Το Volkswagen T7 Multivan θα κάνει πρεμιέρα ως υβριδικό
24.05.2021
13:00
Τον Ιούνιο θα παρουσιαστεί και επίσημα η νέα γενιά του VW T7 Multivan η οποία θα συστηθεί με μια plug-in υβριδική έκδοση.
Μια νέα φωτογραφία που δόθηκε στη δημοσιότητα δείχνει το λογότυπο eHybrid που θα συνοδεύει την υβριδική έκδοση του νέου T7 Multivan η οποία θα είναι και αυτή με την οποία θα μας συστηθεί το νέο van της Volkswagen.
Mε βάση όσα γνωρίζουμε από άλλα μοντέλα της γερμανικής εταιρίας, το T7 Multivan eHybrid θα συνδυάζει κινητήρα TSI με ηλεκτροκινητήρα αλλά και μπαταρία ιόντων-λιθίου. Η εταιρία δεν έχει αποκαλύψει ακόμα τις λεπτομέρειες των προδιαγραφών όμως το πιθανότερο σενάριο είναι να μην υπάρχουν τεχνικές διαφοροποιήσεις στο plug-in υβριδικό σύστημα της VW. Το μόνο που δεν θα ήταν περίεργο να δούμε θα ήταν να υπάρχει μια μεγαλύτερη μπαταρία σε σχέση με αυτή που χρησιμοποιείται στα μικρότερα επιβατικά μοντέλα. Πάντως η μπαταρία θα είναι τοποθετημένη στο πάτωμα ώστε να μην κλέβει από τον πολύτιμο χώρο για επιβάτες και αποσκευές, κάτι πολύ σημαντικό για ένα van επιβατικών μεταφορών.
Οι επίσημες αναφορές της VW σημειώνουν πως το αυτοκίνητο θα έχει τη δυνατότητα να καλύπτει τις τυπικές ημερήσιες αποστάσεις των αστικών μετακινήσεων που κάνει ένα αυτοκίνητο, αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Η ηλεκτρική λειτουργία θα έχει την προτεραιότητα μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης του αυτοκινήτου, με το θερμικό κινητήρα να επεμβαίνει όταν το απόθεμα της μπαταρίας δεν είναι αρκετό ή υπάρχει ανάγκη για περισσότερη ισχύ.
Το T7 Multivan θα βασίζεται στην πλατφόρμα MQB και η γκάμα του εκτός από την plug-in υβριδική έκδοση θα περιλαμβάνει και μοντέλα με θερμικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Η επίσημη πρεμιέρα θα γίνει στις 10 Ιουνίου και η εμπορική του καριέρα αναμένεται να ξεκινήσει λίγο αργότερα.
Mε βάση όσα γνωρίζουμε από άλλα μοντέλα της γερμανικής εταιρίας, το T7 Multivan eHybrid θα συνδυάζει κινητήρα TSI με ηλεκτροκινητήρα αλλά και μπαταρία ιόντων-λιθίου. Η εταιρία δεν έχει αποκαλύψει ακόμα τις λεπτομέρειες των προδιαγραφών όμως το πιθανότερο σενάριο είναι να μην υπάρχουν τεχνικές διαφοροποιήσεις στο plug-in υβριδικό σύστημα της VW. Το μόνο που δεν θα ήταν περίεργο να δούμε θα ήταν να υπάρχει μια μεγαλύτερη μπαταρία σε σχέση με αυτή που χρησιμοποιείται στα μικρότερα επιβατικά μοντέλα. Πάντως η μπαταρία θα είναι τοποθετημένη στο πάτωμα ώστε να μην κλέβει από τον πολύτιμο χώρο για επιβάτες και αποσκευές, κάτι πολύ σημαντικό για ένα van επιβατικών μεταφορών.
Οι επίσημες αναφορές της VW σημειώνουν πως το αυτοκίνητο θα έχει τη δυνατότητα να καλύπτει τις τυπικές ημερήσιες αποστάσεις των αστικών μετακινήσεων που κάνει ένα αυτοκίνητο, αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Η ηλεκτρική λειτουργία θα έχει την προτεραιότητα μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης του αυτοκινήτου, με το θερμικό κινητήρα να επεμβαίνει όταν το απόθεμα της μπαταρίας δεν είναι αρκετό ή υπάρχει ανάγκη για περισσότερη ισχύ.
Το T7 Multivan θα βασίζεται στην πλατφόρμα MQB και η γκάμα του εκτός από την plug-in υβριδική έκδοση θα περιλαμβάνει και μοντέλα με θερμικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Η επίσημη πρεμιέρα θα γίνει στις 10 Ιουνίου και η εμπορική του καριέρα αναμένεται να ξεκινήσει λίγο αργότερα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr