Peugeot 3008 Hybrid: Με 300 PS και κατανάλωση 1,3 lt/100 km

Το νέο Peugeot 3008 Hybrid εφοδιάζεται με κορυφαία τεχνολογία την οποία συνδυάζει με μία σχεδιαστική φινέτσα και μεγάλη ισχύ, προσφέροντας πολυτελή χαρακτηριστικά κίνησης και μία ανεπανάληπτη αίσθηση οδήγησης που χαρακτηρίζει πάντα τα αυτοκίνητα της γαλλικής εταιρίας.

Στο δρόμο για την πλήρη επικράτηση της πλήρους ηλεκτροκίνησης, η λύση των plug-in υβριδικών διατάξεων έχει πολλά να προσφέρει, καθώς συνθέτει τα καλά και των δύο κόσμων. 

 Από τη μια υπάρχει ο ηλεκτροκινητήρας ο οποίος μπορεί να εξασφαλίσει οικολογικές μετακινήσεις και ελάχιστο κόστος χρήσης. Και από την άλλη διατίθεται και ο συμβατικός κινητήρας για τα μεγαλύτερα ταξίδια, με την κλασική αίσθηση και την πλήρη απουσία του άγχους της αυτονομίας και της φόρτισης. Σ’ αυτό το πλαίσιο η Peugeot με το δικό της plug-in υβριδικό σύστημα, προσφέρει μία κορυφαίας απόδοσης διάταξη, η οποία εκμεταλλεύεται στο έπακρο και τις δύο τεχνολογίες, δημιουργώντας αυτοκίνητα με οικολογικό προφίλ που όμως προσφέρουν και μοναδικές οδηγικές εμπειρίες.

Για να το πετύχει αυτό, η Peugeot εστιάζει στην κορυφαία απόδοση και των δύο διαφορετικών τεχνολογιών, δημιουργώντας ένα σύνολο που ξεπερνά κάθε προσδοκία. Στην περίπτωση του 3008 Ηybrid έχει επιλέξει υπάρχουν δύο εκδοχές: Η πρώτη με το επωνυμία 3008 Hybrid χρησιμοποιεί τον κινητήρα PureTech του 1,6 λίτρου με απόδοση 180 ίππων, τον οποίο συνδυάζει με έναν ηλεκτροκινητήρα 81 kW τοποθετημένο στον εμπρός άξονα. Η συνδυαστική απόδοση φθάνει στους 225 ίππους και η μετάδοση της κίνησης γίνεται μόνο στους εμπρός τροχούς μέσω του εξαιρετικού αυτόματου κιβωτίου EAT8 των 8 σχέσεων.



Η δεύτερη έκδοση ονομάζεται 3008 Hybrid4 και εφοδιάζεται και αυτή με τον ίδιο βενζινοκινητήρα, μόνο που η απόδοσή του έχει ανέβει στους 200 ίππους. Η διαφορά σ’ αυτή την περίπτωση είναι πως υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες των 81 kW, ένας στον εμπρός και ένας στον πίσω άξονα, με την συνδυαστική ισχύ να φθάνει στην εξαιρετική τιμή των 300 ίππων. Η ιπποδύναμη αυτή δημιουργεί ένα ιδιαίτερα γρήγορο SUV με καθηλωτικές επιδόσεις, καθώς το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε μόλις 5,9 δευτερόλεπτα, τιμή που αντιστοιχεί σε ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο. Χάρη στην ύπαρξη των δύο ηλεκτροκινητήρων, η μετάδοση της κίνησης γίνεται και στους 4 τροχούς, μέσω και πάλι το εξαιρετικού αυτόματου κιβωτίου ΕΑΤ8 των 8 σχέσεων.


Η μπαταρία ιόντων-λιθίου είναι και στις δύο περιπτώσεις η ίδια, ενεργειακής χωρητικότητας 13,2 kW και εξασφαλίζει αυτονομία 56 χιλιομέτρων στην Hybrid έκδοση και 59 χιλιομέτρων στην Hybrid4 με βάση το πρότυπο WLTP. Η θέση της είναι κάτω από το δάπεδο και τα πίσω καθίσματα, έτσι ώστε να περιορίζεται στο ελάχιστο η απώλεια σε χώρους, ενώ είναι και καλά προφυλαγμένη έτσι ώστε να μην υπάρχουν προβλήματα ασφάλειας σε ενδεχόμενο σύγκρουσης. Όσον αφορά τη φόρτιση, σύμφωνα με την Peugeot ξεκινά σε 1,3 λτ/100 χλμ.

H φόρτισή της διαρκεί 2 ώρες με wallbox 7,4 kW/32A και φορτιστή OBC 7,4kW (προαιρετικός εξοπλισμός), ή 4 ώρες με πρίζα τύπου Green’up 3,7 kW/16A και φορτιστή OBC 3,7kW, ή 8 ώρες με πρίζα τύπου Schuko 1,8 kW/8Α και φορτιστή OBC 3,7kW. Θα πρέπει να σημειωθεί επίσης ότι η συγκεκριμένη μπαταρία προσφέρεται από την Peugeot με εγγύηση 8 ετών ή 160.000 km για το 70% της χωρητικότητας φόρτισης.

Peugeot-3008-2020-blue-b1000x600



Για την καλύτερη αξιοποίηση του εξελιγμένου plug-in υβριδικού συστήματος της Peugeot, το 3008 Hybrid εξοπλίζεται με 4 προγράμματα οδήγησης. Υπάρχει το πρόγραμμα “Electric” για κίνηση μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα και μηδενικές εκπομπές ρύπων, το πρόγραμμα “Hybrid” για την καλύτερη δυνατή συνεργασία μεταξύ των δύο διαφορετικών κινητήρων, το “Sport” για την μέγιστη απόδοση όλων των κινητήρων με στόχο τις επιδόσεις και την σπορ οδήγηση και τέλος το πρόγραμμα “4WD” το οποίο υπάρχει μόνο στην έκδοση Hybrid4 και λειτουργεί με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να γίνεται η καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση του πίσω ηλεκτροκινητήρα όταν το αυτοκίνητο χρειαστεί να κινηθεί και εκτός ασφάλτου.

Peugeot-3008-2020-detail-b1000x600



Εκτός από αυτά τα προγράμματα οδήγησης, το 3008 Hybrid διαθέτει και σύστημα ανάκτησης της ενέργειας μέσω των φρένων, το οποίο λειτουργεί σε δύο στάδια έντασης, με το πιο ισχυρό να παρέχει και την δυνατότητα χρήσης του αυτοκινήτου μόνο με ένα πεντάλ. Ενώ υπάρχει και το πολύ έξυπνο πρόγραμμα e-Save το οποίο διατηρεί σταθερή την φόρτιση της μπαταρίας στο επίπεδο που έχει επιλέξει ο οδηγός, έτσι ώστε να μπορεί να την αξιοποιήσει σε επόμενη φάση της διαδρομής του, όταν κριθεί απαραίτητο (για παράδειγμα όταν μπει σε μία “πράσινη” περιοχή μιας πόλης, όπου επιτρέπονται μόνο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα).



Η plug-in υβριδική τεχνολογία του Peugeot 3008 Hybrid έχει μοναδικά πλεονεκτήματα και κορυφαία χαρακτηριστικά απόδοσης. Η φιλικότητα προς το περιβάλλον εξασφαλίζεται από τις ιδιαίτερα χαμηλές εκπομπές CO2 οι οποίες κυμαίνονται μεταξύ 29-33 gr/km (κατά WLTP) ενώ στην πλήρως ηλεκτρική λειτουργία οι εκπεμπόμενοι ρύποι είναι μηδενικοί. Ένα εξίσου σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι χάρη στην κίνηση με ηλεκτρική ενέργεια για αρκετά χιλιόμετρα της καθημερινής διαδρομής, το 3008 Hybrid αναδεικνύει ακόμα καλύτερα τον premium χαρακτήρα του, εξασφαλίζοντας κορυφαίας ποιότητας μετακινήσεις και μοναδικές οδηγικές απολαύσεις. Το τελευταίο ενισχύεται ακόμα περισσότερο από την ακαριαία απόδοση της δύναμης σε καθαρή ηλεκτρική κίνηση, στοιχείο που τονίζει στον μέγιστο βαθμό την μοναδική σπορ οδική συμπεριφορά του 3008, για την οποία το SUV της Peugeot ξεχωρίζει ανάμεσα σε ολόκληρο τον ανταγωνισμό της κατηγορίας του και όχι μόνο..

Αυτό που επίσης το ξεχωρίζει είναι η εντυπωσιακή του σχεδίαση και η τολμηρή αισθητική του, η οποία στην πρόσφατα ανανεωμένη έκδοση του αυτοκινήτου έχει γίνει ακόμα πιο δυναμική και με πολύ πιο έντονη προσωπικότητα. Το 3008, με τα δεκάδες βραβεία και την παγκόσμια αναγνώριση από ειδικούς αλλά και από το αγοραστικό κοινό, διατηρεί την ηγετική του θέση στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, έχοντας πέρα από την ακαταμάχητη σχεδίαση και ένα συνολικό υπόβαθρο premium ποιότητας η οποία το κάνει να ξεχωρίζει. Το διακριτικό αλλά μαζί και επιβλητικό του στιλ ισορροπεί τέλεια ανάμεσα στο τολμηρό και το αυθεντικό, και επιβάλλεται χωρίς να προκαλεί, έχοντας βάλει για πάντα την σφραγίδα του στη σχεδίαση των μεσαίων SUV σε όλο τον κόσμο.

Οι καινοτομίες της Peugeot εντυπωσιάζουν και στο εσωτερικό, με το εντυπωσιακό i-Cockpit 3D και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να διαθέτουν επιπλέον ενδείξεις που σχετίζονται με την ηλεκτρική διάσταση του συστήματος κίνησης. Ενώ οι χώροι, η ποιότητα κατασκευής αλλά και ο πλούσιος εξοπλισμός ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, δημιουργούν ένα σύνολο που ξεπερνά τα στενά όρια της κατηγορίας του και καταξιώνεται ως premium SUV ανάμεσα σε πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα.



Σε όλα τα παραπάνω έρχονται να προστεθούν και τα πολλαπλά οφέλη που προκύπτουν από την χρήση του 3008 Ηybrid, το οποίο είναι κατά 40% πιο οικονομικό σε σχέση με ένα αντίστοιχο με κινητήρα βενζίνης. Παράλληλα έχει μειωμένο κόστος για την συντήρησή του, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και μειωμένο τέλος ταξινόμησης. Με δεδομένο ότι οι περισσότερες εκδόσεις του έχουν Λιανική Τιμή Προ Φόρων κάτω από τις 40.000 ευρώ, μπορεί να αξιοποιήσει το πρόγραμμα “Κινούμαι Ηλεκτρικά” και να εξασφαλίσει απαλλαγή φόρου σε περίπτωση εταιρικής χρήσης.

Σε κάθε περίπτωση το Peugeot 3008 Hybrid είναι ένα απόλυτα σύγχρονο και κορυφαίας απόδοσης SUV το οποίο συνδυάζει όλα τα χαρακτηριστικά ενός premium μοντέλου με την πιο εξελιγμένη plug-in υβριδική τεχνολογία. Και όλα αυτά κάτω από την αξεπέραστη ικανότητα της Peugeot να δημιουργεί αυτοκίνητα-σταθμούς σε ότι αφορά την οδική τους συμπεριφορά και την απόλαυση που μπορούν να προσφέρουν στον οδηγό τους. Ένας ιδανικός συνδυασμός για όσους θέλουν να μπουν στη νέα ηλεκτρική εποχή διατηρώντας ό,τι καλύτερο έχει να τους προσφέρει από την οδηγική της παράδοση η Peugeot.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Peugeot 3008 Hybrid: 5+1 λόγοι που το κάνουν το απόλυτο premium SUV
Peugeot: Η εξέλιξη του i-Cockpit
Συγκριτική δοκιμή: Peugeot 208 1.5 BlueHDi vs Toyota Yaris 1.5 Hybrid




 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr