Το κίτρινοYugo Cabrio κατασκευάστηκε το 1990 από τη Zastava και έχει στο οδόμετρο σχεδόν 600 χιλιόμετρα...
Πρόκειται από τις σπάνιες περιπτώσεις που βγαίνει σε δημοπρασία ένα ανοιχτό Yugo και μάλιστα στην Αμερική, όπου έχει κερδίσει επάξια την χειρότερη φήμη ανάμεσα στα αυτοκίνητα της εποχής του.
Εκείνη την χρονιά,είχαν κατασκευαστεί μόλις 6.359 Yugo και χωρίς να υπάρχουν ακριβή στοιχεία, προφανώς τα ανοιχτά ήταν ελάχιστα ανάμεσά τους. Το συγκεκριμένο πάντως έχει διατηρηθεί σε αρκετά καλή κατάσταση, θυμίζοντας καινούργιο αυτοκίνητο. Φορά τον καινούργιο τότε κινητήρα του 1,3 λίτρου, τετρακύλινδρο με επικεφαλής εκκεντροφόρο και πεντατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η εταιρία είχε πάει αρκετά καλά σε εξαγωγές στις ΗΠΑ, έχοντας καλύτερη χρονιά το 1987 όταν είχαν πωληθεί σχεδόν 49.000 μοντέλα. Όμως μετά ακολούθησε πτωτική πορεία, μέχρι τον βομβαρδισμό του εργοστασίου και το αναγκαστικό κλείσιμό του. Σε ότι αφορά στο μοντέλο που βλέπουμε, η τιμή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ξεπερνούσετα 10.000 ευρώ. Όχι και άσχημα για ένα αυτοκίνητο που αρκετοί θυμούνται με ιδιαίτερη νοσταλγία...
Την έκθεση υπογράφει ο διεθνώς αναγνωρισμένος φωτογράφος, Τάσος Βρεττός, ο οποίος μέσα από τον φακό του αποτυπώνει τη σύνδεση της βιομηχανίας με την τέχνη, αναδεικνύοντας τις αθέατες διαδρομές της ελληνικής μεταλλουργίας
Το πρόγραμμα ReStart της Mastercard συνδυάζει τη γαστρονομία με έναν κοινωνικό σκοπό, με στόχο την υποστήριξη και ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων στην αγορά εργασίας.