To Μini των 125.000 ευρώ!
Η πρόταση της DBA επαναφέρει το θρύλο του κλασικού Mini με λιγότερους όμως συμβιβασμούς μια και υπάρχει αρκετή τεχνολογία πίσω από την όμορφη εμφάνιση.
Γιορτάζοντας τα 60 χρόνια Mini, η εταιρεία του θρυλικού David Brown, προσφέρει τη δυνατότητα σε 60 πελάτες της να αποκτήσουν ένα Mini Remastered Oselli Edition. Το πανέμορφο δείγμα που έχουμε στο video και στις φωτογραφίες, δίνει το στίγμα της πρότασης από την DBA που περιλαμβάνει όλα τα καλά στοιχεία από το πρωτότυπο Mini, έχοντας «διορθωμένες» τις όποιες ατέλειές του. Το αμάξωμα μπορεί να είναι βαμμένο σε μια σειρά από διαφορετικά χρώματα που έχουν κάτι νοσταλγικό ως απόχρωση, όπως είναι το Carbon Grey των φωτογραφιών ή το Old English White, αμφότερα τονισμένα από το Competition Red, Royal Blue ή Heritage Green σε ότι έχει να κάνει με τις διακοσμητικές λωρίδες που διατρέχουν το αμάξωμα. Το μοντέλο εμφανίζει τον αριθμό «60» στη μάσκα, πλήρη φώτα LED με βοηθητικούς προβολείς, καθώς και δερμάτινη επένδυση στο σαλόνι με πολλές επιφάνειες υπενδεδυμένες από Alcantara.
Ο κινητήρας που χρησιμοποιείται στο Mini Remastered Oseli Edition, είναι βασισμένος στο A-Series τετρακύλινδρο σε σειρά σύνολο, με χωρητικότητα 1.450 κ.εκ. Με το set up της Oselli που αναβαθμίζεις τους κινητήρες της A-Series από τη δεκαετία του ‘60, η απόδοσή του είναι 125 ίπποι και 15,6 kgm ροπής, που μπορεί να μην ακούγονται ιδιαίτερα υψηλά ως νούμερα απόδοσης αλλά κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους έχοντας να κουβαλήσουν τα 1.050 κιλά του αμαξώματος. Αυτό σημαίνει πως τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 7,8 δευτερόλεπτα, στην έκδοση του αυτοκινήτου με το 5άρι χειροκίνητο. Υπάρχει διαθέσιμη έκδοση του μοντέλου και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με 4 σχέσεις, η οποία συνδυάζεται με κινητήρα 1.380 κ.εκ. αλλά για την έκδοση αυτή, δεν υπάρχουν ακόμα στοιχεία επιδόσεων.
Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για να βοηθάει στο πέρασμα της ισχύος από τον κινητήρα στο δρόμο, μέσω των ημισλίκ ελαστικών στις 13άρες ζάντες ελαφρού κράματος. Το Mini Remastered Oseli Edition έχει επίσης υψηλής απόδοσης φρένα από την AP Racing φρένα, πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση με ελατήρια και αμορτισέρ της Bilstein. Στο εσωτερικό, οι υποψήφιοι αγοραστές θα είναι σε θέση να επιλέξουν ανάμεσα σε διάταξη δύο ή τεσσάρων θέσεων, με την πρώτη περίπτωση να εφοδιάζεται με αγωνιστικά bucket καθίσματα, με ζώνες τεσσάρων σημείων και roll cage για το πίσω μέρος της καμπίνας. Παράλληλα, είναι στη διακριτική ευχέρεια του κάθε αγοραστή, αν θα επιλέξει για το αυτοκίνητό του να έχει δύο ρεζερβουάρ καυσίμου, που μεγαλώνουν την αυτονομία με ένα γέμισμα και εξυπηρετούν καλύτερα σε πιθανή συμμετοχή σε αγώνα αντοχής.
Δεν έχει γίνει γνωστό αν έχουν πουληθεί και πόσα από τα 60 που προτίθεται να κατασκευάσει η DBA, με την εταιρεία να δέχεται παραγγελίες για εκδόσεις με το τιμόνι δεξιά ή αριστερά. Η τιμή του μοντέλου στη Βρετανία είναι (προ φόρων) αρκετά «τσιμπημένη, με 113.363 ευρώ για τη διθέσια έκδοση και 124.930 ευρώ για την τετραθέσια. Είναι γεγονός πάντως πως τα πρώτα αυτοκίνητα που έχει ετοιμάσει η DBA είναι εντυπωσιακά και αξίζει να σημειώσουμε πως η εταιρεία για την προώθηση των προϊόντων της, έχει επιλέξει ως «πρεσβευτή» της τον 25χρονο Jack Aitken (Βρετανός με Κορεάτικες ρίζες), που είναι εφεδρικός οδηγός στην ομάδα της Formula 1 της Williams.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr