Η Kimera Lancia 037 είναι «έργο τέχνης»

Πραγματικά αξίζει να αφήσεις ότι κάνεις αυτή τη στιγμή προκειμένου να χαζέψεις αυτή την πανέμορφη Lancia 037. Όχι μόνο ξεχωρίζει, αλλά πολύ περισσότερο είναι μεμιάς ερωτεύσιμη…

Είναι έργο της Kimera Automobili από το Cuneo στη βόρεια Ιταλία. Με την ονομασία EVO37 συνδυάζει τις αναμνήσεις με το συναίσθημα του αειθαλούς 037 εμπνευσμένο από το Group B της δεκαετίας του ’80.

Ωστόσο υιοθετεί άνεση και τεχνολογία από τη σημερινή εποχή. «Η φιλοσοφία είναι κατά την εξέλιξη να διατηρήσουμε την ουσία και την ψυχή του παλιού αυτοκινήτου χωρίς να μεταβάλλουμε το DNA», επιμένει η Kimera.


Mια ομάδα έμπειρων τεχνικών που συμμετείχαν στο αρχικό project της Lancia συνεργάστηκαν με την Kimera, ιδίως με τον Miki Biasion, ο οποίος εκείνη την εποχή κέρδισε δύο Παγκόσμια Πρωταθλήματα Ράλι στο τιμόνι της Delta Integrale.


Η λίστα των προμηθευτών του EVO37 είναι εξίσου εντυπωσιακή, με τις Sparco, Pirelli, Brembo και Ohlins να βρίσκονται μεταξύ των ονομάτων που απαρτίζουν τις προδιαγραφές του.

Κάτω από το καπό κρύβονται 500 ατίθασοι ίπποι παρακαλώ… Η ισχύς προέρχεται από έναν αναβαθμισμένο υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,1 λίτρων που ευτυχώς εξακολουθεί να κινεί τους πίσω τροχούς.

Αυτός ο κινητήρας βασίζεται περίπου στο ίδιο μπλοκ με τα αρχικά 037, αλλά η χωρητικότητα έχει αυξηθεί και κάθε άλλο εξάρτημα έχει επανασχεδιαστεί υπό το άγρυπνο βλέμμα του Claudio Lombardi – ο οποίος κάνει την ίδια δουλειά τέσσερις δεκαετίες.

Πριν από κάθε αγωνιστικό αυτοκίνητο της Lancia ντυμένο με ριγέ αυτοκόλλητα Martini που βλέπετε στις υπέροχες φωτογραφίες κρύβεται αυτός ο άντρας που μετέβη στο σχεδιασμό κινητήρων της Ferrari F1 τη δεκαετία του ’90… Το μονοκόκ πλαίσιο κάτω από τη Lancia EVO37 προέρχεται από τη Lancia Beta Montecarlo, ενισχύθηκε και βασίστηκε στη φιλοσοφία της κεντρομήχανης Delta S4. Υιοθετεί πάνελ από ανθρακονήματα, αλλά και τις διαβολικές αναλογίες του πρωτοτύπου. Το απόβαρο ευτυχώς δεν ξεπερνά τον τόνο.

Εν τω μεταξύ, η ανάρτηση έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, τα φρένα έχουν ενισχυθεί σημαντικά και οι τροχοί έχουν διάσταση 18 ίντσες μπροστά και 19 πίσω.

Ότι καλύτερο δηλαδή για τη σωστή εκμετάλλευση των 500 ίππων. Η Kimera θα κατασκευάσει 37 από αυτά, με τιμή 480.000 ευρώ. Κάθε EVO37 θα είναι βαμμένο και ειδικά διαμορφωμένο με μοναδικό τρόπο. Με τις υγείες μας…

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr