Ποιο κινητήρα εξελίσσει η Ferrari;
21.09.2021
10:00
Η ιταλική φίρμα ετοιμάζεται να φέρει στη ζωή έναν turbo 12κύλινδρο κινητήρα V ο οποίος μάλιστα θα χρησιμοποιεί και υβριδική τεχνολογία.
Ξεκάθαρα λοιπόν ο εξηλεκτρισμός των μοντέλων της Ferrari αποτελεί πλέον μονόδρομο. Δείτε για παράδειγμα τη νέα plug-in υβριδική 296 GTB που ενσωματώνει έναν V6 twin-turbo και ένα ηλεκτρικό μοτέρ.
Η ιταλική εταιρεία ετοιμάζεται να πλαισιώσει με υβριδική τεχνολογία και τον V12 της, ο οποίος θα εφοδιαστεί με turbo, αλλά θα είναι μικρότερης χωρητικότητας από τον υπάρχον ατμοσφαιρικό των 6.500 κ.εκ.
Η ιταλική εταιρεία ετοιμάζεται να πλαισιώσει με υβριδική τεχνολογία και τον V12 της, ο οποίος θα εφοδιαστεί με turbo, αλλά θα είναι μικρότερης χωρητικότητας από τον υπάρχον ατμοσφαιρικό των 6.500 κ.εκ.
Οι δεσμοί της Ferrari με τους 12κύλινδρους σε διάταξη “V” εντοπίζονται πίσω στο μακρινό 1947 και θα συνεχίσουν να ενσωματώνονται στα μοντέλα της, όσο επιτρέπεται από τη ολοένα και αυστηρότερη νομοθεσία. Κάποια από τα επερχόμενα αυτοκίνητά της που θα δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης στον V12 είναι η πολυαναμενόμενη Purosange, καθώς και οι αντικαταστάτες των LaFerrari – 812, χωρίς να γνωρίζουμε αν θα προστεθεί τελικά σύστημα υπερτροφοδότησης ή κάποιο αντίστοιχο υβριδικής μορφής.
Η προσθήκη turbo στους V12 μόνο ως φυσική εξέλιξη των πραγμάτων μπορεί να εκτιμηθεί. Μη ξεχνάμε πως πριν περίπου πέντε χρόνια η Ferrari αποχαιρέτισε τους V8… φυσικής αναπνοής, εξοπλίζοντας τα μοντέλα της με turbo τεχνολογία, κάτι που τη βοήθησε να κατασκευάσει κάποια υπέροχα supercars.
Η Purosangue θα φορέσει κινητήρα turbο V12 που στην ισχυρότερη εκδοχή του θα αποδίδει παρακαλώ σχεδόν 1.000 ίππους με την κίνηση να φτάνει και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός προηγμένου συστήματος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πιστή στα 12κύλινδρα μοτερ διάταξης V μένει και η Lamborghini, όπως δήλωσε πρόσφατα και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Sant’Agata Bolognese, Stephan Winkelmann. Συγκεκριμένα αναμένουμε ένα νέο ατμοσφαιρικό μοτέρ, με υβριδική τεχνολογία, που θα κάνει ντεμπούτο στον διάδοχο της Aventator.
Η προσθήκη turbo στους V12 μόνο ως φυσική εξέλιξη των πραγμάτων μπορεί να εκτιμηθεί. Μη ξεχνάμε πως πριν περίπου πέντε χρόνια η Ferrari αποχαιρέτισε τους V8… φυσικής αναπνοής, εξοπλίζοντας τα μοντέλα της με turbo τεχνολογία, κάτι που τη βοήθησε να κατασκευάσει κάποια υπέροχα supercars.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr