Πόσο και που διαφέρουν τα Toyota GR86 και Subaru BRZ;

Πόσο και που διαφέρουν τα Toyota GR86 και Subaru BRZ;

Ο αρχιμηχανικός της Toyota, Yasunori Suezawa, αποκαλύπτει τις διαφορές μεταξύ της νέας GR 86 και του δίδυμου Subaru BRZ, στο περιθώριο της παρουσίασης ενός πακέτου αναβάθμισης του ιαπωνικού κουπέ από την Gazoo Racing.

Πόσο και που διαφέρουν τα Toyota GR86 και Subaru BRZ;
Η συνεργασία μεταξύ Toyota και Subaru επάνω στην κατασκευή ενός sportscar μας έχει χαρίσει δύο από τα πιο αυθεντικά και απολαυστικά αυτοκίνητα των τελευταίων ετών. Τα Toyota GR86 και Subaru BRZ είναι ουσιαστικά δύο δίδυμα μοντέλα με ελάχιστα διαφορετική αισθητική και όμοιο μηχανολογικό υπόβαθρο, όμως χάρη σε στοχευμένες διαφοροποιήσεις σε καίριες λεπτομέρειες κάθε αυτοκίνητο έχει τον δικό του οδηγικό χαρακτήρα.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο αρχιμηχανικός της Toyota, Yasunori Suezawa, ξεκαθάρισε πως παρά την κοινή εξέλιξη και τα κοινά μηχανικά μέρη των δύο αυτοκινήτων, δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή ώστε να κάθε μοντέλο να έχει ξεχωριστό οδηγικό αποτύπωμα. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Suezawa αρχικά εξετάστηκε η διαφορά που προέκυπτε με διαφορετικές ρυθμίσεις μόνο στα αμορτισέρ και την υποβοήθηση του τιμονιού.

Ωστόσο επειδή αυτοί οι παράγοντες δεν ήταν αρκετοί ώστε να προσδώσουν την επιθυμητή διαφοροποίηση τελικά υιοθετήθηκαν διαφορετικά χαρακτηριστικά και στα ελατήρια, τις αντιστρεπτικές, τους ελαστικούς συνδέσμους, τη γεωμετρία των εμπρός ψαλιδιών αλλά και στην χαρτογράφηση της ECU του κινητήρα.
Το αποτέλεσμα είναι το GR86 να έχει μια πιο πικάντικη απόχρωση ενώ το BRZ να εστιάζει λίγο περισσότερο στην άνεση, με τα δύο αυτοκίνητα ωστόσο να προσφέρουν ένα αντίστοιχα απολαυστικό οδηγικό χαρακτήρα.

Η δηλώσεις του Suezawa έγιναν με αφορμή την παρουσίαση ενός πακέτου αισθητικής και κυρίως δυναμικής αναβάθμισης του GR86 που φέρει την υπογραφή της Gazoo Racing. Το πακέτο προσφέρει μεταξύ άλλων ζάντες νέας σχεδίασης 17’’ και 18’’, μπάρα θόλων και νέες αντιστρεπτικές, μηχανισμό quick-shift για τα μοντέλα με χειροκίνητο κιβώτιο, εμπρός τακάκια υψηλής απόδοσης, μεγαλύτερο και πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα στην εισαγωγή καθώς και πιο ελεύθερη εξάτμιση. Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί το κόστος του πακέτου αναβάθμισης όμως είναι σίγουρο πως κάθε επιμέρους στοιχείο του θα μπορεί να διατεθεί ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα.
Κλείσιμο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης