Η νέα υβριδική Ferrari 296 GTB

Η Ferrari παρουσιάζει το νέο της plug-in υβριδικό μοντέλο, τη 296 GTB των 830 PS.

Το πρώτο μοντέλο της ιστορικής φίρμας από το Μαρανέλο που συνδυάζει ένα V6 υπερτροφοδοτούμενο (της Dino ήταν ατμοσφαιρικός) κινητήρα εσωτερικής καύσης με ένα ηλεκτρικό μοτέρ είναι πλέον γεγονός. Πρόκειται για την διθέσια 296 GTB, που τοποθετείται στη βάση της γκάμας της Ferrari.

Κάτω από το πανέμορφο αμάξωμα της νέας ιταλίδας ντίβας βρίσκεται τοποθετημένος ο twin-turbo εξακύλινδρος σε διάταξη V κινητήρας (με περιεχόμενη γωνία 120 μοίρες), με χωρητικότητα 3,0 λίτρα ο οποίος αποδίδει 663 PS, ενώ συνεργάζεται με ένα τοποθετημένο πίσω ηλεκτρικό μοτέρ με 167 PS. Συνδυαστικά, η ισχύς αγγίζει τους 830 PS, με τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 740 Nm στις 6.250 σ.α.λ.

Ανάλογες είναι και οι επιδόσεις του κεντρομήχανου πισωκίνητου supercar, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 2,9 δευτερόλεπτα, το 0-200 χλμ./ώρα σε 7,3 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 330 χλμ./ώρα.

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του μοτέρ είναι η τοποθέτηση των turbo ανάμεσα στα δύο σκέλη των κυλίνδρων, με σκοπό την μείωση τόσο του όγκου του θερμικού συνόλου, όσο και του κέντρου βάρους. Πέραν του θερμικού μοτέρ και του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων (DCT) που γνωρίζουμε ήδη από τις SF90 Stradale, Roma, Portofino M και SF90 Spider, το σύστημα κίνησης περιλαμβάνει και τον ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια MGU-K που βρίσκεται τοποθετημένος ανάμεσα στον εσωτερικής καύσης μοτέρ και το κιβώτιο, καθώς και την μπαταρία των 7,45 kWh, με τον τεχνικό διευθυντή, Michael Leiters να αναφέρει ότι η αυτονομία που προσφέρει η συγκεκριμένη μπαταρία εξασφαλίζει μηδενικό αποτύπωμα για αποστάσεις έως και 25 χλμ. και σε ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα.

Σε ότι αφορά το αμάξωμα, η 296 GTB δείχνει και είναι ένα μοντέλο με κόμπακτ διαστάσεις, με το μήκος να μην ξεπερνά τα 4.565 χλστ. και το μεταξόνιο να φτάνει τα 2.600 χλστ., όντας το μικρότερο από τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας. Επίσης, διαθέτει ένα νέο bodykit, στο οποίο κυριαρχεί η πίσω αναδιπλούμενη πτέρυγα, που εκτός του ότι ελέγχει την αεροδυναμική αντίσταση, παράλληλα αυξάνει το downforce, που μπορεί να φτάσει τα 360 κιλά σε ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.


Στο εσωτερικό της 296 GTB κυριαρχεί o ψηφιακός πίνακας οργάνων 16 ιντσών με τις πολλαπλές πληροφορίες και το στροφόμετρο να δεσπόζει , το μοναδικής σχεδίασης τιμόνι, το οποίο διαθέτει άφθονα χειριστήρια, όπως τον περιστροφικό διακόπτη (το πασίγνωστο E-Manettino) των οδηγικών προγραμμάτων (τέσσερα στο σύνολο). Από το κόκπιτ δεν λείπει και το εξελιγμένο Head-Up Display, ενώ η γενικότερη εικόνα του ταμπλό μας παραπέμπει σε αυτό της SF90.

Οι πωλήσεις της Ferrari 296 GTB θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2022 στην Ευρώπη, σε τιμή που ξεκινά από τα 269.000 ευρώ στην Ιταλία, ενώ για τους πιο απαιτητικούς υπάρχει και το πακέτο «Assetto Fiorano» που περιλαμβάνει ανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Multimatic και χαμηλότερο βάρος, χάρη στην εκτενή χρήση carbon στο αμάξωμα. Εδώ το κόστος αυξάνεται στα 302.000 ευρώ.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr