Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Απίστευτα βαρύ το νέο ηλεκτρικό Hummer
Απίστευτα βαρύ το νέο ηλεκτρικό Hummer
Τον τίτλο του βαρύτερου αυτοκινήτου παραγωγής θα κερδίσει το νέο ηλεκτρικό GMC Hammer καθώς πρόσφατα δημοσιεύματα αναφέρουν πως το βάρος του θα ξεπερνά τους τέσσερις τόνους.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Η εμπορική πρεμιέρα του Hummer EV θα γίνει με την έκδοση Edition 1 η οποία σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν μέχρι στιγμής θα έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες με συνολική απόδοση 1.000 PS, κάτι που δεν φαίνεται περίεργο για τον πληθωρικό χαρακτήρα του μοντέλου.
Ωστόσο αυτό που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο είναι πως σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση από την GM το βάρος του Hummer EV θα φθάνει τα 4.103 kg, πράγμα που σημαίνει πως θα είναι βαρύτερο και από ένα μεγάλο επαγγελματικό ημιφορτηγό.
Βασική αιτία για αυτή την υπερβολική τιμή είναι το γεγονός πως η έκδοση Edition 1 θα συνοδεύεται από μπαταρίες 200 kWh, πρακτικά διπλάσιες δηλαδή σε χωρητικότητα και βέβαια σε βάρος σε σχέση με ότι άλλο έχουμε δει μέχρι στιγμής. Χαρακτηριστικά θα σημειώσουμε πως το Cadillac Lyriq, ένα επίσης μεγάλο σε διαστάσεις SUV της GM θα έχει μπαταρία ίδιας τεχνολογίας αλλά 100 kWh και θα ζυγίζει σχεδόν 2.500 kg. Από εκεί και πέρα οι προδιαγραφές σχετικά με το Hummer EV Edition 1 αναφέρουν πως το μέγιστο επιτρεπόμενο μεικτό βάρος θα είναι 4.717 kg, ήτοι θα υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς σχεδόν 600 kg ως σύνολο επιβατών και αποσκευών.
Είναι δεδομένο πως χάρη στους 1.000 PS απόδοσης δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα με τις επιδόσεις καθώς το 0-100 km/h θα επιτυγχάνεται σχεδόν σε 3 δευτερόλεπτα ενώ η μεγάλη μπαταρία θα εξασφαλίζει αυτονομία πάνω από 500 km. Ωστόσο δεν μπορούν να μην υπάρξουν ερωτηματικά σχετικά με την ενεργειακή ισορροπία και την λογική που μπορεί να υπάρχει πίσω από ένα τόσο βαρύ αυτοκίνητο με αναπόφευκτα ασύλληπτα υψηλές απαιτήσεις ενέργειας.
Ωστόσο αυτό που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο είναι πως σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση από την GM το βάρος του Hummer EV θα φθάνει τα 4.103 kg, πράγμα που σημαίνει πως θα είναι βαρύτερο και από ένα μεγάλο επαγγελματικό ημιφορτηγό.
Βασική αιτία για αυτή την υπερβολική τιμή είναι το γεγονός πως η έκδοση Edition 1 θα συνοδεύεται από μπαταρίες 200 kWh, πρακτικά διπλάσιες δηλαδή σε χωρητικότητα και βέβαια σε βάρος σε σχέση με ότι άλλο έχουμε δει μέχρι στιγμής. Χαρακτηριστικά θα σημειώσουμε πως το Cadillac Lyriq, ένα επίσης μεγάλο σε διαστάσεις SUV της GM θα έχει μπαταρία ίδιας τεχνολογίας αλλά 100 kWh και θα ζυγίζει σχεδόν 2.500 kg. Από εκεί και πέρα οι προδιαγραφές σχετικά με το Hummer EV Edition 1 αναφέρουν πως το μέγιστο επιτρεπόμενο μεικτό βάρος θα είναι 4.717 kg, ήτοι θα υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς σχεδόν 600 kg ως σύνολο επιβατών και αποσκευών.
Είναι δεδομένο πως χάρη στους 1.000 PS απόδοσης δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα με τις επιδόσεις καθώς το 0-100 km/h θα επιτυγχάνεται σχεδόν σε 3 δευτερόλεπτα ενώ η μεγάλη μπαταρία θα εξασφαλίζει αυτονομία πάνω από 500 km. Ωστόσο δεν μπορούν να μην υπάρξουν ερωτηματικά σχετικά με την ενεργειακή ισορροπία και την λογική που μπορεί να υπάρχει πίσω από ένα τόσο βαρύ αυτοκίνητο με αναπόφευκτα ασύλληπτα υψηλές απαιτήσεις ενέργειας.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα