Πώς να ενυδατωθούμε και παράλληλα να ζήσουμε μια συναρπαστική γευστική εμπειρία στα πρότυπα του υγιεινού τρόπου ζωής – Τα καλύτερα blends με φρούτα, βότανα και εσπεριδοειδή.
Το Mazda MX-5 αποχαιρετά τον σχεδιαστή του
Το Mazda MX-5 αποχαιρετά τον σχεδιαστή του
Σε ηλικία 75 ετών πέθανε ο ιάπωνας σχεδιαστής Shunji Tanaka, που έχει αφήσει την σφραγίδα του στην ιστορία της αυτοκίνησης ως ο δημιουργός του αυθεντικού Mazda MX-5.
UPD:
Η είδηση για το θάνατο του Shunji Tanaka έγινε γνωστή μέσω της σελίδας του club ιδιοκτητών Mazda Miata στο οποίο ο ιάπωνας σχεδιαστής ήταν ενεργό μέλος. Ο Tanaka-san θα μείνει για πάντα στην ιστορία ως ο άνθρωπος που δημιούργησε το πρώτο Mazda MX-5 ή Miata, όπως λανσαρίστηκε σε πολλές αγορές.
Το πρώτο Mazda Miata είχε πολλούς πατέρες. Τον δημοσιογράφο Bob Hall, ο οποίος αρχικά πρότεινε την ιδέα στο αφεντικό της Mazda, Kenichi Yamamoto. Τους Tom Matano και ο Mark Jordan, οι οποίοι σχεδίασαν τα πρώτα concept στο στούντιο της Mazda στην Καλιφόρνια και φυσικά τον αρχιμηχανικό Toshihiko Hirai, που έστησε το αυτοκίνητο.
Όμως οι περισσότεροι θέλουν ως πατριάρχη της ιδέας MX-5 τον Shunji Tanaka, που μετέτρεψε την αρχική ιδέα στο αυτοκίνητο παραγωγής που γνωρίζουμε και αγαπάμε. Η αρχιτεκτονική του μοντέλου ακολουθεί τη φιλοσοφία: «Όταν το αυτοκίνητο και ο οδηγός βρίσκονται σε τέλεια αρμονία, τότε η οδήγηση δεν μπορεί παρά είναι απολαυστική».
Όπως είπαμε το σπόρο της δημιουργίας ενός μικρού roadster με το έμβλημα της Mazda έσπειραν οι άνθρωποι της εταιρείας από κοινού με τον δημοσιογράφο Ειδικού Τύπου Bob Hall, το 1979, ενώ πέντε χρόνια αργότερα έφτασε η ώρα της επιλογής ανάμεσα σε τρία διαφορετικά πρωτότυπα project. Τελικά, αυτό που μέχρι τότε ήταν πρωτότυπο παρουσιάστηκε το 1989 ως το ΜΧ-5 πρώτης γενιάς που έμεινε στην ιστορία για το χαρακτηριστικό του σχήμα και τους αναδιπλούμενους προβολείς του. Ο Shunji Tanaka, ανέλαβε ρόλο στο project του Mazda MX-5, ενώ εργαζόταν στο Mazda 929. Τότε ο Tanaka (που ήταν ήδη 15 χρόνια στην Mazda) είχε το καθήκον να βελτιώσει τα σχέδια που δημιουργήθηκαν από το στούντιο της Ιαπωνικής εταιρίας στην Καλιφόρνια, ώστε το Miata να περάσει στην παραγωγή.
Το πρώτο Mazda Miata είχε πολλούς πατέρες. Τον δημοσιογράφο Bob Hall, ο οποίος αρχικά πρότεινε την ιδέα στο αφεντικό της Mazda, Kenichi Yamamoto. Τους Tom Matano και ο Mark Jordan, οι οποίοι σχεδίασαν τα πρώτα concept στο στούντιο της Mazda στην Καλιφόρνια και φυσικά τον αρχιμηχανικό Toshihiko Hirai, που έστησε το αυτοκίνητο.
Όμως οι περισσότεροι θέλουν ως πατριάρχη της ιδέας MX-5 τον Shunji Tanaka, που μετέτρεψε την αρχική ιδέα στο αυτοκίνητο παραγωγής που γνωρίζουμε και αγαπάμε. Η αρχιτεκτονική του μοντέλου ακολουθεί τη φιλοσοφία: «Όταν το αυτοκίνητο και ο οδηγός βρίσκονται σε τέλεια αρμονία, τότε η οδήγηση δεν μπορεί παρά είναι απολαυστική».
Όπως είπαμε το σπόρο της δημιουργίας ενός μικρού roadster με το έμβλημα της Mazda έσπειραν οι άνθρωποι της εταιρείας από κοινού με τον δημοσιογράφο Ειδικού Τύπου Bob Hall, το 1979, ενώ πέντε χρόνια αργότερα έφτασε η ώρα της επιλογής ανάμεσα σε τρία διαφορετικά πρωτότυπα project. Τελικά, αυτό που μέχρι τότε ήταν πρωτότυπο παρουσιάστηκε το 1989 ως το ΜΧ-5 πρώτης γενιάς που έμεινε στην ιστορία για το χαρακτηριστικό του σχήμα και τους αναδιπλούμενους προβολείς του. Ο Shunji Tanaka, ανέλαβε ρόλο στο project του Mazda MX-5, ενώ εργαζόταν στο Mazda 929. Τότε ο Tanaka (που ήταν ήδη 15 χρόνια στην Mazda) είχε το καθήκον να βελτιώσει τα σχέδια που δημιουργήθηκαν από το στούντιο της Ιαπωνικής εταιρίας στην Καλιφόρνια, ώστε το Miata να περάσει στην παραγωγή.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα