με αύξηση της συμπίεσης και αλλαγές στην τροφοδοσία ενώ η μετάδοση απέκτησε μακρύτερο βήμα για υψηλότερη τελική ταχύτητα η οποία αγγίζοντας τα 193 km/h ήταν άκρως εντυπωσιακή για ένα τετραθέσιο αυτοκίνητο εκείνη την εποχή. Η Bentley κατασκεύασε μόνο 208 αντίτυπα της R-Type τα οποία φυσικά σήμερα έχουν πολύ υψηλή συλλεκτική αξία και τιμή. Το αυτοκίνητο των φωτογραφιών είναι μια R-Type που άνηκε στο Αριστοτέλη Ωνάση η οποία πουλήθηκε το 2015 έναντι 1,21 εκ. δολαρίων και την επόμενη χρονιά πουλήθηκε εκ νέου έναντι 1,87 εκ. δολαρίων. Η Bentley δεν έχει κάνει ακόμα καμία επίσημη αναφορά για την αναβίωση της R-Type Continental όμως ακόμα και αν τελικά το σχέδιο πάρει το πράσινο φως για την υλοποίησή του θα περάσουν αρκετά χρόνια μέχρι να δούμε το πρώτο λειτουργικό αντίγραφο στο δρόμο.
Μετά από αρκετά χρόνια μελετών και προσπάθειας η πρώτη από τις 12 Blower Continuation που θα κατασκευαστούν έκανε τα πρώτα της χιλιόμετρα σε πραγματικές συνθήκες. Η θετική αντίδραση από το κοινό φαίνεται πως ώθησε την Bentley να εμπλουτίσει με περισσότερα μοντέλα την σειρά Continuation καθώς σε πρόσφατη συνέντευξή του ο επικεφαλής του τμήματος Mulliner αποκάλυψε πως η εταιρία βρίσκεται πολύ κοντά στην απόφαση για την κατασκευή και της R-Type Continental του 1952. Η επιλογή του μοντέλου δεν αποτελεί έκπληξη καθώς πρόκειται για ένα από τα πιο δημοφιλή μεταπολεμικά sports cars και αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για την σύγχρονη Continental GT. Η R-Type ήταν μια ειδική έκδοση που εξελίχθηκε από τον οίκο Mulliner πολύ πριν αυτός ενσωματωθεί στην Bentley. Για την εξοικονόμηση βάρους, τα εξωτερικά τμήματα του αμαξώματος, τα πλαίσια των παραθύρων, ακόμα και ο σκελετός των καθισμάτων κατασκευάστηκαν από αλουμίνιο ενώ η σιλουέτα του αυτοκινήτου διαμορφώθηκε στο αεροδυναμικό τούνελ του αεροπορικού τμήματος της Rolls Royce, στην οποία άνηκε τότε η Bentley.
Ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 4.6 lt. αναβαθμίστηκε με αύξηση της συμπίεσης και αλλαγές στην τροφοδοσία ενώ η μετάδοση απέκτησε μακρύτερο βήμα για υψηλότερη τελική ταχύτητα η οποία αγγίζοντας τα 193 km/h ήταν άκρως εντυπωσιακή για ένα τετραθέσιο αυτοκίνητο εκείνη την εποχή. Η Bentley κατασκεύασε μόνο 208 αντίτυπα της R-Type τα οποία φυσικά σήμερα έχουν πολύ υψηλή συλλεκτική αξία και τιμή. Το αυτοκίνητο των φωτογραφιών είναι μια R-Type που άνηκε στο Αριστοτέλη Ωνάση η οποία πουλήθηκε το 2015 έναντι 1,21 εκ. δολαρίων και την επόμενη χρονιά πουλήθηκε εκ νέου έναντι 1,87 εκ. δολαρίων. Η Bentley δεν έχει κάνει ακόμα καμία επίσημη αναφορά για την αναβίωση της R-Type Continental όμως ακόμα και αν τελικά το σχέδιο πάρει το πράσινο φως για την υλοποίησή του θα περάσουν αρκετά χρόνια μέχρι να δούμε το πρώτο λειτουργικό αντίγραφο στο δρόμο.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα