Αυτό το Suzuki Samurai έχει κινητήρα wankel και 450 PS
17.05.2021
15:00
Γνωρίζουμε το Suzuki Samurai ως ένα λιτό αλλά σκληροπυρηνικό 4x4 όμως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο απέχει ελάχιστα εκατοστά από την άσφαλτο και κρύβει κάτω από το καπό έναν κινητήρα wankel της Mazda και 450 PS.
O Marvin Sanchez, ένας instagramer από τις ΗΠΑ που αγαπά ιδιαίτερα το Suzuki Samurai αλλά και τα δημοφιλή στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού Hot-Rods αποφάσισε να συνδυάσει και τα δυο σε μια δημιουργία που σίγουρα δεν περνά απαρατήρητη.
Οι συνηθέστερες μετατροπές που βλέπουμε στο Samurai αφορούν την ενίσχυση του καθαρόαιμου εκτός δρόμου χαρακτήρα. Αυτή τη φορά η προσέγγιση κινείται σε εντελώς διαφορετικό δρόμο καθώς η προετοιμασία δεν στόχευε στην διεύρυνση των ικανοτήτων σε ανώμαλες επιφάνειες αλλά στην εκτόξευση της ταχύτητας, και ειδικότερα της ικανότητας επιτάχυνσης από στάση. Ο Sanchez αφού ολοκλήρωσε την πλήρη ανακατασκευή του αμαξώματος προχώρησε στην μηχανική αναβάθμιση και μετατροπή σε hot-rod. Η εμπρός ανάρτηση αντικαταστάθηκε με νέα η οποία χρησιμοποιείται σε αγωνιστικά dragster ενώ ριζικές είναι και οι αλλαγές στην πίσω όπου τοποθετήθηκε ο άκαμπτος άξονας από Ford F150 και παράλληλα τα φύλλα σούστας έδωσαν τη θέση τους σε ελατήρια ώστε να είναι δυνατή και η απαιτούμενη μείωση του ύψους.
Ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν όσα έχουν συμβεί κάτω από το καπό. Το μικρό μέγεθος του αυτοκινήτου και του διαθέσιμου χώρου για τον κινητήρα έβγαλε από την εξίσωση κάθε συζήτηση για χρήση ενός μεγάλου V8. Η λύση ήρθε από το Mazda RX-7 και τον 13Β wankel κινητήρα που χάρη στις κόμπακτ διαστάσεις του ταίριαξε ιδανικά στις χωροταξικές απαιτήσεις προσφέροντας ταυτόχρονα και την απαιτούμενη απόδοση. Χάρη σε μια συνολική αναβάθμιση η οποία έχει σαν πρωταγωνιστή ένα μεγάλο υπετροφοδότη της Precision ο κινητήρας έχει φθάσει τους 450 PS. Αυτό το στοιχείο σε συνδυασμό με τα μόλις 820 kg βάρους σημαίνουν πως το Samurai ξεπερνά κατά πολύ την έννοια του απλά γρήγορου. Το ενδιαφέρον που συγκέντρωσε η δημιουργία του έχει κάνει τον Sanchez να σκέφτεται σοβαρά να συνεχίσει με αντίστοιχα project σε επαγγελματικό πλέον επίπεδο με στόχο την δημιουργία one-off αυτοκινήτων με έντονο χαρακτήρα.
Οι συνηθέστερες μετατροπές που βλέπουμε στο Samurai αφορούν την ενίσχυση του καθαρόαιμου εκτός δρόμου χαρακτήρα. Αυτή τη φορά η προσέγγιση κινείται σε εντελώς διαφορετικό δρόμο καθώς η προετοιμασία δεν στόχευε στην διεύρυνση των ικανοτήτων σε ανώμαλες επιφάνειες αλλά στην εκτόξευση της ταχύτητας, και ειδικότερα της ικανότητας επιτάχυνσης από στάση. Ο Sanchez αφού ολοκλήρωσε την πλήρη ανακατασκευή του αμαξώματος προχώρησε στην μηχανική αναβάθμιση και μετατροπή σε hot-rod. Η εμπρός ανάρτηση αντικαταστάθηκε με νέα η οποία χρησιμοποιείται σε αγωνιστικά dragster ενώ ριζικές είναι και οι αλλαγές στην πίσω όπου τοποθετήθηκε ο άκαμπτος άξονας από Ford F150 και παράλληλα τα φύλλα σούστας έδωσαν τη θέση τους σε ελατήρια ώστε να είναι δυνατή και η απαιτούμενη μείωση του ύψους.
Ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν όσα έχουν συμβεί κάτω από το καπό. Το μικρό μέγεθος του αυτοκινήτου και του διαθέσιμου χώρου για τον κινητήρα έβγαλε από την εξίσωση κάθε συζήτηση για χρήση ενός μεγάλου V8. Η λύση ήρθε από το Mazda RX-7 και τον 13Β wankel κινητήρα που χάρη στις κόμπακτ διαστάσεις του ταίριαξε ιδανικά στις χωροταξικές απαιτήσεις προσφέροντας ταυτόχρονα και την απαιτούμενη απόδοση. Χάρη σε μια συνολική αναβάθμιση η οποία έχει σαν πρωταγωνιστή ένα μεγάλο υπετροφοδότη της Precision ο κινητήρας έχει φθάσει τους 450 PS. Αυτό το στοιχείο σε συνδυασμό με τα μόλις 820 kg βάρους σημαίνουν πως το Samurai ξεπερνά κατά πολύ την έννοια του απλά γρήγορου. Το ενδιαφέρον που συγκέντρωσε η δημιουργία του έχει κάνει τον Sanchez να σκέφτεται σοβαρά να συνεχίσει με αντίστοιχα project σε επαγγελματικό πλέον επίπεδο με στόχο την δημιουργία one-off αυτοκινήτων με έντονο χαρακτήρα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr