Σενάρια για συνεργασία Ford με VW με φόντο το επόμενο Focus
24.11.2021
17:00
Η νέα γενιά του δημοφιλούς Ford Focus θα είναι κατά πάσα πιθανότητα αμιγώς ηλεκτρική και το τελευταίο διάστημα πληθαίνουν οι φήμες που αναφέρουν πως θα βασίζεται σε πλατφόρμα του ομίλου VW.
Η Ford είναι μεταξύ των εταιριών που έχουν δηλώσει την εμπιστοσύνη τους στο εξηλεκτρισμό ανακοινώνοντας πως μέχρι το 2030 όλη η γκάμα νέων επιβατικών μοντέλων της θα είναι ηλεκτρική.
Μέρος αυτής της γκάμας θα είναι και η επόμενη γενιά του Focus στην οποία πιθανότατα θα υπάρξει πλήρης στροφή από τους θερμικούς κινητήρες σε ηλεκτροκινητήρες. Δεν θα είναι το πρώτο ραντεβού του Focus με τον ηλεκτρισμό καθώς το προηγούμενο Focus είχε για κάποιο διάστημα μια ηλεκτρική έκδοση 143 ίππων με μπαταρία 33,5 kWh και αυτονομία 225 χλμ. η οποία όμως εν μέσω μιας ιδιαίτερα πρώιμης ακόμα περιόδου για την ηλεκτροκίνηση δεν είχε εμπορική επιτυχία και εγκαταλείφτηκε.
Με την ηλεκτροκίνηση όμως να αποτελεί ξεκάθαρα το μέλλον της αυτοκίνησης το επόμενο Focus θα μπει και πάλι στην πρίζα σύμφωνα και με δηλώσεις του επικεφαλής σχεδίασης της εταιρείας, Murat Gueler σε πρόσφατη συνέντευξή του στο βρετανικό Autocar.
Ωστόσο για την στροφή του Focus στην ηλεκτροκίνηση η Ford δεν θα βασιστεί εξολοκλήρου στις δικές της δυνάμεις, αλλά θα λάβει τη συνδρομή του VW Group, αξιοποιώντας την πλατφόρμα MEB.
Άλλωστε, δεν είναι μυστικό πως η Ford θα είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία εκτός του ομίλου VW που θα δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στην αρθρωτή αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα χρησιμοποιώντας την για την εξέλιξη ενός ηλεκτρικού crossover. Η συνέχεια θα δοθεί με ένα δεύτερο μοντέλο που θα βασιστεί στην MEB και το οποίο φαίνεται πως θα είναι το ηλεκτροκίνητο Focus.
Επομένως, μόνο έκπληξη δεν θα προκαλούσε αν το μοντέλο αποτελούσε το… αδερφάκι του VW ID.3, ενσωματώνοντας έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων και μια μπαταρία που θα εξασφάλιζε έως και 550 χλμ. αυτονομίας.
Μέρος αυτής της γκάμας θα είναι και η επόμενη γενιά του Focus στην οποία πιθανότατα θα υπάρξει πλήρης στροφή από τους θερμικούς κινητήρες σε ηλεκτροκινητήρες. Δεν θα είναι το πρώτο ραντεβού του Focus με τον ηλεκτρισμό καθώς το προηγούμενο Focus είχε για κάποιο διάστημα μια ηλεκτρική έκδοση 143 ίππων με μπαταρία 33,5 kWh και αυτονομία 225 χλμ. η οποία όμως εν μέσω μιας ιδιαίτερα πρώιμης ακόμα περιόδου για την ηλεκτροκίνηση δεν είχε εμπορική επιτυχία και εγκαταλείφτηκε.
Με την ηλεκτροκίνηση όμως να αποτελεί ξεκάθαρα το μέλλον της αυτοκίνησης το επόμενο Focus θα μπει και πάλι στην πρίζα σύμφωνα και με δηλώσεις του επικεφαλής σχεδίασης της εταιρείας, Murat Gueler σε πρόσφατη συνέντευξή του στο βρετανικό Autocar.
Ωστόσο για την στροφή του Focus στην ηλεκτροκίνηση η Ford δεν θα βασιστεί εξολοκλήρου στις δικές της δυνάμεις, αλλά θα λάβει τη συνδρομή του VW Group, αξιοποιώντας την πλατφόρμα MEB.
Άλλωστε, δεν είναι μυστικό πως η Ford θα είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία εκτός του ομίλου VW που θα δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στην αρθρωτή αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα χρησιμοποιώντας την για την εξέλιξη ενός ηλεκτρικού crossover. Η συνέχεια θα δοθεί με ένα δεύτερο μοντέλο που θα βασιστεί στην MEB και το οποίο φαίνεται πως θα είναι το ηλεκτροκίνητο Focus.
Επομένως, μόνο έκπληξη δεν θα προκαλούσε αν το μοντέλο αποτελούσε το… αδερφάκι του VW ID.3, ενσωματώνοντας έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων και μια μπαταρία που θα εξασφάλιζε έως και 550 χλμ. αυτονομίας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr