Νέα εποχή για το Lada Niva
04.02.2022
17:00
Πλησιάζοντας σχεδόν το μισό αιώνα ζωής το Lada Niva είναι έτοιμο να γυρίσει σελίδα και να ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στο πλαίσιο της συνολικής αναδιάρθρωσης της ρώσικης φίρμας.
Παρουσιάστηκε πριν 45 χρόνια ως ένα σκληροτράχηλο 4x4 για τους Σοβιετικούς όμως τελικά κατέκτησε ολόκληρη την Ευρώπη και όχι μόνο για να εξελιχθεί σε ένα από τα πιο διαχρονικά και διάσημα μοντέλα στην ιστορία της αυτοκίνησης.
Χωρίς ουσιαστικές αλλαγές πέραν κάποιων αναβαθμίσεων σε επίπεδο κινητήρα και ένα επιμέρους τεχνολογικό εκσυγχρονισμό το Niva παραμένει ουσιαστικά απαράλλαχτο από το 1977 έως σήμερα. Πλέον όμως φαίνεται πως έχει έρθει η στιγμή για το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία του μοντέλου στο πλαίσιο των αλλαγών που θα γίνουν για τη Lada η οποία από το 2016 έχει αποκτηθεί από τον όμιλο Renault. Καθώς η γαλλική εταιρία προχωρά προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της φαίνεται πως η Lada μαζί με την Dacia θα αναλάβουν την ευθύνη της κάλυψης της ζήτησης που θα υπάρχει για συμβατικά μοντέλα με θερμικούς κινητήρες.
Σε αυτό το πλαίσιο σταδιακά η Lada θα αποκτήσει μια εκσυγχρονισμένη γκάμα αξιοποιώντας σε μεγάλο βαθμό την πλατφόρμα CMF-B της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi. Σε αυτή πιθανότατα θα βασίζεται και το νέο Niva που έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί έως το 2025 με ένα πιο σύγχρονο και χρηστικό προφίλ. Θα πρέπει μάλιστα να θεωρήσουμε δεδομένο πως θα διατηρήσει το πλεονέκτημα του προσιτού χαρακτήρα αλλά όχι και την σκληροπυρηνική φιλοσοφία καθώς θα έχει μια πιο εξελιγμένη τετρακίνηση αντί για την κλασική λύση με κεντρικό διαφορικό, παρόλο που οι εκτός δρόμου ικανότητες θα παραμείνουν βασικό χαρακτηριστικό.
Χωρίς ουσιαστικές αλλαγές πέραν κάποιων αναβαθμίσεων σε επίπεδο κινητήρα και ένα επιμέρους τεχνολογικό εκσυγχρονισμό το Niva παραμένει ουσιαστικά απαράλλαχτο από το 1977 έως σήμερα. Πλέον όμως φαίνεται πως έχει έρθει η στιγμή για το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία του μοντέλου στο πλαίσιο των αλλαγών που θα γίνουν για τη Lada η οποία από το 2016 έχει αποκτηθεί από τον όμιλο Renault. Καθώς η γαλλική εταιρία προχωρά προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της φαίνεται πως η Lada μαζί με την Dacia θα αναλάβουν την ευθύνη της κάλυψης της ζήτησης που θα υπάρχει για συμβατικά μοντέλα με θερμικούς κινητήρες.
Σε αυτό το πλαίσιο σταδιακά η Lada θα αποκτήσει μια εκσυγχρονισμένη γκάμα αξιοποιώντας σε μεγάλο βαθμό την πλατφόρμα CMF-B της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi. Σε αυτή πιθανότατα θα βασίζεται και το νέο Niva που έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί έως το 2025 με ένα πιο σύγχρονο και χρηστικό προφίλ. Θα πρέπει μάλιστα να θεωρήσουμε δεδομένο πως θα διατηρήσει το πλεονέκτημα του προσιτού χαρακτήρα αλλά όχι και την σκληροπυρηνική φιλοσοφία καθώς θα έχει μια πιο εξελιγμένη τετρακίνηση αντί για την κλασική λύση με κεντρικό διαφορικό, παρόλο που οι εκτός δρόμου ικανότητες θα παραμείνουν βασικό χαρακτηριστικό.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr