![25 χρόνια Kerakoll Hellas: από προμηθευτής υλικών σε δύναμη που συνδέει ανθρώπους](https://i1.prth.gr/images/360x203/files/2024-07-24/kerakoo_hd_fin.jpg)
Κατά τη διάρκεια αυτών των χρόνων επιβεβαιώνει την ηγετική της θέση στο κλάδο με θετικούς δείκτες ανάπτυξης και πλέον προχωρά στην υλοποίηση ενός ισχυρού πλάνου επενδύσεων
Μια υβριδική επιλογή θα προστεθεί στη γκάμα του μοντέλου της Renault, που στο μέλλον όπως όλα δείχνουν θα πάει όλο και περισσότερο προς τον εξηλεκτρισμό.
Η στρατηγική εξηλεκτρισμού των μοντέλων της Renault, προβλέπει πως το Megane θα αποκτήσει plug in υβριδική έκδοση, τόσο στην πεντάθυρη όσο και στην estate έκδοση αμαξώματος. Η Renault λέει ότι η έκδοση αυτή θα είναι σε θέση να συνδυάσει οικονομία καυσίμου με επίδοση 1,0 λίτρο ανά 100 χιλιόμετρα απόστασης (κατά WLTP) και εκπομπές CO2 μόλις 28 γρ./χλμ. Το plug in υβριδικό Megane, θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, την Icon και την RS Line.
Οι υβριδικές εκδόσεις του μοντέλου θα εφοδιάζονται με έναν βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα που αθροιστικά θα αποδίδουν 160 ίππους (οι 65 προκύπτουν από τον ηλεκτροκινητήρα). Με αυτά τα δεδομένα απόδοσης, το Megane PHEV θα φτάνει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 9,4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα θα είναι 184 χλμ./ώρα. Η Renault δεν έχει δώσει περισσότερα στοιχεία για την υβριδική παραλλαγή του Megane αλλά αν κρίνουμε από την αντίστοιχη εκδοχή του Captur, τότε θα μιλάμε για ένα μοντέλο που θα έχει τη δυνατότητα να κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για 50 χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτιση. Για τις νέες εκδόσεις, οι παραγγελίες στη Βρετανία θα αρχίσουν τον Αύγουστο, ενώ οι παραδόσεις προγραμματίζονται για ένα μήνα μετά.