Ηλεκτρική αναγέννηση της Mercury Coupe
19.05.2021
18:00
Η κλασσική Mercury Eight Coupe του 1949 έχει μια δεύτερη ευκαιρία να ξαναζήσει ως αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο χάρη στην αμερικάνικη εταιρία Icon που εξειδικεύεται σε restomod δημιουργίες.
Η μετατροπή κλασικών μοντέλων από το παρελθόν σε ηλεκτρικά είναι μια τάση με ιδιαίτερη δυναμική στους κύκλους των εταιριών που εξειδικεύονται σε restomod μετατροπές οι οποίες παντρεύουν την κλασική εικόνα και αίσθηση με την μοντέρνα τεχνολογία.
Η εταιρία Icon πρόσθεσε την δική της πρόταση σε αυτή τη νέα γενιά κλασσικών αυτοκινήτων παρουσιάζοντας την Mercury Eight Coupe EV, ένα κουπέ μοντέλο του 1949 το οποίο όπως φανερώνει και η ονομασία του συνοδευόταν από οκτακύλινδρο κινητήρα. Η Mercury της Icon έχει δανειστεί τα περισσότερα μηχανικά μέρη και τις μπαταρίες από το Tesla Model S. Φυσικά κάτω από το αμάξωμα που έχει διατηρήσει με κάθε λεπτομέρεια την εικόνα του αυθεντικού μοντέλου, υπάρχουν αρκετές αλλαγές με κυριότερη την αντικατάσταση του θερμικού κινητήρα με ηλεκτροκινητήρες. Η ιδιαιτερότητα είναι πως αυτοί δεν είναι απευθείας συνδεδεμένοι με τους κινητήριους τροχούς αλλά με έναν κεντρικό άξονα μετάδοσης, όπως γινόταν και στο αυθεντικό μοντέλο. Βέβαια ο άξονας είναι ενισχυμένος ώστε να ανταπεξέρχεται στους 400 PS και τα σχεδόν 640 Nm ακαριαίας ροπής των ηλεκτροκινητήρων.
Αυτοί είναι τοποθετημένοι στο χώρο του τούνελ μετάδοσης ενώ στην θέση του κλασσικού V8 έχουν τοποθετηθεί μπαταρίες και οι μονάδες ελέγχου του ηλεκτρικού συστήματος. Το ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως η διάταξή τους έχει γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να έχει ένα σχήμα V το οποίο παραπέμπει στην εικόνα ενός V8. Από εκεί και πέρα η κατάλληλη σύγχρονη πινελιά έχει μπει στην ανάρτηση που έχει ανασχεδιαστεί σε διάταξη με διπλά ψαλίδια και coilover αμορτισέρ-ελατήρια ενώ και τα φρένα έχουν αποκτήσει δίσκους σε όλους τους τροχούς.
Σύμφωνα με την Icon η Mercury EV είναι μια one-off κατασκευή καθώς η εταιρία θα συνεχίσει να εστιάζει στις παραδοσιακές restomod μετατροπές με θερμικούς κινητήρες. Ωστόσο η προσοχή που θα συγκεντρώσει η πρώτη της ηλεκτρική προσπάθεια είναι σίγουρο πως θα επηρεάσει και τις αποφάσεις της για το μέλλον.
Η εταιρία Icon πρόσθεσε την δική της πρόταση σε αυτή τη νέα γενιά κλασσικών αυτοκινήτων παρουσιάζοντας την Mercury Eight Coupe EV, ένα κουπέ μοντέλο του 1949 το οποίο όπως φανερώνει και η ονομασία του συνοδευόταν από οκτακύλινδρο κινητήρα. Η Mercury της Icon έχει δανειστεί τα περισσότερα μηχανικά μέρη και τις μπαταρίες από το Tesla Model S. Φυσικά κάτω από το αμάξωμα που έχει διατηρήσει με κάθε λεπτομέρεια την εικόνα του αυθεντικού μοντέλου, υπάρχουν αρκετές αλλαγές με κυριότερη την αντικατάσταση του θερμικού κινητήρα με ηλεκτροκινητήρες. Η ιδιαιτερότητα είναι πως αυτοί δεν είναι απευθείας συνδεδεμένοι με τους κινητήριους τροχούς αλλά με έναν κεντρικό άξονα μετάδοσης, όπως γινόταν και στο αυθεντικό μοντέλο. Βέβαια ο άξονας είναι ενισχυμένος ώστε να ανταπεξέρχεται στους 400 PS και τα σχεδόν 640 Nm ακαριαίας ροπής των ηλεκτροκινητήρων.
Αυτοί είναι τοποθετημένοι στο χώρο του τούνελ μετάδοσης ενώ στην θέση του κλασσικού V8 έχουν τοποθετηθεί μπαταρίες και οι μονάδες ελέγχου του ηλεκτρικού συστήματος. Το ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως η διάταξή τους έχει γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να έχει ένα σχήμα V το οποίο παραπέμπει στην εικόνα ενός V8. Από εκεί και πέρα η κατάλληλη σύγχρονη πινελιά έχει μπει στην ανάρτηση που έχει ανασχεδιαστεί σε διάταξη με διπλά ψαλίδια και coilover αμορτισέρ-ελατήρια ενώ και τα φρένα έχουν αποκτήσει δίσκους σε όλους τους τροχούς.
Σύμφωνα με την Icon η Mercury EV είναι μια one-off κατασκευή καθώς η εταιρία θα συνεχίσει να εστιάζει στις παραδοσιακές restomod μετατροπές με θερμικούς κινητήρες. Ωστόσο η προσοχή που θα συγκεντρώσει η πρώτη της ηλεκτρική προσπάθεια είναι σίγουρο πως θα επηρεάσει και τις αποφάσεις της για το μέλλον.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr