Ακόμα ένας σπουδαίος πάροχος παιχνιδιών έρχεται στην Sportingbet, για να μας χαρίσει κι άλλες ευκαιρίες διασκέδασης!
Το Opel Astra αποκτά έκδοση Tourer
Το Opel Astra αποκτά έκδοση Tourer
Η γκάμα του νέου Opel Astra διευρύνεται με την προσθήκη της πιο πρακτικής έκδοσης Sports Tourer με αμάξωμα station wagon.
UPD:
Λίγο μετά την πρεμιέρα της νέας γενιάς του Opel Astra η γερμανική εταιρία εμπλουτίζει τις διαθέσιμες επιλογές με τη νέα έκδοση Sport Tourer που εστιάζει στην πρακτικότητα των γενναιόδωρων χώρων.
Η προσθήκη της συγκεκριμένης έκδοσης είναι κάτι απόλυτα λογικό από τη στιγμή που ο συγκεκριμένος τύπος αμαξώματος εξακολουθεί να είναι αρκετά δημοφιλής στην Ευρώπη και ειδικά την Κεντρική.
Σχεδιαστικά το Astra Sports Tourer είναι πανομοιότυπο με το hatchback μέχρι και τη μεσαία κολώνα. Το επιμηκυμένο πίσω μέρος έχει μια ιδιαίτερα κομψή διαμόρφωση που χαρίζει εν τέλει μια όμορφη σιλουέτα με ενδιαφέρον στοιχείο τη χρωματική διαφοροποίηση της οροφής.
Το μήκος του αμαξώματος έχει αυξηθεί κατά 27,0 cm (συνολικά φθάνει τα 4,64 m) ενώ το μεταξόνιο είναι κατά περίπου 5,0 cm μεγαλύτερο. Το αποτέλεσμα είναι στις εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών να κυμαίνεται από τα 608 έως και τα 1.634 λίτρα ενώ υπάρχει και ένα ρυθμιζόμενο δάπεδο, που μάλιστα μπορεί να τοποθετηθεί και υπό κλίση.
Η plug-in υβριδική έκδοση δεν προσφέρει αυτή τη δυνατότητα, καθώς το κάτω μέρος του πορτμπαγκάζ φιλοξενεί τη μπαταρία ιόντων λιθίου ενώ η συνολική χωρητικότητα κυμαίνεται από 548 έως και 1.574 λίτρα.
Το εσωτερικό του Sports Tourer δεν διαφοροποιείται σε τίποτα από αυτό του Astra hatchback και προσδιορίζεται από την ενιαία οπτικά, μεγάλη και κυρτή οθόνη που είδαμε για πρώτη φορά στοMokka. Η γκάμα θα περιλαμβάνει τον τρικύλινδρο βενζίνης των 1.200 κυβικών με 110 και 130 ίππους, καθώς και τον τετρακύλινδρο diesel των 1,5 λίτρων και των επίσης 130 ίππων. Αρχικά θα είναι διαθέσιμη η plug-in υβριδική έκδοση των 180 ίππων και θα ακολουθήσει αυτή των 225 ίππων.
Η προσθήκη της συγκεκριμένης έκδοσης είναι κάτι απόλυτα λογικό από τη στιγμή που ο συγκεκριμένος τύπος αμαξώματος εξακολουθεί να είναι αρκετά δημοφιλής στην Ευρώπη και ειδικά την Κεντρική.
Σχεδιαστικά το Astra Sports Tourer είναι πανομοιότυπο με το hatchback μέχρι και τη μεσαία κολώνα. Το επιμηκυμένο πίσω μέρος έχει μια ιδιαίτερα κομψή διαμόρφωση που χαρίζει εν τέλει μια όμορφη σιλουέτα με ενδιαφέρον στοιχείο τη χρωματική διαφοροποίηση της οροφής.
Το μήκος του αμαξώματος έχει αυξηθεί κατά 27,0 cm (συνολικά φθάνει τα 4,64 m) ενώ το μεταξόνιο είναι κατά περίπου 5,0 cm μεγαλύτερο. Το αποτέλεσμα είναι στις εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών να κυμαίνεται από τα 608 έως και τα 1.634 λίτρα ενώ υπάρχει και ένα ρυθμιζόμενο δάπεδο, που μάλιστα μπορεί να τοποθετηθεί και υπό κλίση.
Η plug-in υβριδική έκδοση δεν προσφέρει αυτή τη δυνατότητα, καθώς το κάτω μέρος του πορτμπαγκάζ φιλοξενεί τη μπαταρία ιόντων λιθίου ενώ η συνολική χωρητικότητα κυμαίνεται από 548 έως και 1.574 λίτρα.
Το εσωτερικό του Sports Tourer δεν διαφοροποιείται σε τίποτα από αυτό του Astra hatchback και προσδιορίζεται από την ενιαία οπτικά, μεγάλη και κυρτή οθόνη που είδαμε για πρώτη φορά στοMokka. Η γκάμα θα περιλαμβάνει τον τρικύλινδρο βενζίνης των 1.200 κυβικών με 110 και 130 ίππους, καθώς και τον τετρακύλινδρο diesel των 1,5 λίτρων και των επίσης 130 ίππων. Αρχικά θα είναι διαθέσιμη η plug-in υβριδική έκδοση των 180 ίππων και θα ακολουθήσει αυτή των 225 ίππων.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα