Τα μελλοντικά σχέδια της Renault

Τα πλάνα της ανακοίνωσε η Renault, με στόχο την εξοικονόμηση κεφαλαίων για το λανσάρισμα των κορυφαίων μοντέλων της.

Η Renault μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύει να μειώσει τα πάγια έξοδα κατά 2 δισ. ευρώ, και με ορίζοντα το 2025 αυτό το ποσό να αυξηθεί στα 3 δισ.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, Luca de Meo, μίλησε στο ειδησεογραφικό Μέσο Autobilwhoche, αναφέροντας πως άμεση προτεραιότητα της εταιρείας είναι η ανάκαμψη από τη «χασούρα» τον 8 δισ. ευρώ που προκάλεσε η πανδημία του κορωνοϊού το πρώτο μισό του 2020.


«Πρόκειται για (σ.σ. απώλειες) 35-40 εκ. ευρώ την ημέρα»,
 ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι «πρέπει να επαναφέρουμε τη Renault σε μια καλύτερη κατάσταση, έτσι ώστε να μπορούμε να επενδύσουμε στο μέλλον».



Η συνολική παραγωγή θα μειωθεί κατά 500.000 αυτοκίνητα,  αριθμός διπλάσιος από τις προγενέστερες προβλέψεις. Καταλυτικό ρόλο στην αναθεώρηση των προβλέψεών της προς τα κάτω, συνετέλεσε η κρίση με την έλλειψη ημιαγωγών που έχει αποδιοργανώσει τις εφοδιαστικές αλυσίδες, μη επιτρέποντας στις εταιρείες να ολοκληρώσουν τις παραγγελίες τους.

Η νέα μονάδα της Renault, Mobilize, που αφορά υπηρεσίες κινητικότητας, αναμένεται να παράγει το 20% του κύκλου εργασιών της, με ορίζοντα το 2030.

Τέλος, ο ισχυρός άνδρας τόνισε πως έχουν πάρει έγκριση για παραγωγή 12 projects. 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr