
Δημιουργούμε ένα ισχυρό οικονομικό θεμέλιο, εξασφαλίζοντας ότι οι κόποι μας θα αποδώσουν καρπούς τη στιγμή που τους χρειαζόμαστε περισσότερο
Στο κυνήγι της διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό, οι κατασκευαστές έχουν λανσάρει διάφορες τάσεις. Η τελευταία λέξη της… μόδας είναι οι φωτιζόμενες μάσκες που μαγνητίζουν τα βλέμματα και μετά τη δύση του ηλίου. Για να ακολουθήσουν οι πιο φαντεζί που επικοινωνούν -με φωτεινά μηνύματα- με τους περαστικούς και τους υπόλοιπους οδηγούς.
Πολλοί είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν τις προτιμήσεις των δυνητικών αγοραστών ενός αυτοκινήτου. Άλλοι δηλώνουν φίλοι των επιδόσεων, κάποιοι προτάσσουν την οικονομία καυσίμου, και άλλοι ιντριγκάρονται από την εξωτερική εμφάνιση. Ο υποψήφιος αγοραστής δεν θα δυσκολευτεί να εντοπίσει αυτό που ικανοποιεί τις ανάγκες του, δεδομένου ότι η αγορά βρίθει από μοντέλα. Πώς, όμως, γίνεται η τελική επιλογή; Τι είναι, αυτό, που θα τον κάνει να διαλέξει το νέο του αυτοκίνητο, μέσα σε αυτό τον ωκεανό παρεμφερών επιλογών;
Αυτό το… κάτι, αναζητούν πεισματικά και εναγωνίως οι κατασκευαστές, οι οποίοι από τις απαρχές της αυτοκίνησης δίνουν «μάχη» με έπαθλο τον ψήφο εμπιστοσύνης του καταναλωτή.
ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΚΥΤΙΚΑ ΕΔΩ