Η Lotus γυρνά σελίδα
28.12.2021
17:00
Το τέλος ενός σημαντικού κεφαλαίου και την αρχή ενός νέου σηματοδοτεί για τη Lotus η ολοκλήρωση της παραγωγής των Elise, Exige και Evora.
Το τέλος της υπάρχουσας γκάμας της και την αρχή της εντελώς νέας στην οποία θα κυριαρχεί η ηλεκτροκίνηση σηματοδοτεί ο τερματισμός της παραγωγής των Lotus Elise, Exige και Evora.
Τα τρία μοντέλα «κράτησαν» τη βρετανική εταιρεία επί δεκαετίες, αρχής γενομένης από την Elise (1996), η οποία τέσσερα χρόνια αργότερα ακολουθήθηκε από την Exige, για να ολοκληρώσει την τριάδα η Evora (2009).
Οι τίτλοι τέλους βρήκαν την Elise με συνολικά 35.124 παραχθείσες μονάδες, και με τελευταίο «κομμάτι» μια κίτρινη Sport 240 Final Edition. Η τελευταία εκ των 10.497 Exige ήταν μια Cup 430 Final Edition σε χρώμα racing green, όταν η παραγωγή της Evora περιορίστηκε στις 6.117 μονάδες, με κύκνειο άσμα μια GT430 Sport σε dark metallic grey.
Τα τελευταία «κομμάτια» θα μείνουν στις εγκαταστάσεις της Lotus για να αποτελέσουν ζωντανούς οργανισμούς της πλούσιας κληρονομιάς της.
Αθροιστικά παρήχθησαν 51.738 μονάδες των Elise, Exora και Exige, και όπως αναφέρει η εταιρεία, αντιπροσωπεύουν σχεδόν το μισό της συνολικής παραγωγής της μάρκας στα 73 χρόνια ιστορίας της.
Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα της Lotus Elise χρησιμοποιήθηκε και για την κατασκευή και άλλων μοντέλων τρίτων εταιρειών, όπως είναι το πρώτης γενιάς Roadster της Tesla, όπως και τα Speester και VX220 της Opel.
Οι γραμμές συναρμολόγησης της Lotus θα αναδιοργανωθούν για τις ανάγκες κατασκευής της Emira. Η παραγωγή θα ξεκινήσει εντός της επόμενης άνοιξης, με τη Lotus να αναφέρει πως η ετήσια παραγωγική δύναμη θα φτάνει τα 5.000 κομμάτια, με μονή βάρδια. Η Emira είναι το τελευταίο μοντέλο της Lotus με κινητήρα εσωτερικής καύσης ενώ η βρετανική εταιρεία έχει παρουσιάσει ήδη τη νέα πλατφόρμα E-Sports που θα αποτελέσει τη βάση για τα μελλοντικά ηλεκτρικά sports cars της, ενώ έχει αναγγείλει επενδύσεις ύψους ενός δισεκατομμυρίου ευρώ για την ανέγερση νέου εργοστασίου στην κινεζική πόλη Wuhan.
Τα τρία μοντέλα «κράτησαν» τη βρετανική εταιρεία επί δεκαετίες, αρχής γενομένης από την Elise (1996), η οποία τέσσερα χρόνια αργότερα ακολουθήθηκε από την Exige, για να ολοκληρώσει την τριάδα η Evora (2009).
Οι τίτλοι τέλους βρήκαν την Elise με συνολικά 35.124 παραχθείσες μονάδες, και με τελευταίο «κομμάτι» μια κίτρινη Sport 240 Final Edition. Η τελευταία εκ των 10.497 Exige ήταν μια Cup 430 Final Edition σε χρώμα racing green, όταν η παραγωγή της Evora περιορίστηκε στις 6.117 μονάδες, με κύκνειο άσμα μια GT430 Sport σε dark metallic grey.
Τα τελευταία «κομμάτια» θα μείνουν στις εγκαταστάσεις της Lotus για να αποτελέσουν ζωντανούς οργανισμούς της πλούσιας κληρονομιάς της.
Αθροιστικά παρήχθησαν 51.738 μονάδες των Elise, Exora και Exige, και όπως αναφέρει η εταιρεία, αντιπροσωπεύουν σχεδόν το μισό της συνολικής παραγωγής της μάρκας στα 73 χρόνια ιστορίας της.
Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα της Lotus Elise χρησιμοποιήθηκε και για την κατασκευή και άλλων μοντέλων τρίτων εταιρειών, όπως είναι το πρώτης γενιάς Roadster της Tesla, όπως και τα Speester και VX220 της Opel.
Οι γραμμές συναρμολόγησης της Lotus θα αναδιοργανωθούν για τις ανάγκες κατασκευής της Emira. Η παραγωγή θα ξεκινήσει εντός της επόμενης άνοιξης, με τη Lotus να αναφέρει πως η ετήσια παραγωγική δύναμη θα φτάνει τα 5.000 κομμάτια, με μονή βάρδια. Η Emira είναι το τελευταίο μοντέλο της Lotus με κινητήρα εσωτερικής καύσης ενώ η βρετανική εταιρεία έχει παρουσιάσει ήδη τη νέα πλατφόρμα E-Sports που θα αποτελέσει τη βάση για τα μελλοντικά ηλεκτρικά sports cars της, ενώ έχει αναγγείλει επενδύσεις ύψους ενός δισεκατομμυρίου ευρώ για την ανέγερση νέου εργοστασίου στην κινεζική πόλη Wuhan.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr