Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της συνεργασίας Ford-VW θα είναι crossover
08.06.2021
18:00
Στην άκρως εμπορική κατηγορία των crossover θα ανήκει το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο που θα προκύψει από την συνεργασία των Ford και VW και το οποίο αναμένεται να κάνει πρεμιέρα μέσα στο 2023.
Βασικό ρόλο στο στρατηγικό πλάνο της Ford για πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της στην Ευρώπη έως το 2030 θα παίξει το νέο μοντέλο που θα είναι και το πρώτο που θα προκύψει από την συνεργασία με την VW αλλά και το πρώτο ηλεκτρικό που θα παράγεται στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία, το οποίο αναβαθμίστηκε πρόσφατα στο πλαίσιο μιας επένδυσης ύψους ενός εκατομμυρίου ευρώ.
Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο, που θα βρίσκεται κάτω από την Mach-E, θα είναι ένα crossover το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ της VW και πιθανότατα θα είναι κοντά στο μέγεθος του ID.4 με το οποίο θα έχουν φυσικά αρκετά κοινά στοιχεία, κυρίως στο κομμάτι των τεχνικών προδιαγραφών.
Πάντως το αφεντικό της Ford Ευρώπης, Stuart Rowley έχει κάνει σαφές πως στόχος της Ford είναι να διαφοροποιήσει την αισθητική αλλά και τον χαρακτήρα των δικών της μοντέλων αντλώντας έμπνευση από την παράδοση της εταιρίας. Δεν θα είναι παράξενο λοιπόν εάν δούμε ένα αποτέλεσμα στα πρότυπα του άκρως δυναμικού Evos που παρουσιάστηκε αποκλειστικά για την αγορά της Κίνας.
Προς το παρόν δεν έχει δοθεί κάποιο στοιχείο σχετικά με το όνομα του νέου μοντέλου και ενώ αρκετοί ποντάρουν στην χρήση κάποιου σημαντικού ονόματος από το παρελθόν, όπως έγινε στην περίπτωση των Puma, Mach-E και Bronco, θεωρείται μάλλον απίθανο να χρησιμοποιηθεί το όνομα Mondeo όπως αρχικά είχε συζητηθεί. Αντίστοιχα δεν φαίνεται να υπάρχει πρόθεση χρήσης των προθεμάτων ST και RS για τις πιο δυνατές και σπορτίφ εκδόσεις, όπως συμβαίνει στα μοντέλα της συμβατικής γκάμας.
Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο, που θα βρίσκεται κάτω από την Mach-E, θα είναι ένα crossover το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ της VW και πιθανότατα θα είναι κοντά στο μέγεθος του ID.4 με το οποίο θα έχουν φυσικά αρκετά κοινά στοιχεία, κυρίως στο κομμάτι των τεχνικών προδιαγραφών.
Πάντως το αφεντικό της Ford Ευρώπης, Stuart Rowley έχει κάνει σαφές πως στόχος της Ford είναι να διαφοροποιήσει την αισθητική αλλά και τον χαρακτήρα των δικών της μοντέλων αντλώντας έμπνευση από την παράδοση της εταιρίας. Δεν θα είναι παράξενο λοιπόν εάν δούμε ένα αποτέλεσμα στα πρότυπα του άκρως δυναμικού Evos που παρουσιάστηκε αποκλειστικά για την αγορά της Κίνας.
Προς το παρόν δεν έχει δοθεί κάποιο στοιχείο σχετικά με το όνομα του νέου μοντέλου και ενώ αρκετοί ποντάρουν στην χρήση κάποιου σημαντικού ονόματος από το παρελθόν, όπως έγινε στην περίπτωση των Puma, Mach-E και Bronco, θεωρείται μάλλον απίθανο να χρησιμοποιηθεί το όνομα Mondeo όπως αρχικά είχε συζητηθεί. Αντίστοιχα δεν φαίνεται να υπάρχει πρόθεση χρήσης των προθεμάτων ST και RS για τις πιο δυνατές και σπορτίφ εκδόσεις, όπως συμβαίνει στα μοντέλα της συμβατικής γκάμας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr