To COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – Certification Program επιστρέφει για τρίτη συνεχή χρονιά, αυτή τη φορά με νέα μορφή, μέσω βιντεοσκοπημένων μαθημάτων και δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να οδηγηθούν στη νέα ψηφιακή εποχή.
Η πρώτη ηλεκτρική Bugatti είναι δίτροχη
Η πρώτη ηλεκτρική Bugatti είναι δίτροχη
Η Bugatti μας έχει συνηθίσει στα hypercars των χιλιάδων ίππων και των πολλών εκατομμυρίων όμως αυτή τη φορά παρουσιάσει την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική της πρόταση που δεν είναι άλλη από ένα κομψότατο ηλεκτρικό πατίνι.
UPD:
Η έκθεση τεχνολογίας CES στο Las Vegas αποτελεί χώρο έκφρασης της δημιουργικότητας πολλών εταιριών και το γεγονός πως το κοινό της έκθεσης είναι κυρίως νεανικό, με πιο ανοιχτά μυαλά και σύγχρονες προσδοκίες για το μέλλον της κινητικότητας φαίνεται πως έχει και τα αντίστοιχα αποτελέσματα.
Η Bugatti λοιπόν παρουσίασε εκεί την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική δημιουργία της η οποία όμως δεν είναι κάποιο εξωτικό hypercar αλλά ένα ηλεκτρικό πατίνι το οποίο κατασκευάζει σε συνεργασία με την εταιρία Bytech International.
Το πατίνι θα προσφέρεται σε τρία χρώματα, μπλε, ασημί και μαύρο, ζυγίζει 15,9 κιλά και κινείται από ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα 700 watt. Η υπογραφή της Bugatti εγγυάται φυσικά για το design το οποίο περιγράφεται άκρως αεροδυναμικό και λειτουργικό. Επιπλέον για την κατασκευή του πλαισίου έχουν χρησιμοποιηθεί προηγμένα, ελαφριά υλικά όπως το μαγνήσιο και το αλουμίνιο, ενώ η μπαταρία του είναι αποσπώμενη.
Η αυτονομία του φθάνει στα 35 χιλιόμετρα, ενώ υπάρχουν και τρία προγράμματα οδήγησης: Εconomy, City και Sport. Διαθέτει μάλιστα και cruise control έτσι ώστε να γίνεται ξεκούραστα η βόλτα μέσα στην πόλη ενώ τα φρένα έχουν και ABS, κάτι που σίγουρα δεν περιμένεις να συναντήσεις σε ένα πατίνι.
Υπάρχουν επίσης φλας, μία αλουμινένια βάση και το μονόγραμμα EB στο πίσω μέρος για να θυμίζει σε όλους ότι δεν παύει να είναι γνήσιο τέκνο του Ettore Bugatti.
Όσο για την τιμή του δεν έχει γίνει ακόμα κάτι γνωστό αν και το όνομα της εταιρίας συνεπάγεται πως το κόστος δεν θα είναι μικρό όμως ακόμα και έτσι θα είναι σίγουρο πως μιλάμε για την πιο προσιτή Bugatti που έχει κατασκευαστεί έως τώρα.
Η Bugatti λοιπόν παρουσίασε εκεί την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική δημιουργία της η οποία όμως δεν είναι κάποιο εξωτικό hypercar αλλά ένα ηλεκτρικό πατίνι το οποίο κατασκευάζει σε συνεργασία με την εταιρία Bytech International.
Το πατίνι θα προσφέρεται σε τρία χρώματα, μπλε, ασημί και μαύρο, ζυγίζει 15,9 κιλά και κινείται από ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα 700 watt. Η υπογραφή της Bugatti εγγυάται φυσικά για το design το οποίο περιγράφεται άκρως αεροδυναμικό και λειτουργικό. Επιπλέον για την κατασκευή του πλαισίου έχουν χρησιμοποιηθεί προηγμένα, ελαφριά υλικά όπως το μαγνήσιο και το αλουμίνιο, ενώ η μπαταρία του είναι αποσπώμενη.
Η αυτονομία του φθάνει στα 35 χιλιόμετρα, ενώ υπάρχουν και τρία προγράμματα οδήγησης: Εconomy, City και Sport. Διαθέτει μάλιστα και cruise control έτσι ώστε να γίνεται ξεκούραστα η βόλτα μέσα στην πόλη ενώ τα φρένα έχουν και ABS, κάτι που σίγουρα δεν περιμένεις να συναντήσεις σε ένα πατίνι.
Υπάρχουν επίσης φλας, μία αλουμινένια βάση και το μονόγραμμα EB στο πίσω μέρος για να θυμίζει σε όλους ότι δεν παύει να είναι γνήσιο τέκνο του Ettore Bugatti.
Όσο για την τιμή του δεν έχει γίνει ακόμα κάτι γνωστό αν και το όνομα της εταιρίας συνεπάγεται πως το κόστος δεν θα είναι μικρό όμως ακόμα και έτσι θα είναι σίγουρο πως μιλάμε για την πιο προσιτή Bugatti που έχει κατασκευαστεί έως τώρα.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα