Mach-E my day

Μπορεί στην εποχή της ηλεκτροκίνησης να υπάρξει η χαρά της σπορ οδήγησης; Για όσους αμφιβάλλουν η αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach-E αποτελεί το καλύτερο παράδειγμα για το πώς φουτουριστικό αυτοκίνητο με όνομα-σύμβολο του παρελθόντος μπορεί να κάνει πολλούς να ξεχάσουν δια παντός τα αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα.

Mach-E my day
Η ιδέα ήταν ιδιοφυής: Η Ford επέλεξε για την πρώτη και πιο σημαντική στιγμή της στην μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση να φέρει στο προσκήνιο το πιο εμβληματικό όνομα της αμερικανικής αυτοκινητικής κουλτούρας.

Το πιο επιτυχημένο σπορ κουπέ του κόσμου, η εμβληματική Mustang, σηματοδοτεί με το όνομά της μία νέα εποχή, αλλάζοντας πλήρως χαρακτήρα και αποκτώντας ουσιαστικά μία νέα μορφή. Η ηλεκτροκίνηση όπως την βλέπει και την εκφράζει η Ford είναι μία υπόθεση στην οποία μπορεί να ταιριάξει το συναίσθημα του ονόματος της Mustang με ό,τι πιο σύγχρονο και καινοτόμο έχει να παρουσιάσει η σημερινή τεχνολογία.

Η Mach-E ξεχειλίζει από αναφορές στην κλασική Mustang όπως το μακρύ και εντυπωσιακό καπό, τα έντονα “νεύρα” στις πλευρικές επιφάνειες, τους επιβλητικούς προβολείς αλλά και το σήμα κατατεθέν του μοντέλου, τα πίσω φωτιστικά σώματα με τα τρία ανεξάρτητα στοιχεία.

Η Ford προσπάθησε να δημιουργήσει ένα ιδιαίτερα αεροδυναμικό σχήμα, με μεγάλη προσοχή στην διαμόρφωση των επιφανειών του αμαξώματος και αρκετές πρωτοποριακές ιδέες, όπως η απουσία χειρολαβών. Οι πόρτες ανοίγουν αυτόματα με την πίεση ενός διακόπτη στην κολόνα του αμαξώματος ενώ μπορεί να γίνει και χρήση του “Phone As A Key” με το smatphone να αναλαμβάνει το ξεκλείδωμα αλλά και την εκκίνηση του αυτοκινήτου, χωρίς μάλιστα να χρειαστεί να βγει από την τσέπη του οδηγού.



Η κλειστή μάσκα με το χαρακτηριστικό άλογο της Mustang τονίζει ακόμα περισσότερο τον exclusive χαρακτήρα του μοντέλου και το μεγάλο ιστορικό φορτίο που κουβαλά. Το τελικό αποτέλεσμα δικαιώνει απόλυτα τις επιλογές της Ford, όντας ένα αυτοκίνητο που ξεχωρίζει από τα συνήθη SUV και την ίδια στιγμή γίνεται άμεσα αναγνωρίσιμο ως μία μεταμοντέρνας ηλεκτροκίνητης Mustang.

Το μήκος των 4,71 m εξασφαλίζει κορυφαίους χώρους. Μεγάλο σε χωρητικότητα και ιδιαίτερα πρακτικό στο σχήμα του είναι και το πορτ-μπαγκάζ, που φθάνει στα 402 lt, ενώ υπάρχουν διαθέσιμα άλλα 81 lt στον χώρο που έχει δημιουργηθεί εμπρός λόγω της απουσίας του συμβατικού κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr