Μόνο ηλεκτρική γκάμα θα έχει η Peugeot από το 2030
09.12.2021
17:00
Αποκλειστικά ηλεκτρική θα είναι η διαθέσιμη γκάμα της Peugeot στην Ευρωπαϊκή αγορά μετά το 2030.
Πρωταγωνιστικό ρόλο στην πορεία του ομίλου Stellantis προς τον εξηλεκτρισμό θα παίξει η Peugeot σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις της Διευθύνουσας Συμβούλου της γαλλικής εταιρείας, Linda Jackson.
Όπως διευκρίνισε σε συνέντευξή της στο Automotive News, ο πλήρης εξηλεκτρισμός της γκάμας θα αφορά αποκλειστικά την Ευρώπη, μιας και στις υπόλοιπες αγορές του κόσμου θα συνεχίσουν να προσφέρονται και αυτοκίνητα ντίζελ ή βενζίνης. Έτσι η εξέλιξη των νέων πλατφορμών STLA Small, Medium, Large γίνεται με το σκεπτικό πως από το 2030 όλα τα μοντέλα της Peugeot στην Ευρώπη θα είναι ηλεκτρικά. Ωστόσο υπάρχει η πρόβλεψη για υποστήριξη και της συμβατικής τεχνολογίας καθώς σε πολλές παγκόσμιες αγορές θα εξακολουθήσουν να πωλούνται εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες.
Η επιμήκυνση της διάρκειας ζωής των θερμικών μοτέρ στις εκτός Ευρώπης αγορές, έγκειται στις ιδιάζουσες συνθήκες που ενδέχεται επικρατούν σε αυτές (π.χ. υποανάπτυκτο δίκτυο φορτιστών).
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, το στρατηγικό πλάνο της Peugeot περιλαμβάνει μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του 308 για το 2023. Παράλληλα, το νέας γενιάς 3008 θα προσφέρεται και σε έκδοση μηδενικών ρύπων, η οποία θα κατασκευάζεται στη Γαλλία.
Αυτή τη στιγμή, η ηλεκτρικά γκάμα της εταιρείας απαρτίζεται από τα e-2008 και e-208, τα οποία γνωρίζουν μεγάλη ζήτηση σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Εξαίρεση δεν αποτελεί ούτε η ελληνική αγορά, όπου τα ηλεκτρικά της μάρκας έχουν ριζώσει στα υψηλότερα στρώματα των ταξινομήσεων.
Όπως διευκρίνισε σε συνέντευξή της στο Automotive News, ο πλήρης εξηλεκτρισμός της γκάμας θα αφορά αποκλειστικά την Ευρώπη, μιας και στις υπόλοιπες αγορές του κόσμου θα συνεχίσουν να προσφέρονται και αυτοκίνητα ντίζελ ή βενζίνης. Έτσι η εξέλιξη των νέων πλατφορμών STLA Small, Medium, Large γίνεται με το σκεπτικό πως από το 2030 όλα τα μοντέλα της Peugeot στην Ευρώπη θα είναι ηλεκτρικά. Ωστόσο υπάρχει η πρόβλεψη για υποστήριξη και της συμβατικής τεχνολογίας καθώς σε πολλές παγκόσμιες αγορές θα εξακολουθήσουν να πωλούνται εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες.
Η επιμήκυνση της διάρκειας ζωής των θερμικών μοτέρ στις εκτός Ευρώπης αγορές, έγκειται στις ιδιάζουσες συνθήκες που ενδέχεται επικρατούν σε αυτές (π.χ. υποανάπτυκτο δίκτυο φορτιστών).
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, το στρατηγικό πλάνο της Peugeot περιλαμβάνει μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του 308 για το 2023. Παράλληλα, το νέας γενιάς 3008 θα προσφέρεται και σε έκδοση μηδενικών ρύπων, η οποία θα κατασκευάζεται στη Γαλλία.
Αυτή τη στιγμή, η ηλεκτρικά γκάμα της εταιρείας απαρτίζεται από τα e-2008 και e-208, τα οποία γνωρίζουν μεγάλη ζήτηση σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Εξαίρεση δεν αποτελεί ούτε η ελληνική αγορά, όπου τα ηλεκτρικά της μάρκας έχουν ριζώσει στα υψηλότερα στρώματα των ταξινομήσεων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr