Μόλις ένα χρόνο μετά το εμπορικό του λανσάρισμα
το ID.3 έχει συγκεντρώσει 150.000 παραγγελίες στην Ευρωπαϊκή αγορά. Ωστόσο ακόμα πιο σημαντικό από αυτό τον αριθμό είναι το γεγονός πως ένας στους δύο πελάτες που επιλέγουν το ID.3 είναι
εντελώς νέοι πελάτες για την VW.
Προκειμένου να γίνει πιο κατανοητό, κατά μέσο όρο, η αναλογία εντελώς νέων πελατών της Volkswagen που για πρώτη φορά επιλέγουν τη μάρκα για άλλα μοντέλα, είναι περίπου 36%. Το πρώτο εξάμηνο του 2021,
η έντονη ζήτηση σε πανευρωπαϊκό επίπεδο τόσο για το ID.3 όσο και άλλα μοντέλα της γκάμας ID., έκαναν τη Volkswagen τον ηγέτη στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη. Για παράδειγμα τον Αύγουστο,
το ID.3 ήταν το best-seller ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε πολλές σημαντικές αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Γερμανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ιρλανδίας, της Αυστρίας και της Ελβετίας.
Συνολικά, τον ίδιο μήνα
το ID.3 ήταν στην κορυφή των πωλήσεων στη Δυτική Ευρώπη. Προκειμένου να καλυφθεί η μεγάλη ζήτηση, οι γραμμές παραγωγής στη Δρέσδη και το Zwickau δουλεύουν σε πλήρεις ρυθμούς, μάλιστα στο Zwickau απασχολούνται τρεις βάρδιες και στις δύο γραμμές παραγωγής, με την ημερήσια παραγωγή να ανέρχεται σε 1.200 ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Δεδομένου του γεγονότος ότι
η παραγωγή ID.3 στη Δρέσδη και το Zwickau είναι επίσης ουδέτερη ως προς τον άνθρακα, η Volkswagen έχει φτάσει πιο κοντά στην επίτευξη του στόχου για καθαρή κινητικότητα,
ουδέτερη περιβαλλοντικά ως προς τον άνθρακα.
Πρόκειται αναμφισβήτητα για μία ακόμα απόδειξη ότι η γκάμα ID. συμβάλλει σημαντικά στην επιτυχία
της στρατηγικής Way to Zero της Volkswagen.