Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Ioniq 7: Αντίστροφη μέτρηση για το ηλεκτρικό SUV της Hyundai
Ioniq 7: Αντίστροφη μέτρηση για το ηλεκτρικό SUV της Hyundai
Μετά την θερμή υποδοχή που γνώρισε το Ioniq 5 η Hyundai είναι έτοιμη να παρουσιάσει και το δεύτερο μοντέλο της αμιγώς ηλεκτρικής της γκάμας Ioniq, ένα μεγάλο SUV με την ονομασία Ioniq 7.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Το μεγάλο SUV που ετοιμάζεται από τη Hyundai για να πάρει τη θέση της ναυαρχίδας στη νεότευκτη γκάμα της Ioniq, θα ονομαστεί Ioniq 7 και πέραν των πρώτων teaser εικόνων που έχουμε για αυτό από το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου 2021 (IAA 2021) τον περασμένο μήνα, δεν υπάρχει κάτι άλλο χειροπιαστό ως πληροφορία που να το αφορά. Σε ότι αφορά στη σχεδίαση, η Hyundai έχει επιλέξει να είναι πολύ «διακριτική» στη συμμετοχή της ως παρουσία πάνω στο νέο μοντέλο.
To Ioniq 7 θα έχει την φουτουριστική σχεδιαστική προσέγγιση που είδαμε αρχικά στο Ioniq 5. Το μπροστινό μέρος, ορίζεται αισθητικά από τη φωτεινή γραμμή των LED’s που καλύπτει όλο το πλάτος του αυτοκινήτου. Δημιουργώντας ένα σχήμα «L» με τα φώτα ημέρας, δίνει το στίγμα του εξηλεκτρισμένου μέλλοντος στην εμφάνιση. Η αρκετά ογκώδης σιλουέτα προδιαθέτει για πολύ μεγάλους χώρους και είναι πολύ πιθανό να προσφέρεται 7θέσια διάταξη.
Το Ioniq 7, όπως και στα Ioniq 5 και 6, θα βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP του Hyundai Motor Group, η οποία είναι κοινή και με ηλεκτρικά μοντέλα της Kia και της Genesis. Θα διαθέτει μεγαλύτερο πακέτο μπαταριών 100 kWh που χρησιμοποιεί νέα σύσταση στις μπαταρίες, με εκτιμώμενη αυτονομία άνω των 483 χιλιομέτρων. Το σύστημα 800 V θα επιτρέπει γρήγορη φόρτιση σε φορτιστές DC έως 350 kW, με την επαναφόρτιση από το 10 έως το 80 τοις εκατό να διαρκεί μόνο 18 λεπτά.
Η τετρακίνηση θα είναι μια επιλογή στην έκδοση με διπλό κινητήρα, που θα αποδίδει 310 ίππους, ενώ δεν πρέπει να αποκλείουμε την προσφορά ακόμα δυνατότερων εκδόσεων του μοντέλου από την εταιρεία.
To Ioniq 7 θα έχει την φουτουριστική σχεδιαστική προσέγγιση που είδαμε αρχικά στο Ioniq 5. Το μπροστινό μέρος, ορίζεται αισθητικά από τη φωτεινή γραμμή των LED’s που καλύπτει όλο το πλάτος του αυτοκινήτου. Δημιουργώντας ένα σχήμα «L» με τα φώτα ημέρας, δίνει το στίγμα του εξηλεκτρισμένου μέλλοντος στην εμφάνιση. Η αρκετά ογκώδης σιλουέτα προδιαθέτει για πολύ μεγάλους χώρους και είναι πολύ πιθανό να προσφέρεται 7θέσια διάταξη.
Το Ioniq 7, όπως και στα Ioniq 5 και 6, θα βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP του Hyundai Motor Group, η οποία είναι κοινή και με ηλεκτρικά μοντέλα της Kia και της Genesis. Θα διαθέτει μεγαλύτερο πακέτο μπαταριών 100 kWh που χρησιμοποιεί νέα σύσταση στις μπαταρίες, με εκτιμώμενη αυτονομία άνω των 483 χιλιομέτρων. Το σύστημα 800 V θα επιτρέπει γρήγορη φόρτιση σε φορτιστές DC έως 350 kW, με την επαναφόρτιση από το 10 έως το 80 τοις εκατό να διαρκεί μόνο 18 λεπτά.
Η τετρακίνηση θα είναι μια επιλογή στην έκδοση με διπλό κινητήρα, που θα αποδίδει 310 ίππους, ενώ δεν πρέπει να αποκλείουμε την προσφορά ακόμα δυνατότερων εκδόσεων του μοντέλου από την εταιρεία.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα