Η bwin γι’ ακόμα μια χρονιά ανοίγει την αγκαλιά της σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη συνεχίζοντας έτσι να χαράζει τον δικό της δρόμο προς την κοινωνική συνεισφορά.
H Ferrari θα συνεχίσει τη σειρά Icona
H Ferrari θα συνεχίσει τη σειρά Icona
Έμφαση στο ξεχωριστό στυλ χωρίς βέβαια την παραμικρή έκπτωση στις επιδόσεις θα έχουν τα μοντέλα της σειράς Icona την οποία η Ferrari σκοπεύει να εμπλουτίσει με περισσότερες δημιουργίες
UPD:
Το τρίτο κατά σειρά μέλος μετά τις Monza SP1 και SP2 εγκαινίασε πριν από περίπου ένα μήνα τη σειρά Icona της Ferrari, καλωσορίζοντας την ελκυστική Daytona SP3.
Πρόκειται για ένα μοντέλο των 2 εκ. ευρώ που αποτίνει φόρο τιμής στο λαμπρό αγωνιστικό παρελθόν της εταιρείας από το Μαρανέλο, και χρησιμοποιεί ως πηγή έμπνευσης τις 300 P3/4 και 412P που είχαν θριαμβεύσει στον 24ωρο αγώνα της Daytona.
Η οικογένεια Icona, μάλιστα, δεν φαίνεται πως έχει ολοκληρωθεί, με τους ηγέτες της Ferrari να καταστούν σαφές πως υπάρχει πολύς χώρος ακόμα για την περαιτέρω διεύρυνσή της. Ακόμα πιο ξεκάθαρος ήταν ο επικεφαλής επικοινωνίας και μάρκετινγκ του ιταλικού brand, Enrico Galliera, που γνωστοποιήσε ότι υπάρχουν τέσσερα ή πέντε πιθανά πρότζεκτ στα οποία θα μπορούσε να εργαστεί η μάρκα.
Σύμφωνα, ωστόσο, με τους ανθρώπους της μάρκας, τα Icona δεν πρεσβεύουν τις εκρηκτικές επιδόσεις, μιας και φιλοσοφικός πυρήνας τους είναι το ξεχωριστό στιλ. Σημειώνεται ότι το ιταλικό brand δεν αποσκοπεί στη μετατροπή των συγκεκριμένων μοντέλων της σε αντικείμενα νοσταλγίας, παρόλο που υμνούν την αγωνιστική της κληρονομιά. Αλλά τα έχει χρίσει ως τη γέφυρα που ενώνει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον, με φόντο το πάντρεμα της κληρονομιάς με το όραμα της εταιρείας για το μέλλον.
Τέλος, σε δηλώσεις τους στο Autocar, στελέχη της Ferrari υποστήριξαν πως η νέα Icona θα μπορούσε να έχει ένα V12 μοτέρ, αντιστεκόμενη στη νέα τάση εξηλεκτρισμού των hypercars.
Πρόκειται για ένα μοντέλο των 2 εκ. ευρώ που αποτίνει φόρο τιμής στο λαμπρό αγωνιστικό παρελθόν της εταιρείας από το Μαρανέλο, και χρησιμοποιεί ως πηγή έμπνευσης τις 300 P3/4 και 412P που είχαν θριαμβεύσει στον 24ωρο αγώνα της Daytona.
Η οικογένεια Icona, μάλιστα, δεν φαίνεται πως έχει ολοκληρωθεί, με τους ηγέτες της Ferrari να καταστούν σαφές πως υπάρχει πολύς χώρος ακόμα για την περαιτέρω διεύρυνσή της. Ακόμα πιο ξεκάθαρος ήταν ο επικεφαλής επικοινωνίας και μάρκετινγκ του ιταλικού brand, Enrico Galliera, που γνωστοποιήσε ότι υπάρχουν τέσσερα ή πέντε πιθανά πρότζεκτ στα οποία θα μπορούσε να εργαστεί η μάρκα.
Σύμφωνα, ωστόσο, με τους ανθρώπους της μάρκας, τα Icona δεν πρεσβεύουν τις εκρηκτικές επιδόσεις, μιας και φιλοσοφικός πυρήνας τους είναι το ξεχωριστό στιλ. Σημειώνεται ότι το ιταλικό brand δεν αποσκοπεί στη μετατροπή των συγκεκριμένων μοντέλων της σε αντικείμενα νοσταλγίας, παρόλο που υμνούν την αγωνιστική της κληρονομιά. Αλλά τα έχει χρίσει ως τη γέφυρα που ενώνει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον, με φόντο το πάντρεμα της κληρονομιάς με το όραμα της εταιρείας για το μέλλον.
Τέλος, σε δηλώσεις τους στο Autocar, στελέχη της Ferrari υποστήριξαν πως η νέα Icona θα μπορούσε να έχει ένα V12 μοτέρ, αντιστεκόμενη στη νέα τάση εξηλεκτρισμού των hypercars.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα