Πώς να ενυδατωθούμε και παράλληλα να ζήσουμε μια συναρπαστική γευστική εμπειρία στα πρότυπα του υγιεινού τρόπου ζωής – Τα καλύτερα blends με φρούτα, βότανα και εσπεριδοειδή.
Κάπως έτσι θα είναι το νέο Volvo XC90
Κάπως έτσι θα είναι το νέο Volvo XC90
Με το φουτουριστικό πρωτότυπο Concept Recharge η Volvo δίνει μια πρώτη γεύση της φιλοσοφίας πίσω από την επόμενη γενιά του XC90 αλλά και τα υπόλοιπα μελλοντικά σουηδικά μοντέλα
UPD:
Το μεγάλο πρωτότυπο SUV Concept Recharge, με την φουτουριστική εμφάνιση, την προηγμένη τεχνολογικά πλατφόρμα αλλά και την αμιγώς ηλεκτρική φιλοσοφία αποτελεί μια σαφή ένδειξη για την μορφή του διαδόχου του XC90.
Το νέο μοντέλο θα που θα διαδεχθεί το κορυφαίο SUV της Volvo θα υιοθετήσει μια τελείως διαφορετική ονομασία, αποκλίνοντας από την υφιστάμενη πρακτική ονοματοδοσίας που παντρεύει τα γράμματα με τους αριθμούς.
Από τις αρχικές πληροφορίες γνωρίζουμε πως το νέο μοντέλο θα βασίζεται στη ευέλικτη πλατφόρμα SPA2 της Volvo, η οποία θα είναι συμβατή και με ηλεκτροκινητήρες ενώ θα είναι έτοιμη για υποστήριξη τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης, χωρίς να απαιτείται η επιτήρηση του οδηγού.
Το Concept Recharge προσφέρει και μια ένδειξη του σχεδιαστικού ύφους που φαίνεται πως θα είναι αρκετά τολμηρό τόσο σε ότι αφορά την εξωτερική σχεδίαση όσο και τη διαμόρφωση του εσωτερικού που θα έχει μίνιμαλ προσανατολισμό και κυρίαρχο στοιχείο τη χρήση φιλικών προς το περιβάλλον υλικών, αλλά και μεγάλη έμφαση στην ευρυχωρία.
Η πλατφόρμα SPA2 θα επιτρέψει στην ηλεκτρική εκδοχή του μοντέλου να έχει ένα επίπεδο πάτωμα, αλλά και κοντούς προβόλους. Μην ξεχνάμε, ότι στο μπροστινό μέρος δεν θα υπάρχει κάποιος κινητήρας εσωτερικής καύσης, κάτι που θα επιτρέψει την επέκταση της καμπίνας προς τα εμπρός, προς όφελος της άνεσης των επιβατών και της πρακτικότητας, συμπεριλαμβανομένου ενός μεγάλου αποθηκευτικού χώρου ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα. Παράλληλα, θα υπάρχει και τρίτη σειρά καθισμάτων για την ικανοποίηση των μεταφορικών αναγκών μιας μεγάλης οικογένειας.
Η Volvo τηρεί σιγή ισχύος σχετικά με τους κινητήρες τόσο της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης όσο και των συμβατικών εκδόσεων. Κρίνοντας όμως από την επιθυμία της να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, θεωρείται βέβαιο πως οι βενζινοκίνητες εκδόσεις θα ενσωματώνουν μια μορφή εξηλεκτρισμού –είτε ήπια υβριδικό σύστημα είτε plug-in hybrid. Πάντως η τετρακίνηση φαίνεται ότι θα είναι στάνταρ, την ίδια ώρα που οι ηλεκτρικές εκδόσεις θα προσφέρονται σε διάφορες εκδόσεις μπαταριών, μέγιστης αυτονομίας 500 χλμ.
Σημειώνεται ότι στην πλατφόρμα SPA2 θα δώσει ψήφο εμπιστοσύνης και η premium θυγατρική της Volvo, Polestar. Η τελευταία ετοιμάζει το ένα SUV στις διαστάσεις του νέου XC90, με το λανσάρισμά του να είναι προγραμματισμένο για το 2023. Το Polestar 3 θα πωλείται αποκλειστικά ως ηλεκτρικό, με τις κορυφαίες εκδόσεις να διακρίνονται για τις ισχυρές τους επιδόσεις, πετώντας το γάντι στα Audi E-tron και Porsche Macan EV.
Το νέο μοντέλο θα που θα διαδεχθεί το κορυφαίο SUV της Volvo θα υιοθετήσει μια τελείως διαφορετική ονομασία, αποκλίνοντας από την υφιστάμενη πρακτική ονοματοδοσίας που παντρεύει τα γράμματα με τους αριθμούς.
Από τις αρχικές πληροφορίες γνωρίζουμε πως το νέο μοντέλο θα βασίζεται στη ευέλικτη πλατφόρμα SPA2 της Volvo, η οποία θα είναι συμβατή και με ηλεκτροκινητήρες ενώ θα είναι έτοιμη για υποστήριξη τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης, χωρίς να απαιτείται η επιτήρηση του οδηγού.
Το Concept Recharge προσφέρει και μια ένδειξη του σχεδιαστικού ύφους που φαίνεται πως θα είναι αρκετά τολμηρό τόσο σε ότι αφορά την εξωτερική σχεδίαση όσο και τη διαμόρφωση του εσωτερικού που θα έχει μίνιμαλ προσανατολισμό και κυρίαρχο στοιχείο τη χρήση φιλικών προς το περιβάλλον υλικών, αλλά και μεγάλη έμφαση στην ευρυχωρία.
Η πλατφόρμα SPA2 θα επιτρέψει στην ηλεκτρική εκδοχή του μοντέλου να έχει ένα επίπεδο πάτωμα, αλλά και κοντούς προβόλους. Μην ξεχνάμε, ότι στο μπροστινό μέρος δεν θα υπάρχει κάποιος κινητήρας εσωτερικής καύσης, κάτι που θα επιτρέψει την επέκταση της καμπίνας προς τα εμπρός, προς όφελος της άνεσης των επιβατών και της πρακτικότητας, συμπεριλαμβανομένου ενός μεγάλου αποθηκευτικού χώρου ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα. Παράλληλα, θα υπάρχει και τρίτη σειρά καθισμάτων για την ικανοποίηση των μεταφορικών αναγκών μιας μεγάλης οικογένειας.
Η Volvo τηρεί σιγή ισχύος σχετικά με τους κινητήρες τόσο της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης όσο και των συμβατικών εκδόσεων. Κρίνοντας όμως από την επιθυμία της να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, θεωρείται βέβαιο πως οι βενζινοκίνητες εκδόσεις θα ενσωματώνουν μια μορφή εξηλεκτρισμού –είτε ήπια υβριδικό σύστημα είτε plug-in hybrid. Πάντως η τετρακίνηση φαίνεται ότι θα είναι στάνταρ, την ίδια ώρα που οι ηλεκτρικές εκδόσεις θα προσφέρονται σε διάφορες εκδόσεις μπαταριών, μέγιστης αυτονομίας 500 χλμ.
Σημειώνεται ότι στην πλατφόρμα SPA2 θα δώσει ψήφο εμπιστοσύνης και η premium θυγατρική της Volvo, Polestar. Η τελευταία ετοιμάζει το ένα SUV στις διαστάσεις του νέου XC90, με το λανσάρισμά του να είναι προγραμματισμένο για το 2023. Το Polestar 3 θα πωλείται αποκλειστικά ως ηλεκτρικό, με τις κορυφαίες εκδόσεις να διακρίνονται για τις ισχυρές τους επιδόσεις, πετώντας το γάντι στα Audi E-tron και Porsche Macan EV.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα