Κόντρες με φόντο τα plug-in υβριδικά
26.09.2021
14:00
Η πρόθεση της γερμανικής κυβέρνησης να θεσμοθετήσει υψηλότερο όριο ηλεκτρικής αυτονομίας για τα plug-in υβριδικά που επιδοτούνται φαίνεται πως προκαλεί αντιδράσεις από τους κατασκευαστές
Η απόφαση της γερμανικής κυβέρνησης να αυστηροποιήσει το πλαίσιο χορήγησης κρατικής επιδότησης για την αγορά plug-in υβριδικών μοντέλων έχει δημιουργήσει έντονες αντιδράσεις από τη μεριά των κατασκευαστών καθώς ταράζει τις ισορροπίες της αγοράς.
Ειδικότερα, από τον Οκτώβριο του 2022 θα επιδοτούνται μόνο τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα που θα έχουν τουλάχιστον 60 χλμ. αυτονομίας, αντί για 40 χλμ. που είναι το υφιστάμενο καθεστώς. Μάλιστα από τον Ιανουάριο του 2024, η θηλιά θα σφίξει περαιτέρω, με την ελάχιστη αυτονομία να αυξάνεται στα 80 χλμ., σύμφωνα με το προσχέδιο της κυβέρνησης που δημοσιεύτηκε από το Automotive Information Europe.
Αυτή τη στιγμή, στη Γερμανία, η επιδότηση για ένα plug-in υβριδικό που κοστίζει κάτω από 40.000 ευρώ φθάνει τα 6.750 ευρώ, ενώ πέφτει στα 5.625 ευρώ για τα ακριβότερα μοντέλα. Τα συγκεκριμένα κίνητρα αποδείχτηκαν ιδιαίτερα θετικά, δεδομένου ότι επέφεραν αύξηση στις εγχώριες πωλήσεις plug-in υβριδικών κατά 230%.
Η Ένωση Γερμανών Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (VDA) και η Ένωση Διεθνών Κατασκευαστών (VDIK), εξέφρασαν την αντίθεσή τους με το σχέδιο της γερμανικής κυβέρνησης, ισχυριζόμενες πως θα μειωθούν σημαντικά οι πωλήσεις plug-in υβριδικών. ΣΕ σχετική τους ανακοίνωση μάλιστα τονίζεται πως η τεχνολογική πρόκληση για την αύξηση της ελάχιστης αυτονομίας στα 80 χλμ. μπορεί να υλοποιηθεί, αλλά θα χρειαστεί χρόνος. Τέλος, ο Πρόεδρος της VDIK, Reinhard Zirpel, υποστήριξε πώς τυχόν έγκριση του σχεδίου, θα καταστήσει μη επιδοτούμενα σχεδόν τα μισά από τα plug-in υβριδικά που διατίθενται στην αγορά.
Ειδικότερα, από τον Οκτώβριο του 2022 θα επιδοτούνται μόνο τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα που θα έχουν τουλάχιστον 60 χλμ. αυτονομίας, αντί για 40 χλμ. που είναι το υφιστάμενο καθεστώς. Μάλιστα από τον Ιανουάριο του 2024, η θηλιά θα σφίξει περαιτέρω, με την ελάχιστη αυτονομία να αυξάνεται στα 80 χλμ., σύμφωνα με το προσχέδιο της κυβέρνησης που δημοσιεύτηκε από το Automotive Information Europe.
Αυτή τη στιγμή, στη Γερμανία, η επιδότηση για ένα plug-in υβριδικό που κοστίζει κάτω από 40.000 ευρώ φθάνει τα 6.750 ευρώ, ενώ πέφτει στα 5.625 ευρώ για τα ακριβότερα μοντέλα. Τα συγκεκριμένα κίνητρα αποδείχτηκαν ιδιαίτερα θετικά, δεδομένου ότι επέφεραν αύξηση στις εγχώριες πωλήσεις plug-in υβριδικών κατά 230%.
Η Ένωση Γερμανών Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (VDA) και η Ένωση Διεθνών Κατασκευαστών (VDIK), εξέφρασαν την αντίθεσή τους με το σχέδιο της γερμανικής κυβέρνησης, ισχυριζόμενες πως θα μειωθούν σημαντικά οι πωλήσεις plug-in υβριδικών. ΣΕ σχετική τους ανακοίνωση μάλιστα τονίζεται πως η τεχνολογική πρόκληση για την αύξηση της ελάχιστης αυτονομίας στα 80 χλμ. μπορεί να υλοποιηθεί, αλλά θα χρειαστεί χρόνος. Τέλος, ο Πρόεδρος της VDIK, Reinhard Zirpel, υποστήριξε πώς τυχόν έγκριση του σχεδίου, θα καταστήσει μη επιδοτούμενα σχεδόν τα μισά από τα plug-in υβριδικά που διατίθενται στην αγορά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr