newsauto.gr: Νο.1 αυτοκινητικό site σε οργανικές αναζητήσεις της Google
09.11.2021
08:48
Ένα μεγαλο κομμάτι της επιτυχίας οφείλεται στην επένδυση στις οργανικές αναζητήσεις στην Google, και από μια πολύ επιτυχημένη στρατηγική SEO που εφάρμοσε η Cloudevo.
ΚΑΙ το 2021, το newsauto.gr παρέμεινε το Νο.1 αυτοκινητικό site στις προτιμήσεις του κοινού με διαφορά από τον δεύτερο.
Από τις αρχές του 2020 μέχρι και σήμερα το newsauto.gr κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη θέση και στα οργανικά αποτελέσματα καταγράφοντας πάνω από 300.000 χρήστες ημερησίως.
Ένα μεγαλο κομμάτι της επιτυχίας οφείλεται στην επένδυση στις οργανικές αναζητήσεις στην Google, και από μια πολύ επιτυχημένη στρατηγική SEO που εφάρμοσε η Cloudevo.
Παρακολουθώντας συνεχώς την επικαιρότητα και τα πιο σημαντικά θέματα, η Cloudevo κατάφερε επιτυχώς να αναλύσει τις αναζητησεις του κοινού, το οποίο θέλει να ενημερώνεται έγκυρα, έγκαιρα και εύκολα για όλα τα αυτοκινητικά νέα. Η ομάδα του newsauto.gr σε συνεργασία με την Cloudevo προσάρμοσαν με τον κατάλληλο τρόπο την στρατηγική περιεχομένου και την χρήση των σχετικών keywords.
Ο στόχος ήταν ένας εξ’ αρχής και παραμένει ίδιος μέχρι και σήμερα. Το newsauto.gr να είναι το πρώτο ενημερωτικό site και να βρίσκεται στη νο.1 θεση ΚΑΙ στις οργανικές αναζητήσεις.
Αρχικά εντοπίσαμε και αναλύσαμε τις λέξεις κλειδιά για τις οποίες το newsauto.gr εμφανιζόταν σε κάποια από τις σελίδες της Google. Έπειτα εντοπίσαμε αυτές για τις οποίες εμφανιζόταν στην δεύτερη σελίδα των αναζητήσεων της Google. Κατόπιν οργανώσαμε μια στρατηγική παραγωγής περιεχομένου βασισμένο σε αυτές τις λέξεις κλειδιά καθώς επίσης και στα λεγόμενα long tail keywords. Φροντίσαμε τόσο ο τίτλος όσο και ο πρόλογος να περιέχει τις λέξεις κλειδιά που θέλαμε – ή παράγωγα αυτών- και δώσαμε ιδιαίτερη προσοχή στην εσωτερική διασύνδεση με τα ανάλογα άρθρα και ετικέτες (tags).
Από όλες τις λέξεις κλειδιά κρατήσαμε αυτές που είχαν την μεγαλύτερη δυναμική και αυτές οι οποίες μελλοντικά θα είχαν σημαντικό όγκο αναζητήσεων με σκοπό να χτίσουμε περιεχόμενο το οποίο θα αποδεικνυόταν σημαντικό στο μέλλον.
Βέβαια πρέπει να σημειώσουμε ότι οι παραπάνω ενέργειες δεν έγιναν σε βάρος των λέξεων κλειδιά στις οποίες το newsauto.gr ήταν στις πρώτες θέσεις.
Από τις αρχές του 2020 μέχρι και σήμερα το newsauto.gr κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη θέση και στα οργανικά αποτελέσματα καταγράφοντας πάνω από 300.000 χρήστες ημερησίως.
Ένα μεγαλο κομμάτι της επιτυχίας οφείλεται στην επένδυση στις οργανικές αναζητήσεις στην Google, και από μια πολύ επιτυχημένη στρατηγική SEO που εφάρμοσε η Cloudevo.
Παρακολουθώντας συνεχώς την επικαιρότητα και τα πιο σημαντικά θέματα, η Cloudevo κατάφερε επιτυχώς να αναλύσει τις αναζητησεις του κοινού, το οποίο θέλει να ενημερώνεται έγκυρα, έγκαιρα και εύκολα για όλα τα αυτοκινητικά νέα. Η ομάδα του newsauto.gr σε συνεργασία με την Cloudevo προσάρμοσαν με τον κατάλληλο τρόπο την στρατηγική περιεχομένου και την χρήση των σχετικών keywords.
Ο στόχος ήταν ένας εξ’ αρχής και παραμένει ίδιος μέχρι και σήμερα. Το newsauto.gr να είναι το πρώτο ενημερωτικό site και να βρίσκεται στη νο.1 θεση ΚΑΙ στις οργανικές αναζητήσεις.
Αρχικά εντοπίσαμε και αναλύσαμε τις λέξεις κλειδιά για τις οποίες το newsauto.gr εμφανιζόταν σε κάποια από τις σελίδες της Google. Έπειτα εντοπίσαμε αυτές για τις οποίες εμφανιζόταν στην δεύτερη σελίδα των αναζητήσεων της Google. Κατόπιν οργανώσαμε μια στρατηγική παραγωγής περιεχομένου βασισμένο σε αυτές τις λέξεις κλειδιά καθώς επίσης και στα λεγόμενα long tail keywords. Φροντίσαμε τόσο ο τίτλος όσο και ο πρόλογος να περιέχει τις λέξεις κλειδιά που θέλαμε – ή παράγωγα αυτών- και δώσαμε ιδιαίτερη προσοχή στην εσωτερική διασύνδεση με τα ανάλογα άρθρα και ετικέτες (tags).
Από όλες τις λέξεις κλειδιά κρατήσαμε αυτές που είχαν την μεγαλύτερη δυναμική και αυτές οι οποίες μελλοντικά θα είχαν σημαντικό όγκο αναζητήσεων με σκοπό να χτίσουμε περιεχόμενο το οποίο θα αποδεικνυόταν σημαντικό στο μέλλον.
Βέβαια πρέπει να σημειώσουμε ότι οι παραπάνω ενέργειες δεν έγιναν σε βάρος των λέξεων κλειδιά στις οποίες το newsauto.gr ήταν στις πρώτες θέσεις.
Παράλληλα, αναλύσαμε τις λέξεις κλειδιά για τις οποίες ο ανταγωνισμός εμφανιζόταν στις δύο πρώτες σελίδες των αναζητήσεων ενω το newsauto.gr δεν εμφανιζόταν πουθενά. Έπειτα αφού λάβαμε υπόψη μας διάφορους παράγοντες και στοιχεία όπως τον αριθμό των backlinks των links των ανταγωνιστών, τον όγκο των αναζητήσεων και τον αριθμό των κλικ συνεχίσαμε στην παραγωγή σχετικού περιεχομένου. Για το περιεχόμενο αυτό εστιάσαμε σε longtail keywords με απώτερο στόχο να βρεθούμε πρώτοι για την γενικότερη λέξη κλειδί.
Ακόμα αναλύσαμε τις πιο δυνατές σελίδες στα site του ανταγωνισμού τόσο με βάση το traffic αλλά και με βάση τα referring domains των σελίδων. Σκοπός μας ήταν να αλιεύσουμε στοιχεία για τις δυνατές σελίδες του ανταγωνισμού, να τις συγκρίνουμε με τις δικές μας και να δημιουργήσουμε επιλέον ή νέο πρωτογεννές περιεχόμενο που θεματολογικά να καλύπτει και τις δυνατές σελίδες του ανταγωνισμού.
Ο κυριότερος παράγοντας για την επιτυχία της SEO στρατηγικής είναι η συνέπεια. Η παραγωγή ειδικά στοχευμένου περιεχομένου στις λέξεις κλειδιά που είχαμε επιλέξει πραγματοποιήθηκε με συνέπεια χωρίς παρέκκλιση από το πλάνο σε καθημερινή βάση. Επιπλέον, η συνέπεια είναι αυτή που θα μας βοηθήσει να αξιολογήσουμε πιο γρήγορα τα αποτελέσματα της στρατηγικής μας. Συνεπώς μπορούμε πιο γρήγορα κατά την εφαρμογή της στρατηγικής μας να εντοπίσουμε ο,τιδήποτε δεν είχε το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Επιπροσθέτως, αναζητήσαμε συνεργασίες με άλλα site για ανταλλαγή περιεχομένου με στόχο την απόκτηση backlinks προκειμένου να ενισχύσουμε τη θέση μας.
Εξίσου σημαντική ήταν η έρευνα και ο εντοπισμός χαμένων backlinks με στόχο την επανενεργοποίηση τους από τα εκάστοτε site. Το ίδιο ισχύει και για τον εντοπισμό αναφορών από τρίτα site σε άρθρα του newsauto.gr τα οποία ναι μεν ανέφεραν την πηγή αλλά δεν είχαν ενεργό link. Αφού συγκεντρώσαμε τα εν λόγω στοιχεία, επικοινωνήσαμε με τις ιστοσελίδες ή τους συντάκτες των άρθρων και τους παροτρύναμε να βάλουν ενεργό link κερδίζοντας έτσι μερικά backlinks παραπάνω. Προτεραιότητα δόθηκε σε γνωστές ιστοσελίδες του εξωτερικού και έπειτα σε εγχώριες ιστοσελίδες.
Επιπλέον επιδοθήκαμε στην έρευνα και ανιχνευση κακόβουλων ή άχρηστων για εμάς backlinks με στόχο να κόψουμε κάθε σύνδεση που μπορεί να έκανε η Google με αυτά τα site. Μες αυτό τον τρόπο θέλουμε να ενισχύσουμε την ποιότητα των backlinks που λαμβάνουμε και να μειώσουμε την συνδεσιμότητα με κακής ποιότητας site.
Τέλος, θα πρέπει να τονίσουμε ότι πολλές από τις παραπάνω ενέργειες δεν θα είχαν το μέγιστο αποτέλεσμα αν δεν είχαμε δώσει ιδιαίτερο βάρος στο τεχνικό μέρος (Technical SEO) που επηρεάζει μια τέτοια στρατηγική. Συνεπώς έχουμε φροντίσει η ταχύτητα φόρτωσης του newsauto.gr σε σταθερές και κινητές συσκευές να είναι πολύ γρήγορη, και έχουμε συμπεριλάβει τα κατάλληλα structured data τα οποία και ανανεώσαμε. Ακόμα να σημειώσουμε ότι υλοποιήσαμε και όλες εκείνες τις τεχνικές αλλαγές προκειμένου το newsauto.gr να περνάει όλους τους ελέγχους της Google αναφορικά με το Page Experience Update.
Η Cloudevo βοήθησε το newsauto.gr να αυξήσει την οργανική του επισκεψιμότητα τόσο μέσω των οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης όσο και μέσα από τα Google News και το Google Discover επιτυγχάνοντας να διευρύνει περισσότερο την απόσταση από τον δεύτερο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr